abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75182888
Ik sta in mijn vriendenkring bekend als degene met een aardige boeken en cd verzameling. In de loop der jaren heb ik veel dingen origineel gekocht, en doordat ik menig boekentijdschrift en fora bij hield had ik de meeste bestsellers binnen voordat ze bij het grote publiek bekend werden. Wanneer iemand dan weer had gehoord dat er een bepaald boek was dat iédereen moest lezen, werd ik al snel opgebeld. Ik gaf dan het boek mee, en als ik mazzel had kwam het een maand later terug in gehavende staat, omdat die persoon het ook weer verder had uitgeleend.
Daar ben ik dus een tijd geleden mee gestopt voor de meeste mensen.

Zojuist krijg ik een mailtje van een neefje van mij, dat ze een boek van mij tegen was gekomen ergens onder haar bed (en bij nadere berekning moet dat boek daar al 3 maanden oid liggen). Als reactie op de vraag hoe hij daar aan kwam, aangezien ik het niet had meegegeven aan hem, kreeg ik als antwoord dat m'n oudere zus het toendertijd van m'n kast had gepakt omdat "Trannellius het toch wel goed vind ".

Klacht: doe zorgvuldig met mijn spullen, of blijf er gewoon van af
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_75182965
Oh, zo had ik ook een jaar of twee geleden Memento gekocht op dvd, en iedereen van de familie heeft er wel een kopietje van, maar vreemd genoeg weet niemand meer wie het laatst het origineel had.
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:58:07 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_75183059
Echt lomp ja. Ik ben er gewoon mee gekapt. Als mensen al niet eens normaal meer met andermans spullen kunnen omgaan, dan maar helemaal niet..
pi_75183078
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:53 schreef Trannellius het volgende:
Ik sta in mijn vriendenkring bekend als degene met een aardige boeken en cd verzameling. In de loop der jaren heb ik veel dingen origineel gekocht, en doordat ik menig boekentijdschrift en fora bij hield had ik de meeste bestsellers binnen voordat ze bij het grote publiek bekend werden. Wanneer iemand dan weer had gehoord dat er een bepaald boek was dat iédereen moest lezen, werd ik al snel opgebeld. Ik gaf dan het boek mee, en als ik mazzel had kwam het een maand later terug in gehavende staat, omdat die persoon het ook weer verder had uitgeleend.
Daar ben ik dus een tijd geleden mee gestopt voor de meeste mensen.

Zojuist krijg ik een mailtje van een neefje van mij, dat ze een boek van mij tegen was gekomen ergens onder haar bed (en bij nadere berekning moet dat boek daar al 3 maanden oid liggen). Als reactie op de vraag hoe hij daar aan kwam, aangezien ik het niet had meegegeven aan hem, kreeg ik als antwoord dat m'n oudere zus het toendertijd van m'n kast had gepakt omdat "Trannellius het toch wel goed vind ".

Klacht: doe zorgvuldig met mijn spullen, of blijf er gewoon van af
Que?
pi_75183142
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:58 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Que?
zijn. Mijn excuses.
pi_75183164
Goeie film.
Uiteindelijk snapte ik hem.
Het duurde even voor ik hem snapte.
In het begin had ik zoiets van WTF?!?!
Memento heb ik ook.
pi_75183219
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:58 schreef BasEnAad het volgende:
Echt lomp ja. Ik ben er gewoon mee gekapt. Als mensen al niet eens normaal meer met andermans spullen kunnen omgaan, dan maar helemaal niet..
Ja precies. Leessporen als gevouwen kanten enzo hoor je mij echt niet over klagen, maar ooit kreeg ik een boek terug van een persoon (die het had gekregen van iemand waar ik het zelf aan had uitgeleend) met waterschade en omgevouwen bladzijdes. En dan gaan ze ook naar elkaar wijzen als zijnde degene die de vervaning zou moeten betalen
  dinsdag 1 december 2009 @ 15:04:59 #8
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_75183328
Ik ben ook echt zo'n gier die zuinig met zijn boeken enzo is. Niet om het geld, maar ik hou er gewoon van om de boel netjes te houden. Dat oogt mooier en getuigt van respect voor de auteur.
This isn't even my final form.
  dinsdag 1 december 2009 @ 15:05:42 #9
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_75183349
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:01 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Ja precies. Leessporen als gevouwen kanten enzo hoor je mij echt niet over klagen, maar ooit kreeg ik een boek terug van een persoon (die het had gekregen van iemand waar ik het zelf aan had uitgeleend) met waterschade en omgevouwen bladzijdes. En dan gaan ze ook naar elkaar wijzen als zijnde degene die de vervaning zou moeten betalen
Dat mensen dat echt niet doorhebben he, hoe onbeschoft dat is.

Alleen die mensen al die geleende spullen niet uit zichzelf terugbrengen en je er zelfs om moet gaan zeuren..
pi_75183381
Behoorlijk asociaal als je het mij vraagt. Eigenlijk zou het teruggegeven moeten worden in de staat waarin jij het hebt meegegeven. Het zal ook niet de eerste keer zijn dat een (paperback) kaft er verrot uitziet na het uitgeleend te hebben.
pi_75183494
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:04 schreef Levolution het volgende:
Ik ben ook echt zo'n gier die zuinig met zijn boeken enzo is. Niet om het geld, maar ik hou er gewoon van om de boel netjes te houden. Dat oogt mooier en getuigt van respect voor de auteur.
Ook dat ja. Vrijwel alles watt ik koop heeft een harde kaft, simpelweg omdat ik het mooier vind. Maar ja, ok dat kan helaas kapot
  dinsdag 1 december 2009 @ 15:12:21 #12
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_75183570
Nooit last van.

Het zusje van mijn exvriendin heeft ooit een boek van me geleend en in het water laten vallen. Ze heeft toen uit eigen beweging een vervangend exemplaar gekocht.

TS moet gewoon zijn vrienden beter uitzoeken.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_75183655
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:12 schreef MutedFaith het volgende:
Nooit last van.

Het zusje van mijn exvriendin heeft ooit een boek van me geleend en in het water laten vallen. Ze heeft toen uit eigen beweging een vervangend exemplaar gekocht.

TS moet gewoon zijn vrienden beter uitzoeken.
Extreme gevallen worden meestal uit eigen voorstel wel vergoed. Het gaat meer om die randgevalletjes. DIngen die ik zelf nooit in mijn boeken of cd's wil hebben, vind een ander doodnormaal. En als ik dan vraag om een nieuw exemplaar, dan krijg je als snel het stempel zeiksnor, en vaak zat zijn het juist die mensen die moord en brand schreeuwen wanneer er een kras op hun auto zit.
  dinsdag 1 december 2009 @ 15:29:20 #14
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_75184258
Ik ben ook gestopt met dingen klakkeloos uitlenen... Er zijn zoveel dingen die ik nooit meer terug heb gezien... Op een gegeven moment hebben ook teveel mensen spullen van je, dan vergeet je wie wat heeft... Tegenwoordig schrijf k t gewoon op als ik iets uitleen...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  dinsdag 1 december 2009 @ 15:37:58 #15
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_75184536
Ik ben zo ook al veel dvd's kwijt geraakt.
Ik verdom het ook om een logboek ofso bij te houden.

Leen nu ook nog maar aan 1 of 2 hele goeie vrienden uit. En familie.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  FOK!fotograaf dinsdag 1 december 2009 @ 15:45:05 #16
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_75184778
terechte klacht
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_75184998
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:45 schreef fraubitch het volgende:
terechte klacht
Dat spreekt vanzelf.
pi_75185272
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:51 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Dat spreekt vanzelf.

Maargoed,
was jij op vakantie de laatste 2, 3 weken?
pi_75185298
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:59 schreef Soohr het volgende:

[..]

Maargoed,
was jij op vakantie de laatste 2, 3 weken?
nee
pi_75185308
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:00 schreef Trannellius het volgende:

[..]

nee
een ban dan?
pi_75185314
ik heb veel games en consoles, vroeger mochten ze wel eens lenen maar dat doe ik ook niet meer. ik moet zelf na 3 maanden gaan vragen of ze nog van plan zijn om het terug te brengen. Voortaan is het prima maar dan wel bij mij thuis, CD's leen ik ook nooit meer uit er zit altijd wel een krasje op als je m terugkrijgt
pi_75185323
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:00 schreef Soohr het volgende:

[..]

een ban dan?
nee, meer een inspiratieloze tijd, en druk qua werk&studie
pi_75185342
wel vreemd dat je zus niet ff meld aan jou als ze spulle van je heeft uitgeleent aan iemand anders...
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:24:31 #24
281724 Pauwer
Kloon van unbande
pi_75186067
heeft iemand een blikopener voor mij?
Op vrijdag 4 december 2009 17:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je maar zegt 'IK BEN IN DE HEERE' dan mag je zo je JONGEHEERE erin parkeere!
pi_75187411
Dat is irritant ja, mensen die uitgeleende spullen verder uitlenen. Net als mensen die niet voorzichtig zijn met andermans spullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')