inderdaad. ik poep altijd een verdieping lager. daar zitten sowieso maar 2 mannen dus wc is zelden in gebruik terwijl ik helaas op dezelfde verdieping zit als de ransapen van ICT....quote:Op woensdag 2 december 2009 12:24 schreef Strolie75 het volgende:
Nooit op je eigen verdieping gaan poepen.
Nee, met een krant. Dat heeft als bijkomend voordeel dat je daarmee je reet kunt afvegen als er weer eens geen schijtpapier is.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:35 schreef Aivac het volgende:
Jij gaat met een bak cappucino in de hand schijten?
Daar scheurt je anus van uitquote:Op woensdag 2 december 2009 12:38 schreef EINZ het volgende:
[..]
Nee, met een krant. Dat heeft als bijkomend voordeel dat je daarmee je reet kunt afvegen als er weer eens geen schijtpapier is.
Beter dan met je hand in een bak cappucino schijten!quote:Op woensdag 2 december 2009 12:35 schreef Aivac het volgende:
Jij gaat met een bak cappucino in de hand schijten?
Hoe kun je nou met je hand schijten?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:41 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Beter dan met je hand in een bak cappucino schijten!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:42 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Hoe kun je nou met je hand schijten?Niet zo moeilijk: "steek uw hand in je kontgat en trek de stront er uit".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dan schijt je alsnog uit je rectum.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk: "steek uw hand in je kontgat en trek de stront er uit".
Mijn beeld van vrouwen wat doe je?!quote:Op woensdag 2 december 2009 12:38 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Dit is echt geen grapje, maar ik ook
Ja, hou dat maar vast..quote:Op woensdag 2 december 2009 12:45 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Mijn beeld van vrouwen wat doe je?!![]()
![]()
![]()
Vrouwen kunnen niet poepen.
quote:
ze kunnen wel behoorlijk zeiken af en toequote:Op woensdag 2 december 2009 12:48 schreef Tacobell het volgende:
[..]
![]()
Vrouwen kunnen niet poepen, hebben nooit lichaamshaar en pissen kunnen ze geloof ik ook niet.
![]()
What about 2girls1cup?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:48 schreef Tacobell het volgende:
[..]
![]()
Vrouwen kunnen niet poepen, hebben nooit lichaamshaar en pissen kunnen ze geloof ik ook niet.
![]()
True maar dan in een andere context natuurlijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ze kunnen wel behoorlijk zeiken af en toe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |