Mjah, hij zit nog in een opleiding die door zijn werk betaald wordt, maar anders had hij het vrijwel zeker gedaan ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:29 schreef DuTank het volgende:
Dan neemt ie maar ontslag. Dat heb je gewoon voor je vrienden over.
Tja, als het elk jaar dat gezeik is met mensen met kinderen, omdat deze regel élk jaar in gaat zou ik er op een gegeven moment wel zat zijn ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Klote hé, rekening moeten houden met anderen.
Neem kinderen, dan krijg je ook voorrang.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:31 schreef Trannellius het volgende:
Tja, als het elk jaar dat gezeik is met mensen met kinderen, omdat deze regel élk jaar in gaat zou ik er op een gegeven moment wel zat zijn ja.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Neem kinderen, dan krijg je ook voorrang.
Ik ben onvruchtbaarquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Neem kinderen, dan krijg je ook voorrang.
Adoptie.quote:
Werk en prive moet je gescheiden houden. Als iemand kinderen heeft is dat hun probleem niet dat van de vriend van TS.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Klote hé, rekening moeten houden met anderen.
Het is ook nooit goed. Vlak voor de vakantieperiode is het vaak te druk en vlak erna komt ook nooit goed uitquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:41 schreef Trannellius het volgende:
Oh, en hij is nog bezig de vakantiedagen van 2008 op te maken. Hij werd vriendlijk verzocht wat vaker vakantie op te nemen
Té idioot voor woorden.
Ik begrijp heel goed dat het voor jongeren makkelijker is flexibel vakantie op te nemen dan voor volwassenen. Echter, zoals het nu is zijn alle voordelen voor de volwassenen, en dat is ook niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:44 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Werk en prive moet je gescheiden houden. Als iemand kinderen heeft is dat hun probleem niet dat van de vriend van TS.
Normaalgesproken vraag je gewoon aan de mensen zonder kinderen of ze er problemen mee hebben om buiten de schoolvakantie's vakantie op te nemen, als ze dat weigeren dan hebben ze net zoveel recht op vakantie in die periode als iedere andere werknemer en dan zal er gewoon geloot moeten worden als teveel mensen in een bepaalde periode vakantie willen opnemen. De meesten zullen overigens niet weigeren omdat je dan scheve gezichten krijgt, maar het is wel zo netjes. Zulke "regels" zijn ook lekker handig als je collega's hebt die om wat voor reden geen kinderen kunnen krijgen, dan wordt je daar elk jaar even lekker mee geconfronteerd.
Ik ben blij dat ik buiten de schoolvakanties op vakantie kan. Minder toeristen, lagere prijzen, alleen maar voordelenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:50 schreef Trannellius het volgende:
Ik begrijp heel goed dat het voor jongeren makkelijker is flexibel vakantie op te nemen dan voor volwassenen. Echter, zoals het nu is zijn alle voordelen voor de volwassenen, en dat is ook niet de bedoeling.
Wij willen dit als een soort van allerlaatste stapvakantie gaan gebruiken. Dus nog 's avond suit eten, indrinken, een discotheek/bar in duiken en dan de volgende dag verder slapen op het strandquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik buiten de schoolvakanties op vakantie kan. Minder toeristen, lagere prijzen, alleen maar voordelen![]()
Laat kinderen en mensen met kinderen maar lekker de hoofdprijs betalen voor een weekje zon
Ik ben gelukkig al uit die fase gegroeid.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:59 schreef Trannellius het volgende:
Wij willen dit als een soort van allerlaatste stapvakantie gaan gebruiken. Dus nog 's avond suit eten, indrinken, een discotheek/bar in duiken en dan de volgende dag verder slapen op het strandEn dan werkt dat laagseizoen niet echt lekker mee.
Daar ben ik te oud voorquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:59 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Wij willen dit als een soort van allerlaatste stapvakantie gaan gebruiken. Dus nog 's avond suit eten, indrinken, een discotheek/bar in duiken en dan de volgende dag verder slapen op het strandEn dan werkt dat laagseizoen niet echt lekker mee.
Wij ook bijna, daarom dus die ene laatste keer, en het zou leuk zijn als iedereen mee komt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |