quote:Op donderdag 24 december 2009 14:33 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
EVEN?!
Er stond een rij van minstens een half uur hier (dat ene potje nagellak maar weer snel terug gelegd)
En dat zijn exact de twee redenen dat ik ze heb aangeschaftquote:Op donderdag 24 december 2009 00:08 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Die oranje zeker?
Heb er hier 2 setjes van liggen. 1 Voor de auto voor het bijvullen van de ruitenwisservloeistof (ging wat onhandig met een 5 liter fles) en 1 voor in de keuken (bijv. frituurvet in een fles gieten).
Moet ik ook binnenkort maar ff halen die dingen!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:38 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
En dat zijn exact de twee redenen dat ik ze heb aangeschaft
Tof, ook 2e in Groningen, een stuk dichter bij mijn huisquote:Op maandag 28 december 2009 10:10 schreef secondant het volgende:
Het lijstje met nieuwe winkels is aangepast en....NIJMEGEN staat erbij. Dat zal voor veel fans hier als een geschenk worden ontvangen?
Action heeft de volgende nieuwe winkel(s) in Nederland:
(...)
Voorlopige planning nieuw te openen winkel(s) in Nederland:
Action Groningen
Kajuit 298
9733 CW Groningen
Opening: 28 januari 2010
(...)
Action Groningen Lewenborg
Opening: 1e kwartaal 2010
(...)
hahaha liever niet, dan wordt ik tonnetje-rond! maar inderdaad lekker, smaakt naar van die Kinder dingen. Heb ook de luflee, maar die heb ik nog niet geprobeerd, lijkt op Bros.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Die Milkareepjes zijn echt zoooo lekker![]()
Moeten ze echt grootverpakkingen van maken.
Wat is strijkwater?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:55 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ben weer even geweest, heb zo'n paarse nagellak gekocht, was de laatste, ben benieuwd of het wat is! en verder milka reepjes gekocht voor 49 cent en nog wat andere rommel, strijkwater (geen idee waar je dat anders kan kopen dan bij action!).
ik heb het al een tijdje, maar nu hebben ze het bij ons ineens niet meerquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:14 schreef Mylene het volgende:
In strijkwater zit een geurtje.
als het goed is zit er ook minder kalk in, en een geurtje dus. Ik deed het eerst ook met kraanwater maar hier in utrecht zit er veel kalk in het water waardoor mijn strijkijzer helemaal verstopt raakte, en allemaal witte korreltjes op mijn kleding achterliet, en uiteindelijk zelfs overleed. sinds ik strijkwater gebruik (+ nieuwe, maar zelfde merk strijkijzer) heb ik dat niet meer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:59 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Wat is strijkwater?
Ik gebruik gewoon kraanwater in mijn strijkijzer
ik had gisteren mijn nagels gelakt met de paarse, 2 laagjes kon wel. maar toen ik naar de stad was geweest en weer terug was het al afgebrokkeld.. ik vind het dus niks. ben niet zo'n type die elke dag dr nagels gaat lopen doen.. dus die geef k maar aan mamaquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja klopt. Ze dekken best goed voor 49 cent haha.
o daar heb ik niet zo'n last van. ze hebben hier wel alleen die si'dou ofzoiets. eerst hadden ze ook van robijntje, die vond ik lekkerder. zal het wel even in de gaten houden misschien gaat het hier ook wel weg, alhoewel ik me dat niet kan voorstellen. gelukkig had ik twee flessen gekocht, dus ik kan sowieso weer even vooruit.quote:Op woensdag 30 december 2009 06:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb het al een tijdje, maar nu hebben ze het bij ons ineens niet meer
maar als het er bij jullie wel is, komt het misschien nog binnen.
ik verdun het eigenlijk altijd, want als ik dat niet doe, vind ik de geur veel te sterk.
Topcoatquote:Op woensdag 30 december 2009 12:43 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
ik had gisteren mijn nagels gelakt met de paarse, 2 laagjes kon wel. maar toen ik naar de stad was geweest en weer terug was het al afgebrokkeld.. ik vind het dus niks. ben niet zo'n type die elke dag dr nagels gaat lopen doen.. dus die geef k maar aan mama
Ik wil hem heel graag van je overnemenquote:Op woensdag 30 december 2009 12:43 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
ik had gisteren mijn nagels gelakt met de paarse, 2 laagjes kon wel. maar toen ik naar de stad was geweest en weer terug was het al afgebrokkeld.. ik vind het dus niks. ben niet zo'n type die elke dag dr nagels gaat lopen doen.. dus die geef k maar aan mama
Waarom zou je een nagellak van 49 cent overnemen? Dan ben je nog meer kwijt aan de verzendkosten.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:21 schreef bibi het volgende:
[..]
Ik wil hem heel graag van je overnemen
Omdat ik het een hele mooie kleur vindt, en hij hier niet te krijgen is. Tsja, soms doet een mens gekke dingen...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom zou je een nagellak van 49 cent overnemen? Dan ben je nog meer kwijt aan de verzendkosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |