Ik moest even lachen.quote:
Idem bij mij, plus dat ik er erg veel jonger uitzie met heel kort haar, en ik zie er sowieso al jong uit voor mijn leeftijd.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:25 schreef ssebass het volgende:
Mij staat kort haar niet. Lang haar heeft meer charisma.
fixedquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:38 schreef Deetch het volgende:
verschilt per man en hoe goed het verzorgd is.
kerel met stoppelbaard en verzorgd lang haar = metal = ruig = \m/=gay
Jamesquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:46 schreef Kennethraoul het volgende:
Van welke bond?
Minerva Bestuurquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:16 schreef alors het volgende:
Dit zijn iig erg wanstaltige kaspels, van dat halflange haar en dan naar achteren geveegd met een flinke partij gel
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Je kan ook gewoon allebei , kaal zijn en lang haar hebben
[ afbeelding ]
Het is bij Bill Bailey een deel van zijn image als standup comedian, hij gebruikt het vaak, eergisteren nog toen ie bij Graham Norton op de bank zat.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:06 schreef alors het volgende:
[..]Dat is zoo ranzig.
Bij mij zitten af en toe ook van die studentikoze balletjes in de zaal die al redelijk kalend zijn (als in: kale kruin en erg dun haar), maar nog steeds niet afscheid kunnen nemen van hun zorguldige met gel naar achter geveegde lange haren. Viessss!
Bedanktquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:44 schreef LoudGirl het volgende:
Tara is niet stomMaar ook niet stoer
quote:Op woensdag 2 december 2009 01:55 schreef heiden6 het volgende:
Het moet bij de persoon passen. In elk geval vind ik zo'n matje afschuwelijk, net als zo'n gemillimeterd militairenkapsel.
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Je kan ook gewoon allebei , kaal zijn en lang haar hebben
[ afbeelding ]
Ik zie bij lang haar ongeveer voor me dat het tot de onderkant van je schouderbladen komt... Zoiets denk ik?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:50 schreef Frezer het volgende:
Wat wordt onder half lang verstaan bij een manBij een dame zou ik zeggen tot op de schouders, maar volgens mij krijg je dan een raar kapsel bij mannen
Kan me er geen beeld van vormen.
Ik vind dat ik halflang haar heb. Sowieso boven de schouders dus. Vanaf de schouders vind ik lang.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:50 schreef Frezer het volgende:
Wat wordt onder half lang verstaan bij een manBij een dame zou ik zeggen tot op de schouders, maar volgens mij krijg je dan een raar kapsel bij mannen
Kan me er geen beeld van vormen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |