staat wel in de planningquote:Op vrijdag 4 december 2009 07:57 schreef Baltar het volgende:
[..]
Oja, oftewel: begeef u morgen niet in het winkelgebied van uw stad
quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:22 schreef Vlarp het volgende:
Ligt het aan mij, of lijkt het vanmorgen een puinhoop op het spoor en op de weg?
Ik heb trouwens zin om te werken zeg, echt niet normaal!
Gelukkig is er vanaf 3 uur bierquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:26 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Snel, bel 112, Vlarp heeft zin om te werken op vrijdag
ik was een uur eerder dan normaal maar had nergens last vanquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:22 schreef Vlarp het volgende:
Ligt het aan mij, of lijkt het vanmorgen een puinhoop op het spoor en op de weg?
Ik heb trouwens zin om te werken zeg, echt niet normaal!
als ik zulke buien heb ga ik rustig in een hoekje wachten tot die vanzelf weer over waaitquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:26 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Snel, bel 112, Vlarp heeft zin om te werken op vrijdag
Als in:quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:36 schreef Vlarp het volgende:
Wil iemand me trouwens afschieten als ik ooit nog met een koffertje ga lopen voor werk. Interessantdoenerij allemaal
bij Centric krijg je vast gewoon een vaste werkplek met een desktop en geen laptop van de baasquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:36 schreef Vlarp het volgende:
Wil iemand me trouwens afschieten als ik ooit nog met een koffertje ga lopen voor werk. Interessantdoenerij allemaal
quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar de keizerin heeft weer behoefte aan een grote schare bewonderaars om haar toe te juichen
Het was dan ook erg sarcastischquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als ik zulke buien heb ga ik rustig in een hoekje wachten tot die vanzelf weer over waait
Die ja!quote:
Ik ga nog even niet van baan wisselenquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij Centric krijg je vast gewoon een vaste werkplek met een desktop en geen laptop van de baas
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWWWWWWWWW,quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die ja!. En daar zitten dan papieren in, een appel, een mandarijn, een krant met puzzel enzo
maar ik heb nog geen definitieve bevestiging hoor, dus je kan wellicht morgen nog gewoon veilig en anoniem door de Marikenstraat flanerenquote:
geen lunchtrommeltje ?quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die ja!. En daar zitten dan papieren in, een appel, een mandarijn, een krant met puzzel enzo
quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik heb nog geen definitieve bevestiging hoor, dus je kan wellicht morgen nog gewoon veilig en anoniem door de Marikenstraat flaneren
Je hebt er zelf ook 1?quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:43 schreef Baltar het volgende:
[..]
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWWWWWWWWW,
Hoe ernstig
Helemaal niet. Al sik iets verschrikkelijk vind, zijn het wel attachekoffersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |