Oh ja bedankt voor het herinneren, ook nog reacties die nergens op slaan.quote:
Doe ik standaardquote:Op woensdag 2 december 2009 14:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom zou je überhaupt reacties op youtube gaan lezen ?
Wat dat betreft lijkt het Fok wel, waar bijna elk topic ook in een pro vs. anti-Wilders topic eindigtquote:Op woensdag 2 december 2009 14:00 schreef donthate het volgende:
Tis altijd nog bter als bij die nederlandse liedjes dan moet iedereen melden hoe kk dom blanke wel niet zijn of hoe hekel ze aan die kanker negers hebbe
Hahaha ja maar die ze daar maken is nog net iets lagerquote:Op woensdag 2 december 2009 14:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wat dat betreft lijkt het Fok wel, waar bijna elk topic ook in een pro vs. anti-Wilders topic eindigt
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:08 schreef Jenglejack het volgende:
Link naar filmpje over wow verslaving ?
Wat dan? Ik heb gekekenquote:
man die functie word kankerhard verkrachtquote:Op woensdag 2 december 2009 14:06 schreef ImMaxa het volgende:
Gewoon duimpje omlaag. Als iedereen dat nou doet, worden de mongool-reacties vanzelf weggefilterd. Alleen jammergenoeg maken mensen er ook misbruik van...
Inderdaad, je ziet nog steeds achterlijke reacties.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:42 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
man die functie word kankerhard verkracht![]()
als je een afwijkende mening hebt word je zo weggemufd. Kut mongolen die altijd op youtube zitten![]()
mensen die 2 uur per dag aan hun "Youtube- account" sleutelen![]()
Precies!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:32 schreef Afhaalchinees het volgende:
bij een liedje bijvoorbeeld
great song! +3
Nice song love it +1
beautifool song it meed me cry i lav it! +6
I dont like this song -492
IDIOT! YOU ARE RACIST! +1
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:32 schreef Afhaalchinees het volgende:
bij een liedje bijvoorbeeld
great song! +3
Nice song love it +1
beautifool song it meed me cry i lav it! +6
I dont like this song -492
IDIOT! YOU ARE RACIST! +1
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:59 schreef o.us het volgende:
Topic #6846546546546546546 over het godvergeten zelfde onderwerp die al lang aan de orde is.
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:38 schreef Barcaconia het volgende:
Was er op Fok! niet een keer een topic met een wedstijd dat niemand een reactie op Youtube kon plaatsen die zo ontzettend dom was dat iedereen dat begreep en niemand er serieus op in zou gaan.
Of heb ik dat ergens anders gelezen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |