You wishquote:Op woensdag 2 december 2009 20:32 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Hey, hou je kwijl binnen, slobberwolf!Isdatzo is van mij!
Hij is, hij is van mij lalalalalala
I know! En als je het waagt te trachten idz van me af te pikken, is er al binnen het half uur een dodequote:
hier ben ik het trouwens mee eens. Afgesproken tijden behoren niet aangepast te worden, anders zijn het geen afgesproken tijden meer.quote:
laten we hem toch kiezen?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:59 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
I know! En als je het waagt te trachten idz van me af te pikken, is er al binnen het half uur een dode
ja als SL heb je ook gewoon verplichtingen tegenover ons...quote:Op woensdag 2 december 2009 21:01 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
hier ben ik het trouwens mee eens. Afgesproken tijden behoren niet aangepast te worden, anders zijn het geen afgesproken tijden meer.
Dit ligt niet aan onwil van de SL. Hij wil iemand een kans geven die met de regels wil breken. 9 uur is de lynchpost. Dat is afgesproken, dat staat vast. TS mag van mij nog de vrijheid hebben de stemming tot later open te laten, maar de vastgestelde tijd moet vast blijven. Imo. Hoe lief iemand ook aan je vraagt of we willen wachten.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja als SL heb je ook gewoon verplichtingen tegenover ons...
Nah, het is dus wel de SL die op eign houtje besluit de tijden om te gooien omwille van één persoon...quote:Op woensdag 2 december 2009 21:04 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dit ligt niet aan onwil van de SL. Hij wil iemand een kans geven die met de regels wil breken. 9 uur is de lynchpost. Dat is afgesproken, dat staat vast. TS mag van mij nog de vrijheid hebben de stemming tot later open te laten, maar de vastgestelde tijd moet vast blijven. Imo. Hoe lief iemand ook aan je vraagt of we willen wachten.
Het is wel de TS, maar het is geen onwil. Hij wil juist extra lief zijn voor betreffende user. Jammer alleen dat het misplaatst is.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nah, het is dus wel de SL die op eign houtje besluit de tijden om te gooien omwille van één persoon...
Als je toch al vanaf 19.00 zit te wachten kun je hier ook wel even antwoord op geven, ik heb het gemist.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb het ook gelezen.
TS, ik vroeg mij nog af waarom er geen BM is? Er staat in het verhaaltje 'er was geen gelijke stand dus stem nog maar een keer'. Bij mij houdt een gebrek aan een gelijke stand in dat iemand de meeste aantal stemmen heeft, en dus wint. En nu ben ik confused,.
Jij moet niet klagen, jij hebt nog een dag voor je. Ik wil naar bed.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
gaap. Over twee uur wil ik gaan sporten hoor, kan het er dan op staan?
Je gaat er dus vanuit dat dit je laatste dag was?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:34 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Jij moet niet klagen, jij hebt nog een dag voor je. Ik wil naar bed.
Ja, ik ga rond 10 uur naar bed.
Dat ook, maar daar had ik het niet over. Ik wil het graag weten voor ik ga slapen.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:36 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Je gaat er dus vanuit dat dit je laatste dag was?
Als we ff flink doorzeuren moet TS ook nog eerst een nieuw topic openen voordat hij kan postenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:43 schreef UncleErnie het volgende:
Time's up, TS. Pipo heeft kans genoeg gehad, posten die hap nu.
Ach, dan begint het nieuwe topic iig lekker.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:45 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Als we ff flink doorzeuren moet TS ook nog eerst een nieuw topic openen voordat hij kan posten
En ik vertrouw jou voor geen meter trouwens.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:45 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Als we ff flink doorzeuren moet TS ook nog eerst een nieuw topic openen voordat hij kan posten
Het is besmettelijk volgens mij.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En ik vertrouw jou voor geen meter trouwens.
Bij mij is het voornamelijk omdat ik het leuk vind.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:48 schreef Harajuku. het volgende:
En kijk TS, dat is juist waarom wij bepaalde dingen in het spel veranderd hebben, FOK is te inactief om het te spelen zoals het ooit begonnen is. Wij gingen er niet gewoon tegenin omdat we dat zo leuk vinden (ook wel een beetje) maar het werkt hier gewoon niet.
Maar het is waahaarrrrrrrrr.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:50 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Bij mij is het voornamelijk omdat ik het leuk vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |