Je moet hem ophangen en dan aan het belletje trekken.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:59 schreef monkeybrain het volgende:
Die kerstman, moet ie gaan klimmen als je het "aan" knopje indrukt en de muziek gaat spelen?
De muziek werkt maar klimmen doet ie niet
is er een filmpje van?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet hem ophangen en dan aan het belletje trekken.
Bij mij deed hij het ook niet in eerste instantie. Maar na even aan het koordje te hebben getrokken, kwam hij ineens in beweging.
Hij stopt trouwens ook weer uit zichzelf, dus je hoeft niet steeds het knopje op uit te zetten.
Trekken helpt ook niet, dat ie uit zichzelf aangaat dmv beweging had ik al uitgevonden. Heb ik zeker net weer de gare uit de schappen getrokkenquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet hem ophangen en dan aan het belletje trekken.
Bij mij deed hij het ook niet in eerste instantie. Maar na even aan het koordje te hebben getrokken, kwam hij ineens in beweging.
Hij stopt trouwens ook weer uit zichzelf, dus je hoeft niet steeds het knopje op uit te zetten.
Is die van jou ook zo vals?quote:
3,5 euroquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:52 schreef makkie88 het volgende:
[..]
aaah, wat een vreselijk ding! wat kost ie? k moet em ook hebben!
jaaaa ik ookquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:52 schreef makkie88 het volgende:
[..]
aaah, wat een vreselijk ding! wat kost ie? k moet em ook hebben!
Ik nietquote:
ik heb een blauwequote:Op vrijdag 4 december 2009 18:26 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik niet, ik wil wel dat lotus geval
Ik vind apenbomen extreem lelijk.quote:De Sint haalt je meteen uit de droom
Ook dit jaar krijg je geen apenboom
Om je toch te kunnen verblijden
Gingen Sint en Piet een eindje rijden
Met een bus van Connection
Gingen zij naar de Action
Met de bus is eigenlijk niet waar
Maar rijmen op "Action" viel Piet nogal zwaar
De Action werd echter wel degelijk bezocht
En al deze cadeautjes zijn daar gekocht
Ik ga morgen gelijk hier kijken.quote:
bronquote:Action groeit tegen de klippen op
ZWAAGDIJK-OOST – Winkelketen Action verdubbelt zijn distributiecentrum naast het hoofdkantoor van vijftigduizend- naar honderdduizend vierkante meter. Ook heeft de keten zijn eerste winkel in Duitsland geopend.
Dat meldt het Noordhollands Dagblad. Op dit moment beschikt Action over vijftigduizend vierkante meter opslagruimte. Als het nieuwe gedeelte eind april 2010 in gebruik wordt genomen, is dat verdubbeld. Action bestaat sinds 1993 en is al enkele jaren één van de snelst groeiende winkelketens van Nederland. Ook dit jaar zijn er weer twintig nieuwe filialen geopend. Het totaal is daarmee boven de 220 gekomen.
Duitse vestiging
In Schüttorf, vlak over de grens bij Oldenzaal, is vorige maand de eerste Duitse vestiging geopend. Eerder breidde de onderneming al uit naar België. ‘Je bent continu bezig met de groei van toko’, zegt directeur Boris Deen van Action in de krant. Hij doelt daarmee op de moeite om het nieuwe distributiecentrum van de grond te krijgen. De gemeente werkte uiteindelijk mee vanwege het economisch belang van Action voor de regio. Bij het hele concern werken meer dan 5500 mensen.
Viel mij ook direct op, van dat stevige nylon. Alsof het zo 30/40 euro kostquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:55 schreef Mylene het volgende:
Ik zag trouwens best wel een mooie beautycase van 4 of 5 euro, met ritsen aan de zijkanten en van stevig materiaal. Eigenlijk stom dat ik 'm niet meteen heb gekocht. Nou ja, heb ik een mooi excuus om van de week nog een keer te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |