abonnement Unibet Coolblue
pi_252727
Ontroerend:
Het verhaal van Esmeralda over haar vader>

Verbazend:
Dat tijdens de discussie tussen Aziz en Tessa, Iwan al drie keer klaar zat te komen en toen hij 'Jerry, Jerry riep, hij minstens voor de vierde keer kwam.


Veftien maaht:

Beitâh 'n bruik ijje hagt assun bagst ijje glas.

  maandag 13 maart 2000 @ 20:12:00 #2
572 Sniper
Gull Catcher
pi_252728
Duidelijk werd ook dat Nederland met AZIZ niet alleen een groot sportman maar ook een begaafd debater rijk is. Zijn opeenvolgende ,in volume en intensiteit toenemende, uitroepen "WAAR MAAK JE JE NOU DRUK OM!#@%@!!!", door debater AZIZ uitgesproken als reactie op elk argument van Tessa....Indrukwekkend. Discussies waar zulke sterke argumenten naar voren worden gebracht zijn bij voorbaat niet te winnen. Rijp voor de politiek, die AZIZ.
pi_252729
Lijkt mij wel wat voor 'Leefbaar Utrecht', een beetje het tempo van H-e-n-k- W-e-s-t-b-r-o-e-k.........
pi_252730
Oops, verkeerde topic

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 13 Maart 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_252731
quote:
op 03-13-2000 om 08:12 PM schreef Sniper het volgende:
Duidelijk werd ook dat Nederland met AZIZ niet alleen een groot sportman maar ook een begaafd debater rijk is. Zijn opeenvolgende ,in volume en intensiteit toenemende, uitroepen "WAAR MAAK JE JE NOU DRUK OM!#@%@!!!", door debater AZIZ uitgesproken als reactie op elk argument van Tessa....Indrukwekkend. ..knip..

Inderdaad, vermoeiend hoor.Doe je zo'n 10 keer je best om uit te leggen wat een kind van drie de eerste keer nog begrijpt. Krijg je voor de tiende keer de vraag waar je al 5 min. antwoord op loopt te geven. Zou er helemaal doodziek van worden

  dinsdag 14 maart 2000 @ 03:51:00 #6
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_252732
quote:
op 03-13-2000 om 08:12 PM schreef Sniper het volgende:
Duidelijk werd ook dat Nederland met AZIZ niet alleen een groot sportman maar ook een begaafd debater rijk is. Zijn opeenvolgende ,in volume en intensiteit toenemende, uitroepen "WAAR MAAK JE JE NOU DRUK OM!#@%@!!!", door debater AZIZ uitgesproken als reactie op elk argument van Tessa....Indrukwekkend. Discussies waar zulke sterke argumenten naar voren worden gebracht zijn bij voorbaat niet te winnen. Rijp voor de politiek, die AZIZ.

* Quenda® vond het boodschappen"argument" van Aziz toch wel geinig.

Vond het wel frappant dat Aziz zoveel zelfkennis had tijdens het groepsgesprek....ik vraag me af of dat door het eerder gevoerde gesprek met de psycholoog/mentall coach kwam (Bert&Ernie)


[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 14 Maart 2000).]

  dinsdag 14 maart 2000 @ 05:02:00 #7
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_252733
Mama: "Aziz, geef je het zout even door schat?"
Aziz: "Wat insinueer jij? Jezus!!"

Ooh, dat zou me 6000 gulden armer maken, maar ik was op dag 2 al weggerend van zo een hersenloos sujet. Heb me werkelijk doodgeërgerd aand deze hele woordenwisseling. Zelfs al zou je het willen (om een vriend te zieken), dan kon je in het echte leven nog niet zo'n manier van discussiëren verzinnen zoals Aziz van nature doet. Mijn hemel, wat een onbegrip en ellende toch weer......

Ben te zaai voor een signature
pi_252734
Zat net op video naar de uitzending van gister te kijken, zag Jop een brief schrijven aan de bewuste vriendin in live-uitzending.
Er werd flink ingezoemd op de brief, dit kon ik lezen:

.... je humor, je spontaniteit en natuurlijk.......
Het spijt mij dan dat ik je de laatste paar maanden heb verwaarloosd!!
Ik ging veel weg en rende achter mijn fantasie aan ten koste van jou!
Het is net dat nummer van Paul de Leeuw "in mijn schaduw".
En dat heb jij voor mij gedaan en dat is te veel voor woorden!
Jij hoort niet bij mij je verdient beter.
Iemand die er vaker is voor jou.
Dat besef ik nu al hier,waanzin, misschien buiten veel langer over gedaan.
Ik hoop dat toch echt na al me foutjes van mijn kant dat .............


------
Ja,Jop je kunt het wel allemaal geheim willen houden, maar jij wou in die bus en dan weet je; half nederland is watching you.
Dan ga je met de billen bloot!

Freestyle
  dinsdag 14 maart 2000 @ 10:32:00 #9
1540 Leonie
Voor jou van mij
pi_252735
die Jop is ook een mooie, eerst hangt hij hem er "half"in bij antoinette en nu schrijft hij ook nog eens een brief, waar bovendien ook instond dat hij de sex zo mist, met degene aan wie hij die brief schrijft (Miranda)
Don't touch the computer, don't ever touch the computer!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')