Jij bent snelquote:
Nee, moet dat dan? Als ik ga klagen over het feit dat ik overvallen wordt zijn er toch ook geen debielen die vooraan staan om te roepen dat ze geen politieagent zijn om een proces verbaal op te kunnen maken.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:33 schreef o.us het volgende:
en wij zijn natuurlijk allemaal tandartsen om jou te kunnen helpen met dit probleem...
Ga ik ook doen, maar ik kon dit niet eerder doen omdat ik rond deze periode een rijexamen had, waarvan ik niet wist of ik daar voor in 1 x zou slagen en examen doen met je verragte kop is nou niet echt fijn. Uiteraard heeft deze mannetje het wel in 1x gehaald. Wollahquote:Op woensdag 2 december 2009 08:34 schreef murphyjenkins het volgende:
Gewoon laten trekken TS (de kies)
wedden dat dat wel kan?quote:Op woensdag 2 december 2009 08:34 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Nee, moet dat dan? Als ik ga klagen over het feit dat ik overvallen wordt zijn er toch ook geen debielen die vooraan staan om te roepen dat ze geen politieagent zijn om een proces verbaal op te kunnen maken.
Dat kan ook wel, maar dat gebeurd meestal nietquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 08:39 schreef Misan het volgende:
aahw TS heeft last van doorkomende tandjes
Ik was wel sneller, maar tegen mij kan niemand opquote:
Je verstandskies blijkbaar wel.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:47 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik was wel sneller, maar tegen mij kan niemand op
Koetsjie koetsjie koe!quote:Op woensdag 2 december 2009 08:39 schreef Misan het volgende:
aahw TS heeft last van doorkomende tandjes
Sterkte, maargoed de pijn die je hebt van het doorkomen schijnt even erg te zijn als het laten opereren, dus dan moet je gewoon even doorbijten en ben je er vanafquote:Op woensdag 2 december 2009 09:13 schreef Bastoenie het volgende:
Die van mij gaan er vrijdag uit, althans 2
Bij het doorkomen had ik niet echt pijn hoor, was hooguit een beetje gevoeligquote:Op woensdag 2 december 2009 09:20 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Sterkte, maargoed de pijn die je hebt van het doorkomen schijnt even erg te zijn als het laten opereren, dus dan moet je gewoon even doorbijten en ben je er vanaf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |