TS is gierenekquote:
Nee hoor, gewoon Coca-Cola, zoals het hoortquote:
Ah dus gewoon een andere dop pakken werkt? Van een merk zonder die crap erin.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Het schroefdraad bevat verticale inkepingen die het koolzuur makkelijker laten verdwijnen.
Zit er smaak aan prik dan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:15 schreef Ensaf het volgende:
Ik vindt prik niet lekker.
En wacht dus altijd een paar dagen.
je kan bij de slijterij vaak ook van die kratten Coca Cola halen met van die kleine flesjesquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:17 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon Coca-Cola, zoals het hoort
De inkepingen zitten in het schroefdraad van de fles.. Ik weet zo even niet of ze ook in de dop zitten..quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah dus gewoon een andere dop pakken werkt? Van een merk zonder die crap erin.
Het prikt zo.quote:
je drinkt dus cola zonder prik ?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:15 schreef Ensaf het volgende:
Ik vindt prik niet lekker.
En wacht dus altijd een paar dagen.
Je moet ook niet schudden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:17 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon Coca-Cola, zoals het hoort
*Uncle_Runkle koopt altijd Poolse/Deense Coca-Cola hier in Spanjequote:Op dinsdag 1 december 2009 17:16 schreef SwiffMeister het volgende:
Haal coca cola bij de Jumbo, die verkopen Spaanse cola die nog in ouderwerts harde flessen zit.
(smaakt wel iets anders en wrs kun je net als ik het etiket niet lezen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |