abonnement Unibet Coolblue
pi_75191012
Oke, 2 jaar geleden ben ik door omstandigheden in 2 maanden tijd meer dan 10 kilo afgevallen. Woonde destijds in een internaat. Ben van zo'n 63-65 naar 51-52 gegaan. Toen 8 maanden mezelf vol lopen proppen, hielp niet. Toen ben ik aan de pil gegaan en hierdoor was ik dan 3-4 kilo aangekomen, en dat is zo gebleven. Weeg nu rond de 55-56 kilo.


Eten werkt bij mij dus niet en van sporten val ik véél te snel af (Lees: een uurtje op de wii flit plus intensieve oefeningen = -0.6 kg). BMI is perfect eigenlijk, 20.70 ongeveer met een lengte van 1.63, maar ik wil gewoon wat voller worden.

Heb toen maar bedacht dat ik dan ipv vet maar spiermassa op moest gaan bouwen, maar zelfs met alleen maar spier en yoga oefeningen doen val ik al best veel af, terwijl je met spieren opbouwen juist aan hoort te komen.

Iemand tips om toch nog aan te komen? Weet dat dit misschien zeikerig klinkt want heb eigenlijk het perfecte figuurtje zo maar ik wil toch ietsje voller, vooral bij de billen en borst.


Dus tipt met dingen die ik wel en niet moet eten voor en na het sporten enzo? En welke oefeningen ik het beste kan doen om zo snel mogelik vooruitgang te boeken?

Thanks.
pi_75191069
Volgens mij neemt jouw lichaam geen vet op maar vernauwen jouw bloedvaten alsnog door de calorieën. DENK ik. Ik eet ook elke dag troep en ik kom niet aan. Maar dat komt mede doordat ik sport, denk ik.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 1 december 2009 @ 18:46:51 #3
269077 Lano
V van Vrouw
pi_75191160
Proteïnshakes??? Verder een tvp want ik heb hetzelfde probleem(ik heb ondergewicht, maar kan slecht tegen teveel en te vet eten)
ฝัน
  dinsdag 1 december 2009 @ 18:47:27 #4
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_75191187
0.6 kilo eraf met wii fit in 'n uur. Wat heb je gedaan, een flinke bolus gedraait ondertussen?
Ik ben lelijk.
  dinsdag 1 december 2009 @ 18:47:46 #5
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75191207
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:43 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Oke, 2 jaar geleden ben ik door omstandigheden in 2 maanden tijd meer dan 10 kilo afgevallen. Woonde destijds in een internaat. Ben van zo'n 63-65 naar 51-52 gegaan. Toen 8 maanden mezelf vol lopen proppen, hielp niet. Toen ben ik aan de pil gegaan en hierdoor was ik dan 3-4 kilo aangekomen, en dat is zo gebleven. Weeg nu rond de 55-56 kilo.


Eten werkt bij mij dus niet en van sporten val ik véél te snel af (Lees: een uurtje op de wii flit plus intensieve oefeningen = -0.6 kg). BMI is perfect eigenlijk, 20.70 ongeveer met een lengte van 1.63, maar ik wil gewoon wat voller worden.

Heb toen maar bedacht dat ik dan ipv vet maar spiermassa op moest gaan bouwen, maar zelfs met alleen maar spier en yoga oefeningen doen val ik al best veel af, terwijl je met spieren opbouwen juist aan hoort te komen.

Iemand tips om toch nog aan te komen? Weet dat dit misschien zeikerig klinkt want heb eigenlijk het perfecte figuurtje zo maar ik wil toch ietsje voller, vooral bij de billen en borst.


Dus tipt met dingen die ik wel en niet moet eten voor en na het sporten enzo? En welke oefeningen ik het beste kan doen om zo snel mogelik vooruitgang te boeken?

Thanks.
Mischien veel cola zuipen daar kom ik altijd van aan:) Of iets anders drinken ik kwam ook nooit van eten aan alleen veel veel drinken en dan dingen zoals Cola Fernandez Fria en anders gewoon wat minder vaak eten Maar grotere portie, Het ontbijt over slaan Het is allemaal wel niet gezond
pi_75191263
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:44 schreef o.us het volgende:
Volgens mij neemt jouw lichaam geen vet op maar vernauwen jouw bloedvaten alsnog door de calorieën. DENK ik. Ik eet ook elke dag troep en ik kom niet aan. Maar dat komt mede doordat ik sport, denk ik.
Ah, nou ik hoop van niet want ik rook ook dus dat is dan dubbelop.

Ik sport dus echt nooit, ja nu sinds ik de wii fit heb maar verder is het 1 keer joggen in de zoveel maanden en verder zo'n 3 keer in de week 40 minuten tot een uur fietsen maar daar blijft het dan ook bij. Ja en heen en weer lopen op het werk uiteraard maar dat noem ikn ou niet echt sporten.


Goed nu sinds ik die Wii heb weet ik dus ook dat ik vooral níét moet sporten :'') Met een uurtje spelen (op de Wii nog wel, dus zo intensief als écht sporten is het niet) ben ik al meer dan een halve kilo kwijt en voor ik die terug zie is het ook weer een week verder (met vooral zo min mogelijk bewegen en zoveel mogelijk eten).
  dinsdag 1 december 2009 @ 18:51:39 #7
269077 Lano
V van Vrouw
pi_75191363
Wegen op de Wii is trouwens heel onbetrouwbaar, laat je maar eens 3x achter elkaar wegen(tussendoor eraf stappen(. Het ligt er heel erg aan hoe je erop staat en of je ook maar een klein beetje beweegt;)
ฝัน
pi_75191376
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:47 schreef PICHT het volgende:
0.6 kilo eraf met wii fit in 'n uur. Wat heb je gedaan, een flinke bolus gedraait ondertussen?
Nee, mijn lichaam is gewoon raar. Zit trouwens wel een beetje in de genen denk ik, nadat mijn oma dr eerste kind eruit had gegooid (mn oma ja, ik niet) is ze ook heel veel afgevallen en nooit meer aangekomen.

Mn moeder heeft heel erg dat schommelen, dat had ik dus ook altijd. Dan woog ik 60 dan weer 60 en dan weer 58 en een maand later weer 63 en evrvolgens zelfs 67, maar nadat ik in dat internaat gewoond heb is er gewoon bijna niks meer bij gekomen. Ik was in die periode ook een half jaar niet meer ongesteld, toen ik zo extreem af was gevallen (geheel tegen eigen zin in).
pi_75191408
Meer eten.
Je zegt dat je volproppen geprobeerd hebt.
Maar reken eens precies uit hoeveel calorieen je nu per dag eet.
verhoog dat met 500, en ga dan weer eens kijken, kom je nog niet aan, doe je er weer 200 bij. etc.

Eet wel meerdere maaltijden per dag als je al het voedsel niet in 3 maaltijden op krijgt.
pi_75191415
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:51 schreef Lano het volgende:
Wegen op de Wii is trouwens heel onbetrouwbaar, laat je maar eens 3x achter elkaar wegen(tussendoor eraf stappen(. Het ligt er heel erg aan hoe je erop staat en of je ook maar een klein beetje beweegt;)
Dat weet ik maar we hebben hier in de badkamer ook een digitale weegschaal staan en die klopt wel.
  dinsdag 1 december 2009 @ 18:52:54 #11
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75191435
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:51 schreef LaFemmeFatale het volgende:

[..]

Nee, mijn lichaam is gewoon raar. Zit trouwens wel een beetje in de genen denk ik, nadat mijn oma dr eerste kind eruit had gegooid (mn oma ja, ik niet) is ze ook heel veel afgevallen en nooit meer aangekomen.

Mn moeder heeft heel erg dat schommelen, dat had ik dus ook altijd. Dan woog ik 60 dan weer 60 en dan weer 58 en een maand later weer 63 en evrvolgens zelfs 67, maar nadat ik in dat internaat gewoond heb is er gewoon bijna niks meer bij gekomen. Ik was in die periode ook een half jaar niet meer ongesteld, toen ik zo extreem af was gevallen (geheel tegen eigen zin in).
Ja maar heb je op dat board gemeten? En heb je wel veel gedronken tijdens? die wii fitt want als je niks drinkt dan verlies je veel vocht en dat vull je niet aan je moet je dan eigenlijk de dag erna op het zelfde tijdstip weer wegen en ook dan klopt het nooit helemaal
pi_75191541
Tvp, heb ook geen oplossing. Ben ook te licht en kom maar niks aan.
I'm not a sinner.
pi_75191603
het zit hem niet in slecht eten, maar in voldoende eten.
Wat eet je nu op een gemiddelde dag?

Daarbij heeft elk persoon een settpoint, een gewicht dat je hebt bij een gezond eetpatroon. Dit is voor elke persoon anders. BMI is hierin maar een gemiddelde. Leeftijd is hierin een factor, net als stofwisseling.

Die 0,6 die je was afgevallen lijkt mij een toevallige gewichtsschommeling. Volgens mij val je van cardio en duursporten eerder af dan dat je afkomt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_75191642
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:52 schreef DjMark het volgende:
Meer eten.
Je zegt dat je volproppen geprobeerd hebt.
Maar reken eens precies uit hoeveel calorieen je nu per dag eet.
verhoog dat met 500, en ga dan weer eens kijken, kom je nog niet aan, doe je er weer 200 bij. etc.

Eet wel meerdere maaltijden per dag als je al het voedsel niet in 3 maaltijden op krijgt.
Ik eet denk wel 5 tot 6 keer per dag :'')


In de ochtend 4 boterhammen met boter, kaas of zalm of iets er op.

2 uur later sterf ik alweer van de honger dus weer brood of een kaasbroodje en twee croissants.

In de middag meestal wat fruit en ik haal iest van een opwarm ding bij de supermarkt (pauze) met rijst of lasanga ofzo, indien geen tijd ook gewoon brood.

Avond eten, meestal een best vol bord en indien ik geblowd heb kunnen het er soms wel 3 worden :'') daarna toetje, fruit, vreetkick.

Avond eet ik iets van chops of koekjes ofzo, of ik pleur de frituurpan aan.

En tussendoor zit ik meestal wel aan een zak M&M's, een reep chocolade, koek, marsmellow's en fruit.

Verder drink ik veel water, cola en aloë vera sap.


Moet toch voldoende zijn?
  dinsdag 1 december 2009 @ 18:57:34 #15
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_75191654
Ik weeg 55 kg bij 1.70, kan me haast niet voorstellen dat jij niet genoeg vet hebt

Maargoed. Vooral niet jezelf gaan volstoppen met allerlei ongezond eten. Dat vet aan de buitenkant niet te zien is, zegt niets over hoe gezond je dan van binnen bent.
My mama didn't raise no fool
pi_75191691
ik kom ook niks aan
  dinsdag 1 december 2009 @ 18:58:22 #17
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75191695
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
het zit hem niet in slecht eten, maar in voldoende eten.
Wat eet je nu op een gemiddelde dag?

Daarbij heeft elk persoon een settpoint, een gewicht dat je hebt bij een gezond eetpatroon. Dit is voor elke persoon anders. BMI is hierin maar een gemiddelde. Leeftijd is hierin een factor, net als stofwisseling.

Die 0,6 die je was afgevallen lijkt mij een toevallige gewichtsschommeling. Volgens mij val je van cardio en duursporten eerder af dan dat je afkomt.
Het zit hem wel in het slechte eten.. Want je kan voldoende eten maar tog te weinig stoffen binnen krijgen en je kan juist te weinig eten maar tog aankomen Maar ze moeten allebei eens posten wat ze per dag eten? En stoppen met roken dan krijg je meer eetzin
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:03:33 #18
269077 Lano
V van Vrouw
pi_75191925
Plus dat roken je spijsvertering versneld
ฝัน
pi_75191963
Ik ga dat coloriën tellen dan maar eens doen. Wordt nog grappig, weet 100% dat mijn zus me van onrexia ofzo gaat verdenken al sik telkens de achterkant sta te lezen :'') .

Zeg wel eens dat ik aan wil komen maar ze gelooft me niet omdat ik zo slank blijf, als zij een zak chips op eet komt ze figuurlijk gezegd meteen 10 kilo aan.


Maargoed, extra caloriën bij het eten dus. En die proteïne shakes... Mn vriend drink die wel eens voor het trainen, maar dat is meer iets voor mannen lijkt me.
pi_75192010
gezien wat je eet op een dag denk ik dat je moet accepteren dat dit gewicht bij je past. Net als dat sommige mensen boven BMI 25 blijven hangen met een gezond eetpatroon, kwestie van spijsvertering.

Overigs eet je wel erg ongezond. Hoop verzadigde vetten en suikers en ik mis fruit (er van uitgaand dat je bij je avondeten wel groente eet).
Je kunt ook veel eten op een gezonde manier...
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_75192085
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:57 schreef La_Vita het volgende:
Ik weeg 55 kg bij 1.70, kan me haast niet voorstellen dat jij niet genoeg vet hebt

Maargoed. Vooral niet jezelf gaan volstoppen met allerlei ongezond eten. Dat vet aan de buitenkant niet te zien is, zegt niets over hoe gezond je dan van binnen bent.
Ik heb opzich ook wel een redelijk figuur, officieel heb ik niks te zeuren alles is in verhouding en redelijk straks maar wil gewoon mn oude figuurtje terug. Had toendertijd broekmaat 38-40 omdat ik een booty had, die ik nog steeds heb in verhouding maar dan meestal maatje 36 en soms 38 (ligt aan het merk).
pi_75192103
Bier drinken en veel pasta eten en stoppen met roken en voor je het weet weeg je 100 kilo
pi_75192142
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
gezien wat je eet op een dag denk ik dat je moet accepteren dat dit gewicht bij je past. Net als dat sommige mensen boven BMI 25 blijven hangen met een gezond eetpatroon, kwestie van spijsvertering.

Overigs eet je wel erg ongezond. Hoop verzadigde vetten en suikers en ik mis fruit (er van uitgaand dat je bij je avondeten wel groente eet).
Je kunt ook veel eten op een gezonde manier...
Nee nee fruit staat erbij, ik heb een mandarijnen verslaving en we hebben een fruitschaal vol met allerlij soorten fruit thuis waar ik best veel van eet, maar daarbij dus ook veel chocolade enzo.
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:10:16 #24
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75192204
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:04 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Ik ga dat coloriën tellen dan maar eens doen. Wordt nog grappig, weet 100% dat mijn zus me van onrexia ofzo gaat verdenken al sik telkens de achterkant sta te lezen :'') .

Zeg wel eens dat ik aan wil komen maar ze gelooft me niet omdat ik zo slank blijf, als zij een zak chips op eet komt ze figuurlijk gezegd meteen 10 kilo aan.


Maargoed, extra caloriën bij het eten dus. En die proteïne shakes... Mn vriend drink die wel eens voor het trainen, maar dat is meer iets voor mannen lijkt me.
Ik zou als vrouw zijnde die shakes niet nemen
pi_75192219
Maargoed, kwestie van acepteren dus.

Thanks voor de tips en hulp, ik ga nu douchen en dan naar mn vriend toe op de fiets.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')