Sorryquote:Op woensdag 2 december 2009 10:58 schreef Ame_thyst het volgende:
Kom ik om 7 uur bij het station (van klein kut dorp) zijn alle gratis krantjes al weg !
Vertel me niet dat er al zoveel mensen met de trein vertrokken zijn dat alle krantjes weg zijn.
Nee het is tegenwoordig hip om, als fietser/motorrijder/auto bestuurder even te stoppen bij het station en 30+ krantjes mee te nemen. Pardon!? Neem er dan één mee zodat de mensen waarvoor de krantjes bedoeld zijn (OV reizigers dus) ook nog wat te lezen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frysk bloed tsjoch op!
HAHAHAquote:Op woensdag 2 december 2009 10:59 schreef Urquhart het volgende:
Herkenbaar. Het zijn hier altijd bejaarden die de gehele inhoud in hun fietstas gooien om het mee te nemen naar het lokale bejaardenhuis
Jij bent zo'n held die met iedereen een gesprek aan gaat zekerquote:Op woensdag 2 december 2009 11:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Lezen in het OVTS is bang om mensen aan te kijken.
anders zou het een grote teringzooi met overal van die kwaliteitsloze kutkrantjes zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 11:28 schreef Sphere het volgende:
Ook leuk: overijverige schoonmakers in de trein die na de spits alle krantjes uit de trein weghalen.
Je kunt trouwens als bedrijf/ organisatie een stapel Metro's gratis laten bezorgen. Krijg je er nog een hip display gratis bij ook.
Metro vind ik van redelijke kwalteit. De Pers is echte kwaliteit. Spits daarentegen vind ik waardeloos.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:30 schreef Misan het volgende:
[..]
anders zou het een grote teringzooi met overal van die kwaliteitsloze kutkrantjes zijn
Als je in de grote steden woont kon je geloof ik thuis ontvangenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:32 schreef Radioheader het volgende:
De Pers
Eigenlijk mis ik die best wel nu ik op kamers woon! Straks ff eentje halen gehehehe.
Inderdaad, de enige krant met interessante, diepgaande, maar toch makkelijk weg te lezen artikelen (eej, zit om 06.00 uur in de treinquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 10:59 schreef iFries het volgende:Dat valt om 7 uur in een volle trein vies tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Nee want ik heb ook een abonnement op een gewone krant dus die krijg ik sowieso, maar daar ben ik nog niet wakker genoeg voor om 6 uur in de ochtend.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Mensen die gaan klagen over gratis dingen
Koop dan een krant, klapjosti. Of ben je daar te gierig voor?
Oh, daarom zijn ze zo tegen de Afghanistan oorlog en proberen ze men van Defensie zwart te makenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:35 schreef Sphere het volgende:
[..]
Inderdaad, de enige krant met interessante, diepgaande, maar toch makkelijk weg te lezen artikelen (eej, zit om 06.00 uur in de trein) die niet eens politiek gekleurd is.
Jij betaald voor nieuws? Die tijd is een beetje over he.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Mensen die gaan klagen over gratis dingen
Koop dan een krant, klapjosti. Of ben je daar te gierig voor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |