Jij hebt 'm, maar is staat nog niet online?quote:Op zondag 13 december 2009 20:57 schreef peaceman het volgende:
De lijst is bekend... geinteresseerden kunnen mij PM-en.
Nee, maar de hekkensluiter heeft ook zijn charme.quote:Op zondag 13 december 2009 12:05 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Hoezo naar nummer 2000? James Brown boeit mij niet zo. Maar jou wel blijkbaar?
Maar wat is dan de reden om hem niet hier te plaatsen?quote:Op zondag 13 december 2009 21:55 schreef peaceman het volgende:
Jawel, maar niet direct vindbaar.
Je kunt niet gewoon een linkje plaatsenquote:Op zondag 13 december 2009 21:55 schreef peaceman het volgende:
Jawel, maar niet direct vindbaar.
En jij plaats ook geen linkje?quote:Op maandag 14 december 2009 00:16 schreef Joesse het volgende:
ik heb m ook gevonden
Het is weggehaald inderdaad. Ik heb nog wel de Top 100 voor de liefhebber, maar de rest vind ik niet meer terug.quote:Op maandag 14 december 2009 11:29 schreef Joesse het volgende:
Radio2 heeft het door volgens mij, de link die ik had gevonden werkt niet meer..
Dat zal best, maar als het zo moet wacht ik wel hoorquote:Op maandag 14 december 2009 10:56 schreef Joesse het volgende:
[..]
NopeMaar ik ben ook bereikbaar via pm!
Ik vind het wel prettig da ik de verleiding niet heb om te klikken.quote:Op maandag 14 december 2009 15:54 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zal best, maar als het zo moet wacht ik wel hoor
Kennelijk hebben meer mensen moeite zichzelf in bedwang te houden als ze een linkje zien waar ze eigenlijk niet op willen klikken gezien Peaceman's aanbod.quote:Op maandag 14 december 2009 16:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig da ik de verleiding niet heb om te klikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |