Met vandaag in de hoofdrol ABN Amro.
Ik heb dus een vraag die ik mijn bank graag wil stellen. Het gaat over het storten van buitenlandse valuta op mijn rekening. Na al telefonisch contact te hebben gehad met de klantenservice werd ik doorverwezen naar het kantoor. Daar zouden ze het geld op kunnen sturen naar het hoofdkantoor waar het geteld en gestort zou worden.
Het kantoor dacht hier echter anders over en zei dat ik naar het GWK zou moeten.
Om het zeker te weten wilde ik via de digitale post contact opnemen met ABN. Ik vul zoeen formulier in met al m'n gegevens en druk op verzenden.
quote:
Het formulier kon niet worden verstuurd
Ja wat de fok nou?

Nog een keer proberen
quote:
Het formulier kon niet worden verstuurd

Opnieuw
quote:
Het formulier kon niet worden verstuurd
En opnieuw
quote:
Het formulier kon niet worden verstuurd
Dan maar het vragenformulier laten liggen en het klachtenformulier gebruiken. Maar wat denk je?
quote:
Het formulier kon niet worden verstuurd
Klacht Formulieren die niet kunnen worden verstuurd
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.