Ik ben van lang haar in een keer naar millimeters gegaan, jaren meegelopen, en nu weer terug naar half lang.quote:
De wereld is natuurlijk zwart-wit he (voor vrouwen iig), dus bij alle mannen geldt: het is OF stoer OF stom.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:25 schreef Mylene het volgende:
[..]
bron
Wat vinden jullie van mannen met lang haar?
Ik vind het helemaal niets, verre van aantrekkelijk.
Ah de carrieremat.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:16 schreef alors het volgende:
Dit zijn iig erg wanstaltige kaspels, van dat halflange haar en dan naar achteren geveegd met een flinke partij gel
[ afbeelding ]
Ik moest even lachen.quote:
Idem bij mij, plus dat ik er erg veel jonger uitzie met heel kort haar, en ik zie er sowieso al jong uit voor mijn leeftijd.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:25 schreef ssebass het volgende:
Mij staat kort haar niet. Lang haar heeft meer charisma.
fixedquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:38 schreef Deetch het volgende:
verschilt per man en hoe goed het verzorgd is.
kerel met stoppelbaard en verzorgd lang haar = metal = ruig = \m/=gay
Jamesquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:46 schreef Kennethraoul het volgende:
Van welke bond?
Minerva Bestuurquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:16 schreef alors het volgende:
Dit zijn iig erg wanstaltige kaspels, van dat halflange haar en dan naar achteren geveegd met een flinke partij gel
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Je kan ook gewoon allebei , kaal zijn en lang haar hebben
[ afbeelding ]
Het is bij Bill Bailey een deel van zijn image als standup comedian, hij gebruikt het vaak, eergisteren nog toen ie bij Graham Norton op de bank zat.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:06 schreef alors het volgende:
[..]Dat is zoo ranzig.
Bij mij zitten af en toe ook van die studentikoze balletjes in de zaal die al redelijk kalend zijn (als in: kale kruin en erg dun haar), maar nog steeds niet afscheid kunnen nemen van hun zorguldige met gel naar achter geveegde lange haren. Viessss!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |