Dat,quote:
Waarom moet HIJ gaan bellen als ze zeggen dat ze binnen 14 dagen contact op gaan nemen ? Beetje nutteloos vind je niet ?quote:
dan denken hun ook van..quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:54 schreef DjinN het volgende:
[..]
Waarom moet HIJ gaan bellen als ze zeggen dat ze binnen 14 dagen contact op gaan nemen ? Beetje nutteloos vind je niet ?
Nou en dat,,quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:54 schreef griekjeee het volgende:
Als je zelf belt binnen die tijd toon je ook nog eens echt interesse en initiatief, staat goed.
Het ligt er natuurlijk ook aan op wat voor manier je dat doet, op de juiste manier kom je niet opdringerig over maar laat je zien dat je echt interesse hebt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:54 schreef DjinN het volgende:
[..]
Waarom moet HIJ gaan bellen als ze zeggen dat ze binnen 14 dagen contact op gaan nemen ? Beetje nutteloos vind je niet ?
Welkom in de wereld van vandaag.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Als ze hebben beloofd dat je sowieso iets zou horen, is het natuurlijk uitermate onbeleefd.
Dat valt niet overal in goede aarde.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:54 schreef griekjeee het volgende:
Als je zelf belt binnen die tijd toon je ook nog eens echt interesse en initiatief, staat goed.
Zullen ze leuk vinden, elke 5 minuten een sollicitant aan de telefoon.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:55 schreef stan5374 het volgende:
gewoon blijven bellen.. dan krijg je snel wat te horen..
We leven niet in amerika hequote:Op dinsdag 1 december 2009 17:55 schreef o.us het volgende:
Dit is misschien een optie:
[ afbeelding ]
Zal ze leren.
Dat zal inderdaad ook van het soort bedrijf afhangen, maar bij de wat grotere bedrijven wordt dit overal het algemeen gewaardeerd is mijn persoonlijke ervaring. En zoals ik eerder aangaf: het ligt er ook geheel aan hoe je het weet te brengen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat valt niet overal in goede aarde.
Ik doe dat zelf ook, als ze het niet op prijs stellen dan hoef ik daar niet te werken...quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad ook van het soort bedrijf afhangen, maar bij de wat grotere bedrijven wordt dit overal het algemeen gewaardeerd is mijn persoonlijke ervaring. En zoals ik eerder aangaf: het ligt er ook geheel aan hoe je het weet te brengen.
En hoe lang is dat geleden?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:03 schreef griekjeee het volgende:
Ik heb weleens gehoord toen ik belde:
12 uur geleden toen zequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |