Er sneuvelen weer heel veel relaties vandaagquote:Op woensdag 2 december 2009 12:55 schreef Bosjebloemen het volgende:
Oh
misschien krijg ik daarom geen reactie :p
heb me vriendin al via gratis sms op hi op de hoogte gebrachtquote:Op woensdag 2 december 2009 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er sneuvelen weer heel veel relaties vandaag.
hahah , mn vriendje heeft geen vodafone :pquote:Op woensdag 2 december 2009 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er sneuvelen weer heel veel relaties vandaag.
authistquote:
autistquote:
wiaaaa typo!!!! nu can i einde piepie stuffequote:Op woensdag 2 december 2009 13:34 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
autist
O/T: Dat wordt lekker postduiven versturen. Op naar de tijd van Hongaarse Sissy.
piepie stuffe?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:46 schreef TryX het volgende:
[..]
wiaaaa typo!!!! nu can i einde piepie stuffe
Ik heb t-mobile, mij kan je gewoon smsenquote:Op zondag 6 december 2009 16:12 schreef Esmerallda17 het volgende:
ik dacht eerst dat t aan mn nieue tel lag maar dus niet. Alle vodafones mensjes ontvangen vaak mijn smsjes niet ik heb (hi)
en wat zou ik moeten sms'en danquote:Op zondag 6 december 2009 16:17 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
Ik heb t-mobile, mij kan je gewoon smsen
Gewoon iets liefsquote:Op zondag 6 december 2009 16:36 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
en wat zou ik moeten sms'en dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |