Nee joh, dat kan echt niet!quote:Op donderdag 3 december 2009 06:44 schreef Stroekie het volgende:
wat een nieuws om de dag te beginnen, geer en goor terug bij de toppers
geld maakt blijkbaar alles weer goedquote:Op donderdag 3 december 2009 07:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik lees het ook net op nu.nl, dus het zal wel echt waar zijn
owh. Please. Alsof dat lang goed zal gaanquote:Op donderdag 3 december 2009 06:44 schreef Stroekie het volgende:
wat een nieuws om de dag te beginnen, geer en goor terug bij de toppers
hoeveel lijmpogingen en geld zullen er nodig zijn tot eind mei ?quote:Op donderdag 3 december 2009 07:46 schreef Baltar het volgende:
[..]
owh. Please. Alsof dat lang goed zal gaan
Nou er schijnt nogal wat geld richting Goor te gaanquote:Op donderdag 3 december 2009 07:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoeveel lijmpogingen en geld zullen er nodig zijn tot eind mei ?
dit geeft dat jankverhaal van gordon bij evers deze week wel een nieuwe dimensiequote:Op donderdag 3 december 2009 07:52 schreef Vlarp het volgende:
Ik verdenk geer en goor er sowieso van dat ze dit allemaal voor de show hebben gedaan
het zal me bij die twee niet verbazenquote:Op donderdag 3 december 2009 07:52 schreef Vlarp het volgende:
Ik verdenk geer en goor er sowieso van dat ze dit allemaal voor de show hebben gedaan
crying all the way to the bankquote:Op donderdag 3 december 2009 07:51 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou er schijnt nogal wat geld richting Goor te gaan
allemaal voor hun nieuwe real life soap van john de molquote:Op donderdag 3 december 2009 07:58 schreef Baltar het volgende:
[..]
het zal me bij die twee niet verbazen
quote:Op donderdag 3 december 2009 08:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
allemaal voor hun nieuwe real life soap van john de mol
quote:Op donderdag 3 december 2009 08:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alles voor de kijkcijfersmieke vind dit vast fantastisch nieuws
Nou, euhm, een beetje wel, maar had niet gedacht dat hij Geer en Goor vermakelijk kon vinden.quote:Op donderdag 3 december 2009 08:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had je nog niet door dat mieke van het platte vermaak is ? Dat is wapper 1e klas ultra light
Ach, mieke is zelf ook stiekem een enorme wapper nichtquote:Op donderdag 3 december 2009 08:22 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou, euhm, een beetje wel, maar had niet gedacht dat hij Geer en Goor vermakelijk kon vinden.
quote:Op donderdag 3 december 2009 08:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, mieke is zelf ook stiekem een enorme wapper nicht
Ik geloof er niks van! Kijk eens naar die 'onherkenbare' foto in z'n fotoboekquote:Op donderdag 3 december 2009 08:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
En hij maar zeggen dat ie geen gebroken polsjes heeft
Daar grijns hij ook echt alsof ie gebroken polsjes heeftquote:Op donderdag 3 december 2009 08:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van! Kijk eens naar die 'onherkenbare' foto in z'n fotoboek
Eigenlijk is hij al uit de kast overal, alleen is hij de enige die het nog niet weetquote:Op donderdag 3 december 2009 08:29 schreef Baltar het volgende:
[..]
Daar grijns hij ook echt alsof ie gebroken polsjes heeft
Het kan ook nog slaaptekort zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 08:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weet je zeker dat het bierresten zijn die je vanochtend dwars zitten ?
over de vloer was helemaal zijn ding en daar heeft hij ook dvds vanquote:Op donderdag 3 december 2009 08:22 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou, euhm, een beetje wel, maar had niet gedacht dat hij Geer en Goor vermakelijk kon vinden.
ja volgens mij is nederland wel klaar met al dat gedoe en kon de kaartverkoop wel eens flin gaan tegenvallenquote:Op donderdag 3 december 2009 08:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje klaar met het over de vloer geneuzel
juist !quote:Op donderdag 3 december 2009 08:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eigenlijk is hij al uit de kast overal, alleen is hij de enige die het nog niet weet
Ik ga ook al jaren niet meer naar de Toppers in concertquote:Op donderdag 3 december 2009 08:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja volgens mij is nederland wel klaar met al dat gedoe en kon de kaartverkoop wel eens flin gaan tegenvallen
er zal vast wel weer een supermarkt gaan sponserenquote:Op donderdag 3 december 2009 08:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga ook al jaren niet meer naar de Toppers in concert
Ik moet meteen denken aan een nummer van de PSB, musical Closer to Heavenquote:Op donderdag 3 december 2009 08:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eigenlijk is hij al uit de kast overal, alleen is hij de enige die het nog niet weet
Als ik moe ben dan ben ik scherper... kijk maar uitquote:Op donderdag 3 december 2009 08:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeker wel goed ontbeten vanmorgen dat je nu niet hapt
Als een Razor?quote:Op donderdag 3 december 2009 09:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als ik moe ben dan ben ik scherper... kijk maar uit
straks heb ik nog beetwonden op mijn beenquote:Op donderdag 3 december 2009 09:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als ik moe ben dan ben ik scherper... kijk maar uit
Wilkingson Sword dusquote:Op donderdag 3 december 2009 10:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm ja, maar dan iets minder agressief en confronterend
Ik blief geen rauw vlees van een beenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
straks heb ik nog beetwonden op mijn been
U is niet Edward Cullen?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik blief geen rauw vlees van een been
U kent Edward Cullen niet ?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zoveel spek zit er nu ook weer niet aan mijn pootjes
Neu, dan zou ik wel plaatjes ervan erbij zettenquote:Op donderdag 3 december 2009 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh god, de twilighthype heeft dan uiteindelijk dit topic ook bereikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |