Dat doe ik ook, maar meestal komt er dan maar een zielig drolletje of helemaal niks uit.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:56 schreef BasEnAad het volgende:
Goeie paint!![]()
Probeer dan uit voorzorg eerder te poepen!
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:59 schreef Garisson72 het volgende:
Poepbelevenissen deel 54656423. Er zijn er nogal wat in hun anaalfase tegenwoordig, op Fok.
Ja, de boel is gaan hangen omdat ik door het poepen geen tijd meer had om te sporten.quote:
Wie lijkt hier nou op een vrouwquote:Op woensdag 2 december 2009 15:01 schreef DuTank het volgende:
De paint krijgt net een voldoende, dat komt omdat je hier lijkt op een vrouwelijke bodybuilsters, terwijl je wilde suggereren dat je gespierd bent. De minpunten zijn voor het feit dat je op een vrouw lijkt en dat je de werkelijkheid probeerde te vertekenen.
Volgende keer je kringspier trainen zodat je het wat langer in kunt houdenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, de boel is gaan hangen omdat ik door het poepen geen tijd meer had om te sporten.
Mijn been haren zijn blondquote:Op woensdag 2 december 2009 15:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wie lijkt hier nou op een vrouw
[ afbeelding ]
met je gladde benen
FoBo-revengequote:Op woensdag 2 december 2009 15:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
met je gladde benen
Oei, de fobo's worden er erbij gehaald.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
met je gladde benen
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
met je gladde benen
Jammer dat hij zo laf is om geen foto's van zichzelf in zijn FoBo te hebbenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Oei, de fobo's worden er erbij gehaald.
* o.us pakt popcorn.
Ja, hier was ik namelijk op voorbereidquote:Op woensdag 2 december 2009 15:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jammer dat hij zo laf is om geen foto's van zichzelf in zijn FoBo te hebben
Hmm, dus je benen zijn echt slecht geschoren?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, hier was ik namelijk op voorbereid
Maar je kunt de paint gebruiken, ik heb mezelf zo natuurgetrouw mogelijk getekend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |