abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:38:05 #51
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_75193302
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:12 schreef RickoKun het volgende:
HAHA TS WOONT IN EEN STAD WAAR MAROKKANEN IN GROEPJES LEVEN
Probeer je ons nou te vertellen dat er in Groningen Marokkanen leven die niet in kuddes over straat trekken?
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:38:16 #52
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75193308
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:21 schreef Hondenfluitje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik ben de linker Meestal al ik zo over straat loop mijdt iedereen me, maar dit keer niet dus.
Ik kwam
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:40:17 #53
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_75193397
goede actie ts.

Als je ze op hun bek had geslagen zat je nu in de bak
pi_75193446
Kom je uit Osdorp ofzo?
pi_75193543
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:37 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Doorgaans hebben dergelijke groepen hun broek op half zeven hangen, waardoor de gehele Bjorn Borg-onderbroek zichtbaar is. Immers: dat is stoer.
Het is uiteraard veel cooler om met een wolven t-shirt rond te lopen, een te strakke korte broek met een tangaslip en natuurlijk moeten we je vettig krullend haar niet vergeten.
pi_75193568
ren dan eerst achter die kk moslim aan en geef hem een klap op zijn bek mietje
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:46:32 #57
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_75193658
Ik had de goorste en lelijkste marok (lastige) eruit gepikt en die gewoon vol in elkaar gerost. Zo moet je dat die ventjes bijbrengen.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_75193717
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:43 schreef Opperkwal het volgende:

[..]

Het is uiteraard veel cooler om met een wolven t-shirt rond te lopen, een te strakke korte broek met een tangaslip en natuurlijk moeten we je vettig krullend haar niet vergeten.
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:48:24 #59
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_75193736
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:38 schreef Nobu het volgende:

[..]

Probeer je ons nou te vertellen dat er in Groningen Marokkanen leven die niet in kuddes over straat trekken?
Hier zijn ze nog mans genoeg ja.

Wat moet je hier nou weer van denken trouwens? voorspelbaar +1?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_75193843
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:01 schreef Hondenfluitje het volgende:
, hij heeft wel geld voor petjes, sneakers, Björn Borg onderbroeken en andere dure merkkleding,
Heeft'ie waarschijnlijk ook op klaarlichte dag van voorbijgangers gejat.
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:52:14 #61
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75193905
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:50 schreef Nazibloem het volgende:

[..]

Heeft'ie waarschijnlijk ook op klaarlichte dag van voorbijgangers gejat.
Hoe kan je iemands boxer jatte
pi_75194003
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:52 schreef donthate het volgende:

[..]

Hoe kan je iemands boxer jatte
Weet ik veel, ik ben geen Marokkaan.
pi_75194016
relberbers

de enige mogelijkheid om dit soort wantoestanden de kop in te drukken, is de inzet van marine en miltairen in probleemwijken en rondom probleemscholen. En de authoriteiten meer bevoegdheden te geven om geweld te gebruiken in bepaalde gevallen (net als in Spanje) Als je lastig doet, mensen lastig valt of herrie schopt, gewoon knuppel in de nek

Iig moet je beginnen bij de ouders, als je kind herrie schopt en komt in aanraking met justitie, gelijk de ouders een boete geven van 1000 euro.

Voor de rest, lui met een dubbele paspoort, gewoon nederlands paspoort intrekken bij een x aantal x wangedrag en gebruik van geweld
pi_75194091
TS, goed gehandeld enzo, en fijn dat je je spul terug krijgt.
Waarom ga je niet naar de politie?
pi_75194240
Eigenlijk moet je gewoon ten alle tijden een stungun op zak hebben .
Lijkt mij wel humor om een paar van die kanloze berbers onder stroom te zetten.
pi_75194264
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:54 schreef Leonidas82 het volgende:
Voor de rest, lui met een dubbele paspoort.
The Pope? How many divisions has he got?
  dinsdag 1 december 2009 @ 20:04:34 #67
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_75194429
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:00 schreef Revolution-NL het volgende:
Eigenlijk moet je gewoon ten alle tijden een stungun op zak hebben .
Lijkt mij wel humor om een paar van die kanloze berbers onder stroom te zetten.
Ja, hahaha, en dan doen zij aangifte, en ga jij een KLB-topic openen omdat jij de boete krijgt.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  Spellchecker dinsdag 1 december 2009 @ 20:21:38 #68
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_75195242
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:04 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ja, hahaha, en dan doen zij aangifte, en ga jij een KLB-topic openen omdat jij de boete krijgt.
Maar het genot van die actie is die boete meer dan waard
Tevens -purist.
pi_75195263
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:04 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Zolang je het maar filmt en op joepietoep zet, dan kan je achteraf nog nagenieten en velen met jou
pi_75195344
Kut lui weer he.
pi_75195529
Aangifte doen. Rector kan vertellen wie het waren en dan krijg je zo je geld terug.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 1 december 2009 @ 20:29:19 #72
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75195637
je bent echt zo een mietje TS
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_75195644
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:05 schreef amvrosios het volgende:
kanker apen
Maar wel fucking triest dat je je laat bestelen door een stel kinderen. Heb je geen vuisten?
pi_75196080
Gast, je weet wie het is? Als ze met een groepje zijn is het miss wel kut bel wat vrienden op en ga ze stompen? klaar toch wtf? 16jarige :S
pi_75196206
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:43 schreef Opperkwal het volgende:

[..]

shit man heb je zelf zon bjorn borg nerd ding ofwat? hAHHAHAHAA

En die gast die het had over marine en leger ofzo? Plz? Die 16jarige kan je toch zelf wel een lesje lere?
pi_75196267
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:37 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Doorgaans hebben dergelijke groepen hun broek op half zeven hangen, waardoor de gehele Bjorn Borg-onderbroek zichtbaar is. Immers: dat is stoer.
het lijkt anders meer op een drol is blijven zitten omdat ze te lui zijn naar de wc te lopen....

@OP

denk je nu echt dat ze wakker liggen dat en of andere leidinggevende van school gaat zeggen dat ie je ipod terug moet betalen....lol

minister bos zorgt goed voor zijn stemmers......
  dinsdag 1 december 2009 @ 20:52:11 #77
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_75196594
Wilders toont zijn gelijk maar weer eens .
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_75197840
Had je maar met Michielos op vechtkamp moeten gaan.
pi_75200026
Nu die geschorst wordt gaat ie zekersteweten de criminaliteit in. Bedankt TS!
  woensdag 2 december 2009 @ 01:24:49 #80
280897 BakkerHenk
Callsign 'Baker'
pi_75200055
Noem het beestje lekker bij z'n naam. Niets mis mee.
Een Marokkaan komt uit Marokko en een Belg komt uit België.
En wie van de twee het precies gedaan heeft interesseert me geen reet.
Baker: "Fox one! Fox one!"
Formerly known as DaCybrsrfr
Hardpore Corn
pi_75200159
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:23 schreef Scorpie het volgende:
Kut lui weer he.
Roken is lekker
pi_75200171
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:29 schreef Michielos het volgende:
je bent echt zo een mietje TS
Want? Je snapt nu wel dat je op z'n minst moet vertellen wat jij in zijn plaats gedaan zou hebben internetheldje.
(maar ik vrees dat het weer akelig stil blijft van jouw kant)
Een heer met stijl
  woensdag 2 december 2009 @ 01:53:08 #83
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_75200410
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:04 schreef EvanStone het volgende:

[..]

Marokkanen.
Aan een woord heb ik genoeg!

En om de vraag van anderen te beantwoorden waarom hij dat moet vermelden, waarom niet? Waarom moet er zelfcensuur worden gepleegd? Om ze een niet nog slechtere naam bezorgen? Dat doen ze toch helemaal zelf met hun daden.
pi_75200514
In de huidige maatschappij is het niet meer dan logisch dat de etniciteit van de dader erbij wordt vermeld. Je kunt inderdaad de etniciteit niet vernoemen wanneer het Nederlanders zijn, aangezien die nog altijd de meerderheid vormen in Nederland. Echter, als je het er niet bij zet zal iedereen het toch vragen tot er een antwoord is.

Klacht: mensen die hierover zeuren
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
pi_75200556
ach , tis maar een Ipod.

ben gewoon blij dat ze je lieten leven
pi_75201156
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:02 schreef Siniti het volgende:
En het is echt nodig erbij te zetten dat het Marokkanen waren? Waarom niet gewoon "jongens" of "klootzakken"? Vind je zelf ook niet dat dit een beetje discriminerend over komt?
HOE DE NEUK IS DIT DISCRIMINEREND?

het waren toch marokkanen? beestje bij het naampje noemen mag niet meer? want dat is toch wel zooooo zielig en gemeen tegenover al die aardige lieve theezuipende marokkanen?

vind je zelf ook niet dat je een beetje als een triest zeikwijf overkomt?

ow enne.. OT: doe eens aangifte? alsof de straf die ze van hun docent krijgen ze ook maar iets doet (geschorst = vakantie voor dat soort lui), en jij kan waarschijnlijk naar je geld fluiten.

ff namen opvragen bij die school, en dan aangifte bij de politie. niet dat die er veel mee doen, maar dan heb jij iig alles gedaan wat je kon (legaal dan). mocht er dan na 2 maanden nog niets gebeurt zijn, wacht je ze op met een paar vrienden, en dan mag dat tuig lekker alle electronica, schoenen, whatever inleveren waarna jij ze mooi in de hens steekt (die spullen dus).

[ Bericht 28% gewijzigd door probeer op 02-12-2009 03:57:14 ]
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 2 december 2009 @ 03:56:02 #87
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75201175
quote:
Op woensdag 2 december 2009 03:51 schreef probeer het volgende:

[..]

het waren toch marokkanen? beestje bij het naampje noemen mag niet meer? want dat is toch wel zooooo zielig en gemeen tegenover al die aardige lieve theezuipende marokkanen?

Zo zo meneertje heeft geen respect voor vrouwen
pi_75201185
quote:
Op woensdag 2 december 2009 03:56 schreef donthate het volgende:

[..]

Zo zo meneertje heeft geen respect voor vrouwen
siniti een vrouw ? neem nooit echt de moeite om dat soort dingen te checken, en zeikwijf klinkt zowieso lekker als iemand een huilie is

en ik ben verder altijd heul lievv tegen mn maman en oma
  woensdag 2 december 2009 @ 03:59:03 #89
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75201187
quote:
Op woensdag 2 december 2009 03:58 schreef probeer het volgende:

[..]

siniti een vrouw ? neem nooit echt de moeite om dat soort dingen te checken, en zeikwijf klinkt zowieso lekker als iemand een huilie is

en ik ben verder altijd heul lievv tegen mn maman en oma
Oh had je het tegen siniti Ga maar door
pi_75201196
quote:
Op woensdag 2 december 2009 03:59 schreef donthate het volgende:

[..]

Oh had je het tegen siniti Ga maar door
willdo.

@sini, kom op nou he. droog die traantjes. zooooo, wil t kleine jochie ook een lollie? brave knul, nu niet meer huilen om de gemene grote mensen met hun kwetsende woorden richting de o zo zielige, schattige, puppyogen-ogende marokkaantjes.

edit: zie net pas dat je ook zon mocroknuffelaar bent. same goes for u donthate
pi_75201254
Walgelijk, walgelijk, walgelijk topic, waar het helaas van barst op FOK. De zogenaamde mods zijn druk in de weer meer het editen enzo van posts, maar een overduidelijk als haatzaaiend bedoeld topic als deze blijft gewoon open. FOK ten top. Dieper kun je niet zinken als je dit soort walgelijke onzin op je forum laat staan.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_75201259
quote:
Op woensdag 2 december 2009 03:51 schreef probeer het volgende:

[..]

Nee, jij komt over als een xenofobe, zwakzinnige idioot. Dit topicis puur geopend met als doel te laten zien dat alle ellende van de marokkanen komt. Ik zit in de stad vol met allochtonen, maar ik heb vele malen meer last van Nederlands tuig dan van allochtoon tuig. En zodra allochtonen gelijke kansen krijgen in dit land zal het verschil alleen nog maar groter worden.
pi_75201267
quote:
Op woensdag 2 december 2009 04:19 schreef scanman1 het volgende:
Walgelijk, walgelijk, walgelijk topic, waar het helaas van barst op FOK. De zogenaamde mods zijn druk in de weer meer het editen enzo van posts, maar een overduidelijk als haatzaaiend bedoeld topic als deze blijft gewoon open. FOK ten top. Dieper kun je niet zinken als je dit soort walgelijke onzin op je forum laat staan.
hoooohoohoo.. wacht ff. misschien zijn er een aantal reacties die een tikje te zijn.. maar die jongen verteld hier gewoon zijn klacht, en het overgrote deel reageert er normaal op.

hell, het topic gaat meer over gekleurde onderbroekjes dan het bashen van onze gekleurde medemens.

and again.. waarom mag het beestje niet bij het naampje genoemd worden? als het duitsers waren geweest had er moffen gestaan, bij mensen uit brabant wss iets als lompe boeren, limburg skinheads, etc etc. nu zijn het (een keer ) marokkanen.
pi_75201268
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:21 schreef FlinkeNaam het volgende:
altijd dat geleuter over racistisch of niet
Inderdaad, terwijl het overduidelijk zo racistisch als de pest is.
pi_75201275
quote:
Op woensdag 2 december 2009 04:24 schreef probeer het volgende:

[..]

hoooohoohoo.. wacht ff. misschien zijn er een aantal reacties die een tikje te zijn.. maar die jongen verteld hier gewoon zijn klacht, en het overgrote deel reageert er normaal op.

hell, het topic gaat meer over gekleurde onderbroekjes dan het bashen van onze gekleurde medemens.

and again.. waarom mag het beestje niet bij het naampje genoemd worden? als het duitsers waren geweest had er moffen gestaan, bij mensen uit brabant wss iets als lompe boeren, limburg skinheads, etc etc. nu zijn het (een keer ) marokkanen.
De allochtonen worden al zo enorm gehaat door een groot deel van de bevolking (vanwege zeer gekleurde berichgeving in de media en op een forum als FOK) dat je dit soort topic waarin afkomst extra benadrukt wordt niet nodig hebt. Dat is puut haatzaaien. ik kan iedere dag wel een topic openen waaruit blijkt wat voor tuig autochtone Nederlanders kunnen zijn. Maar dat doe ik toch ook niet. Dus een topic openen en benadrukken dat het om Marokkanen gaat heeft maar 1 doel.
pi_75201279
quote:
Op woensdag 2 december 2009 04:22 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Nee, jij komt over als een xenofobe, zwakzinnige idioot. Dit topicis puur geopend met als doel te laten zien dat alle ellende van de marokkanen komt. Ik zit in de stad vol met allochtonen, maar ik heb vele malen meer last van Nederlands tuig dan van allochtoon tuig. En zodra allochtonen gelijke kansen krijgen in dit land zal het verschil alleen nog maar groter worden.
HAHAHAHA stem je al pvda ofniet?

dit is dus PRECIES wat de politiek doet. alles heerlijk bagataliseren. het waren toch godverdomme marokkanen of niet dan??? wat wil je dan horen, hoe wil je dat de TS zijn belagers omschrijft? maar natuurlijk mag dat niet als het om medelanders van andere (ouderlijke) komaf gaat. want dan is het discriminatie. wat een bullshit.
ik, en met mij denk ik vele anderen, zijn prima in staat om een duidelijk onderscheid te maken tussen een hele bevolkingsgroep, en een groepje jongetjes in de vervelende ervaring verteld door de TS.

discriminatie =/ 'een stel kutmarokkanen heeft mijn ipod gejat'
discriminatie = kutmarokkanen

bel gelijk opsporing verzocht even, of ze alle signalementen gewoon deleten, want het omschrijven van uiterlijk, of het noemen van een bevolkingsgroep, zou weleens stigmatiserend en of discriminerend kunnen zijn. fucking huilie die je daar bent ga thee drinken.

[ Bericht 20% gewijzigd door probeer op 02-12-2009 04:33:41 ]
pi_75201280
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:07 schreef Kwork het volgende:

[..]

woensdag 2 december 2009 @ 04:30:45 #98
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_75201283
Je kan leuteren wat je wilt maar feitelijk zeg je dat er zelf censuur moet worden gepleegd, dat het beestje niet bij de naam benoemd mag worden. Rot ff op zeg.
pi_75201284
quote:
Op woensdag 2 december 2009 04:28 schreef probeer het volgende:

[..]

HAHAHAHA stem je al pvda ofniet?

dit is dus PRECIES wat de politiek doet. alles heerlijk bagataliseren. het waren toch godverdomme marokkanen of niet dan??? wat wil je dan horen, hoe wil je dat de TS zijn belagers omschrijft? maar natuurlijk mag dat niet als het om medelanders van andere (ouderlijke) komaf gaat. want dan is het discriminatie. wat een bullshit.

discriminatie =/ 'een stel kutmarokkanen heeft mijn ipod gejat'
discriminatie = kutmarokkanen
Het barst van de topics op de frontpage waarin iemand iets schandaligs flikt. Als het gaat om Nederlanders (en dat is de laatste tijd vaker dan buitenlanders) staat er NOOIT bij dat het gaat om een autochtone, blanke Nederlander. Zodra een allochtoon iets flikt wordt de afkomst/huidskleur/geloof er expliciet bij vermeld en worden de simpele zielen onder ons weer eens gesterkt in hun gevoel dat een stem op de PVV gerechtvaardigd is. En nee, ik stem niet PVDA want dat is lang niet links genoeg.
pi_75201289
quote:
Op woensdag 2 december 2009 04:30 schreef slashdotter3 het volgende:
Je kan leuteren wat je wilt maar feitelijk zeg je dat er zelf censuur moet worden gepleegd, dat het beestje niet bij de naam benoemd mag worden. Rot ff op zeg.
Ik zeg dat de afkomst er alleen bij wordt vermeld als het om allochtonen gaat. En ja, in deze haatzaaiende tijd zou je trouwens ook wel eens kunnen verzwijgen als een marokkaan een misstap begaat. Het voedt de racist alleen maar meer en daar heeft geen enkel weldenkend mens iets aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')