Tja, dit had je niet verwacht hier?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En de eerste PM's met "bedankt voor het maken van dit topic" komen binnen
En als ik dan een reactie krijg als "Bedankt TS ! je bent echt een baas, máár het werkt nog niet helemaal want dit en dat bladieblabla..."quote:Op woensdag 2 december 2009 13:21 schreef jeroen25 het volgende:
Gewoon een rule maken die alles met "bedankt" in het subject of body in die map doet.
Als ik jou was zou ik me niet echt gewaardeerd voelenquote:Op woensdag 2 december 2009 13:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik werk dus als systeembeheerder bij een midden groot bedrijf.
Onder mijn taken hoort dus ook het behandelen van verzoekjes via e-mail.
Het gebeurt wel eens dat een gebruik(st)er blij is met wat je voor diegene gedaan heeft, waardoor hij of zij een mailtje stuurt met een bedankje.
Nu hebben wij dus een speciale sub map waar ik alle bedankjes in moet zetten
Ik vraag me dus echt af waarom dit is, en welke mongool dit verzonnen heeft![]()
Klacht: bedankjes mailbox
Waar ik werk hebben we inderdaad ook zo'n submap in de mailbox.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik werk dus als systeembeheerder bij een midden groot bedrijf.
Onder mijn taken hoort dus ook het behandelen van verzoekjes via e-mail.
Het gebeurt wel eens dat een gebruik(st)er blij is met wat je voor diegene gedaan heeft, waardoor hij of zij een mailtje stuurt met een bedankje.
Nu hebben wij dus een speciale sub map waar ik alle bedankjes in moet zetten
Ik vraag me dus echt af waarom dit is, en welke mongool dit verzonnen heeft![]()
Klacht: bedankjes mailbox
Dat word ik hier wel hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 13:35 schreef donthate het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik me niet echt gewaardeerd voelen
Haha oke ja mischien maar is tog altijd leuk als je bedankjes krijgt alleen waarom je het moet bewarenquote:Op woensdag 2 december 2009 13:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat word ik hier wel hoor
Ik vraag me alleen af waarom die mailtjes bewaard moeten worden en niet gewoon verwijderd worden.
Naar mijn weten kijkt mijn manager er niet eens naar, en is het alleen zodat de andere mensen van ICT het kunnen na lezen ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |