Waarom moet je haten?quote:
Partyflockquote:Op woensdag 2 december 2009 09:08 schreef lighted het volgende:
[..]
[..]
Zie het zonder Partyflock. Dat er mensen zijn die zulke "columms" schrijven...
Of dat talent niet zien omdat het er niet isquote:Op woensdag 2 december 2009 09:09 schreef lighted het volgende:
[..]
Haters zijn jaloerse mensen die andermans talent niet gunnen! Als ik het goed heb begrepen
Ik heb die column niet gelezen, ik was al aan het haten toen ik 'haters' lasquote:Op woensdag 2 december 2009 09:14 schreef lighted het volgende:
Jongens, dit topic gaat de verkeerde kant op. Zullen we proberen het vraagstuk van deze columm proberen te behandelen?
was de toon al gezet natuurlijk...quote:Ik wil vandaag mijn spreekbeurt houden over haters
Hahah ja te grappig. Goed verhaal... !!!quote:Op woensdag 2 december 2009 09:15 schreef pisnicht het volgende:
Al die downers ook die daar reageren dat ze zich herkennen en het zo'n goed verhaal vonden![]()
Na
[..]
was de toon al gezet natuurlijk...
Bij een wat? Ik snap de clue niet...quote:Op woensdag 2 december 2009 09:19 schreef lighted het volgende:
[..]
Hahah ja te grappig. Goed verhaal... !!!
En dan bij een "echt columm" de clue niet snappen
Juist. Haters zijn de nieuwe niet-meepraters.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:19 schreef Frag_adder het volgende:
Haters.... wat een woord ook om mensen te beschrijven die gewoon een realistische kijk op het leven hebben
Het zijn juist mensen zonder mening die mensen die wel voor zich zelf kunnen denken massaal Haters gaan noemenquote:Op woensdag 2 december 2009 09:33 schreef Garisson72 het volgende:
Juist. Haters zijn de nieuwe niet-meepraters.
Ik vat het dan ook op als een compliment als ik weer eens 'hat0r' word genoemd.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:50 schreef Frag_adder het volgende:
Het zijn juist mensen zonder mening die mensen die wel voor zich zelf kunnen denken massaal Haters gaan noemen, wat een meelopers zijn het ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |