Dat ze het 'opeens' afschrijven zonder kennisgeving of zoquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:23 schreef Cybey het volgende:
Wat is de klacht?
Dat je geen geld hebt? Dat je een overlijdingsverzekering hebt afgesloten?
Vinden die nabestaanden ook cool, weetjewel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:24 schreef Cybey het volgende:
Als je dood gaat hoef jij je begrafenis niet te betalen hoor als je geen geld hebt
Staat in je polisquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat ze het 'opeens' afschrijven zonder kennisgeving of zo!
Laat hun jouw verzekering dan betalen!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vinden die nabestaanden ook cool, weetjewel.
Kijk, eventjes in kleine mensen taal.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:25 schreef Cybey het volgende:
[..]
Laat hun jouw verzekering dan betalen!
Ik weet hoe het werkt, maar wilde het topic graag even beetje trollenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kijk, eventjes in kleine mensen taal.
Ik ga dood. Ojee, ik ben dan laten we zeggen 50 jaar. In de tussentijd betaal ik netjes mijn premie en kunnen ze mij onder de grond stoppen voor 3000 euro (aan premie in 30 jaar). Een gemiddelde begrafenis is iets duurder.
Moge het zo zijn dat mijn pappa en mamma dan nog leven dan hoeven zij het niet te betalen (als oude besjes). En mocht ik getrouwd en wel zijn diegene dan ook niet. Maar de verzekering.
Shu shu ga wegquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:29 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werkt, maar wilde het topic graag even beetje trollen
Je gaat meestal ook dood zonder kennisgeving vooraf. Lijkt me dat ze dat als overlijdensverzekering ook wel mogen dan hè.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat ze het 'opeens' afschrijven zonder kennisgeving of zo!
Zat ik me ook al af te vragen. TS denkt dat er uitgekeerd wordt wanneer zijn overlijden dan ook is. Dat heet een uitvaartverzekering. Een Overlijdensrisicoverzekering (immers, je verzekert het overlijden niet, want daar ben je al zeker vanquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:52 schreef error_404 het volgende:
Is het een overlijdensrisico of een uitvaartverzekering?
Zo denk ik er idd ook overquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:25 schreef Cybey het volgende:
[..]
Laat hun jouw verzekering dan betalen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |