Het lijkt me wel duidelijk dat BMTH metalcore is?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:45 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
het hoort hier thuis, aangezien het topic deathcore heet, dat JIJ t misschien niet leuk vind.. is wat anders
Ik zou ook naar die show gaan maar ik kan helaas nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:18 schreef SicSicSics het volgende:
De nieuwe Carnifex is ook echt ongelofelijk Vet!
Ze komen maandag 7 juni met Veil of Maya in de Doornroosje. Ik kan niet!
Never Say Die vind ik wel tegenvallen qua line-up ja, ik bedoel wtf doet We Came As Romans daartussen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:52 schreef SicSicSics het volgende:
Wel weer veel dezelfde namen. En eigenlijk net niet diegene die ik nog eens terug zou willen zien!
Behalve Emmure dan!
BMTH is ook wel het dieptepunt van death/metalcore, gelukkig heeft het meer te bieden zoals:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:05 schreef JeDikkeKaleMoeder het volgende:
Ik heb het over het algemeen niet zo op deathcore (bmth enzo), maar dat Salt the Wound klinkt toch wel über!
Hehe, jou kom ik ook overal tegenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:54 schreef QuanCore het volgende:
Deathcore
Zo een genre voor posers en emo's. Nee, geef mij maar Hardcore waar je bij live shows nog goed kan "dansen", sing-alongs hebt en het grote deel van het publiek niet puur voor de scenepoints komt.
Kan een aantal bands zoals Emmure, Her Demise My Rise, Attila, Demolisher en The Acacia Strain nog wel waarderen maar dat is meer omdat die veel invloeden van Hardcore hebben.
Overal? Je bedoelt bij concerten of op internetquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:35 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
Hehe, jou kom ik ook overal tegen
Ik dacht juist dat jij deathcore wel kon waarderen aangezien je veel videos van deathcore bands op je youtube channel hebt staan
Yeah !quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:54 schreef QuanCore het volgende:
Deathcore
Zo een genre voor posers en emo's. Nee, geef mij maar Hardcore waar je bij live shows nog goed kan "dansen", sing-alongs hebt en het grote deel van het publiek niet puur voor de scenepoints komt.
Kan een aantal bands zoals Emmure, Her Demise My Rise, Attila, Demolisher en The Acacia Strain nog wel waarderen maar dat is meer omdat die veel invloeden van Hardcore hebben.
Hehe, wel hel erg old-skoolquote:
Breakdowns horen niet thuis in hardcore..quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:29 schreef QuanCore het volgende:
[..]
Hehe, wel hel erg old-skool.
Geef mij maar de nieuwe generatie Hardcore
Sneller, betere vocals en meer breakdowns (L)
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:36 schreef MarsX het volgende:
[..]
Breakdowns horen niet thuis in hardcore..
Hardcore staat juist bekend om zijn breakdowns.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:36 schreef MarsX het volgende:
[..]
Breakdowns horen niet thuis in hardcore..
Ja hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:50 schreef QuanCore het volgende:
[..]
Hardcore staat juist bekend om zijn breakdowns.
Leuk om zoiets te roepen als je zelf een nummer gebruikt waar bij 1:40 dikke breakdown komt.
Hehe, ik voel me ook niet aangevallen hoor en ga je nu ook niet flamen want ergens heb je ook wel gelijk. Van origine had Hardcore punk geen breakdowns. Maar net als andere muziek genres evolueert ook Hardcore. Bands in de jaren 90 als hatebreed en sick of it all gebruikten het sporadisch, maar in 21e eeuw is het al geen hardcore meer als je als hardcore band geen breakdowns gebruikt. De een walgt er van, de ander houdt er van. ik behoor tot de 2e (:quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:52 schreef MarsX het volgende:
[..]
Ja hoor, en dat op 1:40 is niet echt een breakdown maar gewoon een langzamer stuk (niet dikke dikke dikke dikke PANG jwz). ps niet om te flamen ofzo maar die 'echte' hardcore draait echt niet op breakdowns hoor. die post shit van tegenwoordig wel veel meer (niets mis mee overigens) al word ik wel moe van al die hxc kindjes die breakdown na breakdown na breakdown willen horen...
uh en bands als verse of have heart of death threat dan? ik ben groot liefhebber van hardcore en ben het totaal niets eens dat een hardcore band breakdowns zou moeten hebben.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef QuanCore het volgende:
[..]
Hehe, ik voel me ook niet aangevallen hoor en ga je nu ook niet flamen want ergens heb je ook wel gelijk. Van origine had Hardcore punk geen breakdowns. Maar net als andere muziek genres evolueert ook Hardcore. Bands in de jaren 90 als hatebreed en sick of it all gebruikten het sporadisch, maar in 21e eeuw is het al geen hardcore meer als je als hardcore band geen breakdowns gebruikt. De een walgt er van, de ander houdt er van. ik behoor tot de 2e (:
Maar hoe je went of keert, dat stukje van Carry On (jammer dat ze gestopt zijn) is wel degelijk een breakdown. Al is het niet zo een zware breakdown als veel Hardcore bands tegenwoordig gebruiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |