Tja, dit had je niet verwacht hier?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En de eerste PM's met "bedankt voor het maken van dit topic" komen binnen
En als ik dan een reactie krijg als "Bedankt TS ! je bent echt een baas, máár het werkt nog niet helemaal want dit en dat bladieblabla..."quote:Op woensdag 2 december 2009 13:21 schreef jeroen25 het volgende:
Gewoon een rule maken die alles met "bedankt" in het subject of body in die map doet.
Als ik jou was zou ik me niet echt gewaardeerd voelenquote:Op woensdag 2 december 2009 13:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik werk dus als systeembeheerder bij een midden groot bedrijf.
Onder mijn taken hoort dus ook het behandelen van verzoekjes via e-mail.
Het gebeurt wel eens dat een gebruik(st)er blij is met wat je voor diegene gedaan heeft, waardoor hij of zij een mailtje stuurt met een bedankje.
Nu hebben wij dus een speciale sub map waar ik alle bedankjes in moet zetten
Ik vraag me dus echt af waarom dit is, en welke mongool dit verzonnen heeft![]()
Klacht: bedankjes mailbox
Waar ik werk hebben we inderdaad ook zo'n submap in de mailbox.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik werk dus als systeembeheerder bij een midden groot bedrijf.
Onder mijn taken hoort dus ook het behandelen van verzoekjes via e-mail.
Het gebeurt wel eens dat een gebruik(st)er blij is met wat je voor diegene gedaan heeft, waardoor hij of zij een mailtje stuurt met een bedankje.
Nu hebben wij dus een speciale sub map waar ik alle bedankjes in moet zetten
Ik vraag me dus echt af waarom dit is, en welke mongool dit verzonnen heeft![]()
Klacht: bedankjes mailbox
Dat word ik hier wel hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 13:35 schreef donthate het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik me niet echt gewaardeerd voelen
Haha oke ja mischien maar is tog altijd leuk als je bedankjes krijgt alleen waarom je het moet bewarenquote:Op woensdag 2 december 2009 13:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat word ik hier wel hoor
Ik vraag me alleen af waarom die mailtjes bewaard moeten worden en niet gewoon verwijderd worden.
Naar mijn weten kijkt mijn manager er niet eens naar, en is het alleen zodat de andere mensen van ICT het kunnen na lezen ofzo
dat je weleens bedankjes krijgt? dat hebben jullie wel eens?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:48 schreef Adelante het volgende:
Dat hebben wij voor klb_modjes ook bij PM's
Daar dacht ik ook direct aan, ik dacht dat jullie alleen maar geklaag kregenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat je weleens bedankjes krijgt? dat hebben jullie wel eens?
Ja, ik was erg verbaasd, maar sommige users bedanken je zelfs als je hun topics sluitquote:Op woensdag 2 december 2009 14:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat je weleens bedankjes krijgt? dat hebben jullie wel eens?
Ik loop meestal gewoon op nette schoenen, nette broek en een overhemd hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 14:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Systeembeheerder zijn voor je beroep
Dan ben je de nerd of 1 van de nerds van de zaak.
Iedereen loopt in een keurig overhemd en sjieke broek, en dat soort ict-ers lopen altijd in een t-shirt (ook miet dit frisse weer) en goedkope spijkerbroek
Hij ziet er in ieder geval niet uit als een nerd. Neem dat maar van mij aan.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Iedereen loopt in een keurig overhemd en sjieke broek, en dat soort ict-ers lopen altijd in een t-shirt (ook miet dit frisse weer) en goedkope spijkerbroek
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:35 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hij ziet er in ieder geval niet uit als een nerd. Neem dat maar van mij aan.
Er is nog goedheid in deze wereld.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:08 schreef Adelante het volgende:
Ja, ik was erg verbaasd, maar sommige users bedanken je zelfs als je hun topics sluit![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 14:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Als.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
![]()
Als we nou beide vrijgezel zouden zijn...
Dat kan ook met een regelquote:Op woensdag 2 december 2009 15:11 schreef MarkyB het volgende:
Weet jij misschien wel, hoe ik AUTOMATSCH mail kan sorteren in openbare mappen. Ik moet elke keer regels en waarschuwingen met de hand openen en die 293248727 regels aanklikken. Het moet automatisch kunnen. Bijvoorbeeld mail van alimentatieaanvraag@nederland.nl in mapje bijstandsmoeders laten plaatsen.
2000 belde, ze wilden hun wereldbeeld terug.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
2000 belde, ze wilden hun wereldbeeld terug.
exchange ;-)quote:Op woensdag 2 december 2009 15:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kan ook met een regelIn Outlook dus.
Dat maakt niet uitquote:
Een op de server aangemaakte openbare map, alles gestuurd naar info krijg je niet automatisch verplaatst naar de openbare map. Alleen met de hand de regels en waarschuwingen knop gebruiken helptquote:Op woensdag 2 december 2009 15:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit
Ten minste als je Outlook icm Exchange bedoelt
Ok, sorryquote:Op woensdag 2 december 2009 14:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik loop meestal gewoon op nette schoenen, nette broek en een overhemd hoor...
Heb genoeg besprekingen met klanten en partijen die voor ons werken, gelukkig geen duf standaard ICT hok voor mij
Gast doe niet, straks denken mensen dat er in de ICT écht alleen maar nerds werkenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:27 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Een op de server aangemaakte openbare map, alles gestuurd naar info krijg je niet automatisch verplaatst naar de openbare map. Alleen met de hand de regels en waarschuwingen knop gebruiken helpt
Ach, krijg een kernel panicquote:Op woensdag 2 december 2009 16:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gast doe niet, straks denken mensen dat er in de ICT écht alleen maar nerds werken
Je kreeg een mailtje van een collega na dat je seks met hem/haar hebt gehad ?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:28 schreef pisnicht het volgende:
Ik wel eens bedankt na de sex (ok ook voor nu ik erbij nadenk). Dan krijg je ook een leuke reactie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |