abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75182038
Elk jaar hetzelfde gezeik rond deze tijd. Een paar vrienden van mij werken op een plek waar begin December de vakantieplanning al wordt gemaakt, zodat iedereen nog op tijd is om ook voor een populaire ebstemming te boeken. Eind november dus al besloten welke data we willen gaan, en dat verzoek hebben ze dan ook ingediend.

Helaas werken ze dan op een plek waar veel volwassenen met kleine kinderen zitten. En natuurlijk krijgen die ook weer voorrang, immers hebben ze geen kans om op een andere datum te boeken vanwege de schoolvakanties

klacht: een vriend uit de groep krijgt geen vakantie op de data die hij wilt, terwijl het verdomme net december is
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_75182065
Dan neemt ie maar ontslag. Dat heb je gewoon voor je vrienden over.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:29:54 #3
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_75182074
Dus open jij een topic.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_75182083
Mensen die nu kinderen hebben zijn babyboomer wannabees .
pi_75182088
Volgende keer in September al beslissen wanneer jullie willen...
  Forum Admin dinsdag 1 december 2009 @ 14:30:47 #6
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_75182106
Klote hé, rekening moeten houden met anderen.
pi_75182115
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:29 schreef DuTank het volgende:
Dan neemt ie maar ontslag. Dat heb je gewoon voor je vrienden over.
Mjah, hij zit nog in een opleiding die door zijn werk betaald wordt, maar anders had hij het vrijwel zeker gedaan ja.
pi_75182124
Ik wil naar Parijs
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_75182140
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Tja, als het elk jaar dat gezeik is met mensen met kinderen, omdat deze regel élk jaar in gaat zou ik er op een gegeven moment wel zat zijn ja.
pi_75182371
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:31 schreef Trannellius het volgende:
Tja, als het elk jaar dat gezeik is met mensen met kinderen, omdat deze regel élk jaar in gaat zou ik er op een gegeven moment wel zat zijn ja.
Neem kinderen, dan krijg je ook voorrang.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_75182397
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:38 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

pi_75182459
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:38 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik ben onvruchtbaar

Maar heb het nu even nagevraagd hoe het bij hun zit:
ze zitten in een afdeling van ongeveer 12 werknemers. Hiervan mogen er max. 4 tegelijk op vakantie zijn.
8 hiervan hebben kinderen, a 3 weken vakantie maakt 6 weken waarin enkel zij hun vakantie kunnen opnemen. En met sommige feestdagen (zoals kerst) krijgen zij ook wederom voorrang.

Oh, en hij is nog bezig de vakantiedagen van 2008 op te maken. Hij werd vriendlijk verzocht wat vaker vakantie op te nemen

Té idioot voor woorden.
pi_75182561

Voor vakantiekrachten...
pi_75182582
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:44 schreef Cybey het volgende:
[ afbeelding ]

Voor vakantiekrachten...
Zal wel weer te duur zijn.
pi_75182903
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:41 schreef Trannellius het volgende:
Ik ben onvruchtbaar
Adoptie.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_75182929
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:53 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Adoptie.
Zodat ik mee kan met die mensen die wel al kinderen hebben?
pi_75184754
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Werk en prive moet je gescheiden houden. Als iemand kinderen heeft is dat hun probleem niet dat van de vriend van TS.
Normaalgesproken vraag je gewoon aan de mensen zonder kinderen of ze er problemen mee hebben om buiten de schoolvakantie's vakantie op te nemen, als ze dat weigeren dan hebben ze net zoveel recht op vakantie in die periode als iedere andere werknemer en dan zal er gewoon geloot moeten worden als teveel mensen in een bepaalde periode vakantie willen opnemen. De meesten zullen overigens niet weigeren omdat je dan scheve gezichten krijgt, maar het is wel zo netjes. Zulke "regels" zijn ook lekker handig als je collega's hebt die om wat voor reden geen kinderen kunnen krijgen, dan wordt je daar elk jaar even lekker mee geconfronteerd .
Get it and Bet it
pi_75184878
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:41 schreef Trannellius het volgende:

Oh, en hij is nog bezig de vakantiedagen van 2008 op te maken. Hij werd vriendlijk verzocht wat vaker vakantie op te nemen

Té idioot voor woorden.
Het is ook nooit goed. Vlak voor de vakantieperiode is het vaak te druk en vlak erna komt ook nooit goed uit . En met al die schoolvakantie's tussendoor blijft er dan weinig ruimte over om vakantie te nemen . En dan begint in november het gezeik dat je nog 15 dagen hebt staan, of je die even wil opnemen zolang het maar niet tussen kerst en nieuwjaar is
Get it and Bet it
pi_75184982
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:44 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Werk en prive moet je gescheiden houden. Als iemand kinderen heeft is dat hun probleem niet dat van de vriend van TS.
Normaalgesproken vraag je gewoon aan de mensen zonder kinderen of ze er problemen mee hebben om buiten de schoolvakantie's vakantie op te nemen, als ze dat weigeren dan hebben ze net zoveel recht op vakantie in die periode als iedere andere werknemer en dan zal er gewoon geloot moeten worden als teveel mensen in een bepaalde periode vakantie willen opnemen. De meesten zullen overigens niet weigeren omdat je dan scheve gezichten krijgt, maar het is wel zo netjes. Zulke "regels" zijn ook lekker handig als je collega's hebt die om wat voor reden geen kinderen kunnen krijgen, dan wordt je daar elk jaar even lekker mee geconfronteerd .
Ik begrijp heel goed dat het voor jongeren makkelijker is flexibel vakantie op te nemen dan voor volwassenen. Echter, zoals het nu is zijn alle voordelen voor de volwassenen, en dat is ook niet de bedoeling.

Ik zou het zelf hanteren als 66% voor de volwassenen en 33% voor de jongeren in de zomer, en dan elk jaar rouleren met wie wanneer gaat. En dan zul je af en toe maar 2x een weeekje in de voorjaars- en herfstvakantie moeten gaan ipv 2+weken in de zomer.
pi_75185188
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:50 schreef Trannellius het volgende:
Ik begrijp heel goed dat het voor jongeren makkelijker is flexibel vakantie op te nemen dan voor volwassenen. Echter, zoals het nu is zijn alle voordelen voor de volwassenen, en dat is ook niet de bedoeling.
Ik ben blij dat ik buiten de schoolvakanties op vakantie kan. Minder toeristen, lagere prijzen, alleen maar voordelen
Laat kinderen en mensen met kinderen maar lekker de hoofdprijs betalen voor een weekje zon
pi_75185276
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:57 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik buiten de schoolvakanties op vakantie kan. Minder toeristen, lagere prijzen, alleen maar voordelen
Laat kinderen en mensen met kinderen maar lekker de hoofdprijs betalen voor een weekje zon
Wij willen dit als een soort van allerlaatste stapvakantie gaan gebruiken. Dus nog 's avond suit eten, indrinken, een discotheek/bar in duiken en dan de volgende dag verder slapen op het strand En dan werkt dat laagseizoen niet echt lekker mee.
  dinsdag 1 december 2009 @ 15:59:57 #22
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_75185281
De regel dat mensen met kinderen altijd voorgaan is sowieso belachelijk en zou verboden moeten worden. Maar zoals spijkerbroek al zegt, ik ga wel lekker buiten de vakanties om, veel goedkoper en minder druk.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_75185372
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:59 schreef Trannellius het volgende:
Wij willen dit als een soort van allerlaatste stapvakantie gaan gebruiken. Dus nog 's avond suit eten, indrinken, een discotheek/bar in duiken en dan de volgende dag verder slapen op het strand En dan werkt dat laagseizoen niet echt lekker mee.
Ik ben gelukkig al uit die fase gegroeid.
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:03:39 #24
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_75185402
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:59 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Daar ben ik te oud voor
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_75185632
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:03 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Daar ben ik te oud voor
Wij ook bijna, daarom dus die ene laatste keer, en het zou leuk zijn als iedereen mee komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')