Wij handelen onze familieverplichtingen af, en dan taaien we de 25e aan het einde van de middag af naar het zuiden: joehooeeeee!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:51 schreef Gaoxing het volgende:
Pfew, eindelijk onze 'ergens rond kerst'reis geboekt: hij gaat naar Maleisie. In ieder geval naar KL, want daar waren we nog niet geweest, en dan moet er nog een bestemming komen, waarschijnlijk Taman Negara of de Cameron Highlands ("Islands?" "Nee meis, HIGHlands"En dan dan 6 keer
).
Lima vind ik geen stad on O&N te vieren. Te saai en te lelijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:38 schreef Fogel het volgende:
Dus volgend jaar naar Lima?
Veeeeel te koud met O&N! Na Edinburg alleen bij hoge uitzondering nog een koude plaats zoals Winterswijk voor de W.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zou voor Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch in Wales hebben gekozen.
Als je Quito voor de Q kiest, let dan op. 's Nachts is het best koud op een hoogte van bijna 3 km.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:50 schreef Individual het volgende:
Veeeeel te koud met O&N! Na Edinburg alleen bij hoge uitzondering nog een koude plaats zoals Winterswijk voor de W.
De W en de Z staan zo goed als vast:quote:Op woensdag 16 december 2009 09:54 schreef Fogel het volgende:
Er zijn genoeg alternatieven voor de W: http://www.world-airport-codes.com/alphabetical/city-name/w.html
Ai ik wist dat het koud zou zijn, maar -30 is me een beetje te extreem! Nou ja nog genoeg tijd om een andere U te vinden. Die Q van je kan ook als X dienen las ik op wiki.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:10 schreef Liejannuh het volgende:
Je weet dat het in Mongolie gedurende 9 maanden per jaar zo'n -30 is?
Voor de Q kun je natuurlijk ook naar Quetzaltenango.
Ligt trouwens ook op 2200 meter ofzo, maar toch wat minder koud rond oud en nieuwquote:Op woensdag 16 december 2009 10:10 schreef Liejannuh het volgende:
Je weet dat het in Mongolie gedurende 9 maanden per jaar zo'n -30 is?
Voor de Q kun je natuurlijk ook naar Quetzaltenango.
Je schiet al aardig op met je alfabet!quote:Op woensdag 16 december 2009 09:34 schreef Individual het volgende:
Kertstdagen in London in een Brits en daarna Colombiaans huishouden en O&N in de K van Kaapstad!
Ons 11e jaar van onze O&N reistraditie!
Toch geen griep hoop ik?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:28 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben van plan om met de kerstdagen in bed te blijven liggen.
Of anders op de bank te hangen onder een dekentje en slechte films te kijken.
Nee hoor, gewoon geen zin in feestdagen en verplichtingen.quote:
Goed he?!quote:Op woensdag 16 december 2009 15:41 schreef k_man het volgende:
Een kleurtje, een tagje... je lijkt wel incrowd.
Nog maar 16 jaar te gaan! Het begon als een grap.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:44 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Je schiet al aardig op met je alfabet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |