quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Gewoon doen, dan merk je vanzelf of het mocht of niet.
ongeluk zeg je? dus iemand clinchen en een elleboog op de slaap is dus niet goed??quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:33 schreef NikkelCobalt het volgende:
Toen ik op de middelbare school zat was er wel eens iemand knockout geslagen met boksles. Per ongeluk. Dus ja, laat het op een ongeluk lijken.
Alleen technieken misbruiken die je leert.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:34 schreef player-boy het volgende:
[..]
ongeluk zeg je? dus iemand clinchen en een elleboog op de slaap is dus niet goed??
mijn school is nogal streng voor mijquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:34 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Toch sneu dat je je problemen wilt oplossen in de gymles en niet gewoon waar het telt.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:31 schreef player-boy het volgende:
beste fokubermenschen,
klaarblijkelijk gaan wij binnenkort met de gym boksen.
mijn klacht is eigenlijk dat ik niet weet wat ik moet doen bij de gym, heb ik het recht om een type als michilos of een type penisbaard de grond in te slaan of moet ik netjes zijn en niet te hard slaan?
want dit lijkt mij het ultieme moment om zulk soort mensen die in mijn klas zitten eventjes flink de mond te snoeren zonder straf te krijgen.
klacht: gaarne iemand KO meppen tijdens gym maar weet niet of dit mag.
lataaaa!
[ afbeelding ]
maakt niet uit ik neem mijn eigen handschoenen toch wel mee, kan je hard mee slaan deze, zijn nogal zwaar drmquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:37 schreef donthate het volgende:
[..]
IK zou zeggen doen
Enige wat jammer is dat die klappen met de vuist zonder handschoenen harder aan komen
Maar gewoon zo hard mogelijk slaan .En desnoods breek em zijn neus ofzoquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:39 schreef player-boy het volgende:
[..]
maakt niet uit ik neem mijn eigen handschoenen toch wel mee, kan je hard mee slaan deze, zijn nogal zwaar drm![]()
moet na de gymles meteen gaan boksen
Hoeveel oz.?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:39 schreef player-boy het volgende:
[..]
maakt niet uit ik neem mijn eigen handschoenen toch wel mee, kan je hard mee slaan deze, zijn nogal zwaar drm![]()
moet na de gymles meteen gaan boksen
16 en op school zijn ze allemaal 12 ofzo echt te licht hahaquote:
Hahaha, met die van 12 krijg je hardere klappen hoorquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:42 schreef player-boy het volgende:
[..]
16 en op school zijn ze allemaal 12 ofzo echt te licht haha
Hahaha dat zwaardere slaat ook voor geen meter en het zit niet fijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahaha, met die van 12 krijg je hardere klappen hoor
Hoe lager, hoe minder zacht spul zeg maar.
16 oz. zijn trainingshandschoenen voor de dames.
wahaha dat denk jijquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahaha, met die van 12 krijg je hardere klappen hoor
Hoe lager, hoe minder zacht spul zeg maar.
16 oz. zijn trainingshandschoenen voor de dames.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |