Nee joh, dat kan echt niet!quote:Op donderdag 3 december 2009 06:44 schreef Stroekie het volgende:
wat een nieuws om de dag te beginnen, geer en goor terug bij de toppers
geld maakt blijkbaar alles weer goedquote:Op donderdag 3 december 2009 07:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik lees het ook net op nu.nl, dus het zal wel echt waar zijn
owh. Please. Alsof dat lang goed zal gaanquote:Op donderdag 3 december 2009 06:44 schreef Stroekie het volgende:
wat een nieuws om de dag te beginnen, geer en goor terug bij de toppers
hoeveel lijmpogingen en geld zullen er nodig zijn tot eind mei ?quote:Op donderdag 3 december 2009 07:46 schreef Baltar het volgende:
[..]
owh. Please. Alsof dat lang goed zal gaan
Nou er schijnt nogal wat geld richting Goor te gaanquote:Op donderdag 3 december 2009 07:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoeveel lijmpogingen en geld zullen er nodig zijn tot eind mei ?
dit geeft dat jankverhaal van gordon bij evers deze week wel een nieuwe dimensiequote:Op donderdag 3 december 2009 07:52 schreef Vlarp het volgende:
Ik verdenk geer en goor er sowieso van dat ze dit allemaal voor de show hebben gedaan
het zal me bij die twee niet verbazenquote:Op donderdag 3 december 2009 07:52 schreef Vlarp het volgende:
Ik verdenk geer en goor er sowieso van dat ze dit allemaal voor de show hebben gedaan
crying all the way to the bankquote:Op donderdag 3 december 2009 07:51 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou er schijnt nogal wat geld richting Goor te gaan
allemaal voor hun nieuwe real life soap van john de molquote:Op donderdag 3 december 2009 07:58 schreef Baltar het volgende:
[..]
het zal me bij die twee niet verbazen
quote:Op donderdag 3 december 2009 08:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
allemaal voor hun nieuwe real life soap van john de mol
quote:Op donderdag 3 december 2009 08:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alles voor de kijkcijfersmieke vind dit vast fantastisch nieuws
Nou, euhm, een beetje wel, maar had niet gedacht dat hij Geer en Goor vermakelijk kon vinden.quote:Op donderdag 3 december 2009 08:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had je nog niet door dat mieke van het platte vermaak is ? Dat is wapper 1e klas ultra light
Ach, mieke is zelf ook stiekem een enorme wapper nichtquote:Op donderdag 3 december 2009 08:22 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou, euhm, een beetje wel, maar had niet gedacht dat hij Geer en Goor vermakelijk kon vinden.
quote:Op donderdag 3 december 2009 08:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, mieke is zelf ook stiekem een enorme wapper nicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |