Oeh! Thanks!quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:17 schreef Mylene het volgende:
Voor de liefhebbers van de nuon kleurtjes nagellak in etui. Ze hebben nu ook van hetzelfde merk gewone nagellak voor 45 eurocenten. Bij mijn Action viel op dat die in het paars erg gewild is.
Dank voor de tip! Mijn zadel is gisteren gejatquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:42 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Zo, was vanochtend rustig in de Action in Utrecht! Mensen durven de straat zeker niet meer op met die sneeuw.. maar ik wel!! haha
Kom ik buiten, zie ik dat mijn zadel van mijn fiets echt super erg gebarsten is.. Dus ik weer naar binnen, wist dat ze zadels hebben bij action, dus voor 5,99 een nieuw zadel gekochthij zit er nu al op en fietst heerlijk! haha
Got 'em.quote:Op maandag 21 december 2009 10:40 schreef remlof het volgende:
Reminder to self: deze week effe gordijnen scoren bij de Action.
Wij gaan morgen ookquote:
Die is inderdaad heel mooi!quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:02 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb er ff snel een foto van gemaakt, zoals je ziet is die paarse erg tof.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:17 schreef Mylene het volgende:
Voor de liefhebbers van de nuon kleurtjes nagellak in etui. Ze hebben nu ook van hetzelfde merk gewone nagellak voor 45 eurocenten. Bij mijn Action viel op dat die in het paars erg gewild is.
Je zat lekker ff op de stad of zoquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die is inderdaad heel mooi!En dan kom ik net van de stad af
nou ja wie jat er nu een zadel.. trieste lui heb je ook. gelukkig zijn ze bij de action niet zo duur, tip graag gedaanquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dank voor de tip! Mijn zadel is gisteren gejat
Die nuon kleurtjes van hetzelfde merk waren erg goed te doen. Tenminste, vind ik dan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:03 schreef Syrena het volgende:
Lakt ie wel beter dan de lakken van Onyx? (=bij Zeeman & Piet Kerkhofs te krijgen) Want die zijn best wel ruk
Ja echt he? Ik stond ook echt heel verbaasd te kijken toen ik het opmerkte. Ik heb inmiddels het zadel gehaald, moet het nog installeren maar het ziet er goed uit en voor 6 euro hoor je mij niet klagen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:43 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
nou ja wie jat er nu een zadel.. trieste lui heb je ook. gelukkig zijn ze bij de action niet zo duur, tip graag gedaan
Ik vind hem echt fijn! net weer even gefietst naar de winkel.. Ben vooral supertrots dat ik hem zelf gemonteerd heb en niet vriendlief het heb laten doen.. misschien zit-ie daarom wel zo lekkerquote:Op woensdag 23 december 2009 13:09 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ja echt he? Ik stond ook echt heel verbaasd te kijken toen ik het opmerkte. Ik heb inmiddels het zadel gehaald, moet het nog installeren maar het ziet er goed uit en voor 6 euro hoor je mij niet klagen.
Die oranje zeker?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:50 schreef Turbomuis het volgende:
* trechters
Ik heb me er ook aan gewaagd. Ben dol op pittig eten, maar zelfs mij bezorgde het een loopneus hahaha! Maarrrrr, wel lekker!quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:01 schreef Turbomuis het volgende:
Heb net een zakje van die noodles op, smaakje Assam Laksa. Enne... loopneus, traanogen, dat soort dingen. Heet!
okee, ik was gewaarschuwd, maar dan nog
Dat had ik eerst ook. Nu helaas niet meer.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:16 schreef Floor-Sofie het volgende:
Action![]()
ik woon er zo ongeveer naast (2 minuten lopen) wat errug handig is!
Niet altijd haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |