Probeer je ons nou te vertellen dat er in Groningen Marokkanen leven die niet in kuddes over straat trekken?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:12 schreef RickoKun het volgende:
HAHA TS WOONT IN EEN STAD WAAR MAROKKANEN IN GROEPJES LEVEN
Ik kwamquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:21 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben de linkerMeestal al ik zo over straat loop mijdt iedereen me, maar dit keer niet dus.
Het is uiteraard veel cooler om met een wolven t-shirt rond te lopen, een te strakke korte broek met een tangaslip en natuurlijk moeten we je vettig krullend haar niet vergeten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Doorgaans hebben dergelijke groepen hun broek op half zeven hangen, waardoor de gehele Bjorn Borg-onderbroek zichtbaar is. Immers: dat is stoer.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:43 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Het is uiteraard veel cooler om met een wolven t-shirt rond te lopen, een te strakke korte broek met een tangaslip en natuurlijk moeten we je vettig krullend haar niet vergeten.
Hier zijn ze nog mans genoeg ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:38 schreef Nobu het volgende:
[..]
Probeer je ons nou te vertellen dat er in Groningen Marokkanen leven die niet in kuddes over straat trekken?![]()
Heeft'ie waarschijnlijk ook op klaarlichte dag van voorbijgangers gejat.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:01 schreef Hondenfluitje het volgende:
, hij heeft wel geld voor petjes, sneakers, Björn Borg onderbroeken en andere dure merkkleding,
Hoe kan je iemands boxer jattequote:Op dinsdag 1 december 2009 19:50 schreef Nazibloem het volgende:
[..]
Heeft'ie waarschijnlijk ook op klaarlichte dag van voorbijgangers gejat.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:54 schreef Leonidas82 het volgende:
Voor de rest, lui met een dubbele paspoort.
Ja, hahaha, en dan doen zij aangifte, en ga jij een KLB-topic openen omdat jij de boete krijgt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:00 schreef Revolution-NL het volgende:
Eigenlijk moet je gewoon ten alle tijden een stungun op zak hebben.
Lijkt mij wel humor om een paar van die kanloze berbers onder stroom te zetten.
Maar het genot van die actie is die boete meer dan waardquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:04 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, hahaha, en dan doen zij aangifte, en ga jij een KLB-topic openen omdat jij de boete krijgt.
Zolang je het maar filmt en op joepietoep zet, dan kan je achteraf nog nagenieten en velen met jouquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:04 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, hahaha, en dan doen zij aangifte, en ga jij een KLB-topic openen omdat jij de boete krijgt.
shit man heb je zelf zon bjorn borg nerd ding ofwat? hAHHAHAHAAquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:43 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Het is uiteraard veel cooler om met een wolven t-shirt rond te lopen, een te strakke korte broek met een tangaslip en natuurlijk moeten we je vettig krullend haar niet vergeten.
het lijkt anders meer op een drol is blijven zitten omdat ze te lui zijn naar de wc te lopen....quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Doorgaans hebben dergelijke groepen hun broek op half zeven hangen, waardoor de gehele Bjorn Borg-onderbroek zichtbaar is. Immers: dat is stoer.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:23 schreef Scorpie het volgende:
Kut lui weer he.
Want? Je snapt nu wel dat je op z'n minst moet vertellen wat jij in zijn plaats gedaan zou hebben internetheldje.quote:
Aan een woord heb ik genoeg!quote:
HOE DE NEUK IS DIT DISCRIMINEREND?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:02 schreef Siniti het volgende:
En het is echt nodig erbij te zetten dat het Marokkanen waren? Waarom niet gewoon "jongens" of "klootzakken"? Vind je zelf ook niet dat dit een beetje discriminerend over komt?
Zo zo meneertje heeft geen respect voor vrouwenquote:Op woensdag 2 december 2009 03:51 schreef probeer het volgende:
[..]
HOE DE NEUK IS DIT DISCRIMINEREND?
het waren toch marokkanen? beestje bij het naampje noemen mag niet meer? want dat is toch wel zooooo zielig en gemeen tegenover al die aardige lieve theezuipende marokkanen?
vind je zelf ook niet dat je een beetje als een triest zeikwijf overkomt?
siniti een vrouwquote:Op woensdag 2 december 2009 03:56 schreef donthate het volgende:
[..]
Zo zo meneertje heeft geen respect voor vrouwen
Oh had je het tegen siniti Ga maar doorquote:Op woensdag 2 december 2009 03:58 schreef probeer het volgende:
[..]
siniti een vrouw? neem nooit echt de moeite om dat soort dingen te checken, en zeikwijf klinkt zowieso lekker als iemand een huilie is
en ik ben verder altijd heul lievv tegen mn maman en oma
willdo.quote:Op woensdag 2 december 2009 03:59 schreef donthate het volgende:
[..]
Oh had je het tegen siniti Ga maar door
Nee, jij komt over als een xenofobe, zwakzinnige idioot. Dit topicis puur geopend met als doel te laten zien dat alle ellende van de marokkanen komt. Ik zit in de stad vol met allochtonen, maar ik heb vele malen meer last van Nederlands tuig dan van allochtoon tuig. En zodra allochtonen gelijke kansen krijgen in dit land zal het verschil alleen nog maar groter worden.quote:Op woensdag 2 december 2009 03:51 schreef probeer het volgende:
[..]
HOE DE NEUK IS DIT DISCRIMINEREND?
het waren toch marokkanen? beestje bij het naampje noemen mag niet meer? want dat is toch wel zooooo zielig en gemeen tegenover al die aardige lieve theezuipende marokkanen?
vind je zelf ook niet dat je een beetje als een triest zeikwijf overkomt?
hoooohoohoo.. wacht ff. misschien zijn er een aantal reacties die een tikje te zijn.. maar die jongen verteld hier gewoon zijn klacht, en het overgrote deel reageert er normaal op.quote:Op woensdag 2 december 2009 04:19 schreef scanman1 het volgende:
Walgelijk, walgelijk, walgelijk topic, waar het helaas van barst op FOK. De zogenaamde mods zijn druk in de weer meer het editen enzo van posts, maar een overduidelijk als haatzaaiend bedoeld topic als deze blijft gewoon open. FOK ten top. Dieper kun je niet zinken als je dit soort walgelijke onzin op je forum laat staan.
Inderdaad, terwijl het overduidelijk zo racistisch als de pest is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:21 schreef FlinkeNaam het volgende:
altijd dat geleuter over racistisch of niet
De allochtonen worden al zo enorm gehaat door een groot deel van de bevolking (vanwege zeer gekleurde berichgeving in de media en op een forum als FOK) dat je dit soort topic waarin afkomst extra benadrukt wordt niet nodig hebt. Dat is puut haatzaaien. ik kan iedere dag wel een topic openen waaruit blijkt wat voor tuig autochtone Nederlanders kunnen zijn. Maar dat doe ik toch ook niet. Dus een topic openen en benadrukken dat het om Marokkanen gaat heeft maar 1 doel.quote:Op woensdag 2 december 2009 04:24 schreef probeer het volgende:
[..]
hoooohoohoo.. wacht ff. misschien zijn er een aantal reacties die een tikje te zijn.. maar die jongen verteld hier gewoon zijn klacht, en het overgrote deel reageert er normaal op.
hell, het topic gaat meer over gekleurde onderbroekjes dan het bashen van onze gekleurde medemens.
and again.. waarom mag het beestje niet bij het naampje genoemd worden? als het duitsers waren geweest had er moffen gestaan, bij mensen uit brabant wss iets als lompe boeren, limburg skinheads, etc etc. nu zijn het (een keer![]()
) marokkanen.
HAHAHAHA stem je al pvda ofniet?quote:Op woensdag 2 december 2009 04:22 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Nee, jij komt over als een xenofobe, zwakzinnige idioot. Dit topicis puur geopend met als doel te laten zien dat alle ellende van de marokkanen komt. Ik zit in de stad vol met allochtonen, maar ik heb vele malen meer last van Nederlands tuig dan van allochtoon tuig. En zodra allochtonen gelijke kansen krijgen in dit land zal het verschil alleen nog maar groter worden.
Het barst van de topics op de frontpage waarin iemand iets schandaligs flikt. Als het gaat om Nederlanders (en dat is de laatste tijd vaker dan buitenlanders) staat er NOOIT bij dat het gaat om een autochtone, blanke Nederlander. Zodra een allochtoon iets flikt wordt de afkomst/huidskleur/geloof er expliciet bij vermeld en worden de simpele zielen onder ons weer eens gesterkt in hun gevoel dat een stem op de PVV gerechtvaardigd is. En nee, ik stem niet PVDA want dat is lang niet links genoeg.quote:Op woensdag 2 december 2009 04:28 schreef probeer het volgende:
[..]
HAHAHAHA stem je al pvda ofniet?
dit is dus PRECIES wat de politiek doet. alles heerlijk bagataliseren. het waren toch godverdomme marokkanen of niet dan??? wat wil je dan horen, hoe wil je dat de TS zijn belagers omschrijft? maar natuurlijk mag dat niet als het om medelanders van andere (ouderlijke) komaf gaat. want dan is het discriminatie. wat een bullshit.
discriminatie =/ 'een stel kutmarokkanen heeft mijn ipod gejat'
discriminatie = kutmarokkanen
Ik zeg dat de afkomst er alleen bij wordt vermeld als het om allochtonen gaat. En ja, in deze haatzaaiende tijd zou je trouwens ook wel eens kunnen verzwijgen als een marokkaan een misstap begaat. Het voedt de racist alleen maar meer en daar heeft geen enkel weldenkend mens iets aan.quote:Op woensdag 2 december 2009 04:30 schreef slashdotter3 het volgende:
Je kan leuteren wat je wilt maar feitelijk zeg je dat er zelf censuur moet worden gepleegd, dat het beestje niet bij de naam benoemd mag worden. Rot ff op zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |