autocrosstopicquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, je geeft zelf het antwoord al, niet?
Heb ik ooit een topic van jou gezien in AMS in het afgelopen jaar? Nee, sorry. Op degene die je net gestart bent, na dan.
1 topic gestart, en dan al zeggen dat niet-F1 niet loopt?
Er is MotoGP, NASCAR, Indy, 24 uur van LeMans, een enkel topic over motorcross dat iemand wil gaan doen, Superbike...
Wat wil je er nog meer bij dan?
Ik zag je naam en moest even slikken.quote:
Wordt aan gewerkt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:39 schreef Arcee het volgende:
Hoe hard zou 't gaan op een overdekte Medeo baan?
IJsexpert Bertus Butter bouwt snelle ijsbaan in Kazachstan.
Kunnen die 2 topics worden samengevoegd?
En dan met deze TT: Bertus Butter bouwt overdekte Medeo-baan in Kazachstan.
Bedankt alvast.
Bij nader inzien blijft het zo, er staat al een verwijziging naar dat 8 jaar oude topic, samenvoegen wordt alleen maar rommelig omdat de posts zo ver uit elkaar liggen.quote:
Okee, het blijkt toch niet om de Medeo-baan te gaan, dus prima zo.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:02 schreef Ambrosius het volgende:
Bij nader inzien blijft het zo, er staat al een verwijziging naar dat 8 jaar oude topic, samenvoegen wordt alleen maar rommelig omdat de posts zo ver uit elkaar liggen.
Lijkt me niet een heel boeiend toernooi of wel? Kan in Darts #8: Wie verslaat Phil Taylor?, maar als je wilt mag je best een topic aanmaken voor het EK.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:06 schreef luckass het volgende:
Komt er een topic voor de European Championship Darts?
De grote namen zijn er bij.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me niet een heel boeiend toernooi of wel? Kan in Darts #8: Wie verslaat Phil Taylor?, maar als je wilt mag je best een topic aanmaken voor het EK.
Tja wordt niet uitgezonden in NL, geen toernooi wat een week duurt, is niet echt de moeite waard vind ik. World Grand Prix is echt weer een topic waardquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:06 schreef luckass het volgende:
Komt er een topic voor de European Championship Darts?
Goed plan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[Centraal] Transfergeruchten en contractverlenging
Topic niet gewoon moven van TDF naar Wielrennen?
Zou de TT dan ook naar [Wielrennen] kunnen worden veranderd? Zodat niemand komt met eventuele transfer van Suarez naar MAnchester City oidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |