don't test me...quote:
ikke nie begraip...quote:Op donderdag 3 december 2009 16:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben niet plat dus heb ik ook geen Crocs thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Mieke popje, niemand geloofd nog dat jij in de kast zit behalve jijzelfquote:Op donderdag 3 december 2009 16:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
I rest my case....
Ik vind het impertinent om anderen uit de kast te halen. What heeft dat voor toegevoegde waarde?
Stroek, volgens mij heb jij ze in alle kleuren van de regenboog thuis staanquote:Op donderdag 3 december 2009 17:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
busted, jij heb ze dus wel in huis ?
nopequote:Op donderdag 3 december 2009 17:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Stroek, volgens mij heb jij ze in alle kleuren van de regenboog thuis staan
Ik wilde ook geen medelijdenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Arme Vlarp. Oh wacht, warm tv kijken in bed, dat klinkt heul niet zielig!
waar vind jij dit soort dingen dan ook?quote:
Fles wijn aan je lippen, zalm- en palinghapjes erbij en een directe telefoonverbinding naar beneden voor nabestellingen.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wilde ook geen medelijden
Ik zet straks m'n netbook naast me neer, en dan ga ik heerlijk relaxen
Het grote Philipp Kirkorov adoratie-topic!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
waar vind jij dit soort dingen dan ook?
wie is dit?
Nie zo overdrijven Waxquote:Op donderdag 3 december 2009 20:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Fles wijn aan je lippen, zalm- en palinghapjes erbij en een directe telefoonverbinding naar beneden voor nabestellingen.Já-já.
Zeker in Rusland zegt dat natuurlijk weinig.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:21 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Het grote Philipp Kirkorov adoratie-topic!
Ik heb zelfs een heel topic aan die gast (no homo) gewijd.
Lijkt mee een super mooie film!quote:
Dolfijnen hebben dat probleem inderdaad een stuk minder.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:20 schreef Bartjebart het volgende:
Mensen hebben echt moeite met het juiste gebruik van de aanwijzend voornaamwoorden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |