Even iets heel vets eten, cupje boter uit de kantine ofzoquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:56 schreef Inu het volgende:
Hmm...
Ik wil eigenlijk gewoon kotsen, want dan vindi k mezelf officieel te ziek om te werkenHet feit dat ik mn ogen bijna niet open kan houden en niet kan slikken en kotsmisselijk ben is niet genoeg
Vette meuk helpt mij anders altijd prima op sommige zondagen om me beter te voelenquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Even iets heel vets eten, cupje boter uit de kantine ofzo
Een kater is geen griep hequote:Op dinsdag 1 december 2009 13:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Vette meuk helpt mij anders altijd prima op sommige zondagen om me beter te voelen.
* Inu rent naar benedenquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Even iets heel vets eten, cupje boter uit de kantine ofzo
Misselijk is misselijkquote:
Gebakken met uiquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:03 schreef -moppie- het volgende:
ik heb trouwens afgelopen vrijdag een varkenslever gezien, die was echt fokking groot, schijnt overeen te komen met het menselijk exemplaar.
quote:
Gekookt?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
vroeger moest ik het soms eten, gekookt en dan met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel zout erop.
ril-krijg er nog kippevel van
Heb je de dokter nu al gesproken?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
Bah, ik zit nu helemaal niet meer lekker. Ik klik die medische sites maar weg
Ja, zie vorige topiquequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb je de dokter nu al gesproken?
als ik nadenk over de functie van de lever dan, hoe lekker ook, krijg ik het niet door mn strot.quote:
Moet ik echt terug gaan lezen?quote:
inderdaad, niet zelf voor dokter gaan spelenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
Bah, ik zit nu helemaal niet meer lekker. Ik klik die medische sites maar weg
Had 'm net gevonden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eindhoven 1698 - Die Sendung met der Maus!
pagina 8 ergens in het middenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eindhoven 1698 - Die Sendung met der Maus!
mooi he?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:03 schreef -moppie- het volgende:
ik heb trouwens afgelopen vrijdag een varkenslever gezien, die was echt fokking groot, schijnt overeen te komen met het menselijk exemplaar.
stoer hoorquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:39 schreef ArTiC het volgende:
Dat nieuwe Bavaria logo staat al jaren op mijn lever
Wat doe je daar?quote:
Kijken, nieuwsgierigheid is de mensch aangeborenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:56 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wat doe je daar?
- Bewonderen
- Uitlachen
- Vast de volgende uitzoeken
Dat doen wij mannen hullemaal niet!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kijken, nieuwsgierigheid is de mensch aangeboren
Ik bedoel, waarom kijken mannen naar vrouwenmossels?
zodat ze reden hebben om hun arm op en neer te doen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kijken, nieuwsgierigheid is de mensch aangeboren
Ik bedoel, waarom kijken mannen naar vrouwenmossels?
ja ja. maar wij worden wel verplicht er aan te likkenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
wat een vieze dingen zijn het toch eigenlijk
Ik eet het zelfs opquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja ja. maar wij worden wel verplicht er aan te likken![]()
verplicht ja?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja ja. maar wij worden wel verplicht er aan te likken![]()
BB wordt niet regelmatig aan de haren richting je kruis getrokken terwijl je wild: IK WIL DAT JE ME LIKT! LIK ME NU! roept?quote:
Ja, maar anders kan ik morgen pas bellen en ben ik afhankelijk van de gaatjes die er nog zijn.quote:
ik ben aan het likken..quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:08 schreef -moppie- het volgende:
iedereen weg nu?!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar anders kan ik morgen pas bellen en ben ik afhankelijk van de gaatjes die er nog zijn.
quote:
ja dat kunnen ze aan je bloed zien en hou nou maar op met hippogonderenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
lekker, nog een partij steken onder m'n ribbenkast ook![]()
straks heb ik kanker in m'n lever ofzo
Nee, want er zit ergens een infectie, en die krijg je niet van vadsigheid. Plus dat munne hart en alles prima isquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:30 schreef FUFR het volgende:
waarschijnlijk gaat je dokteur nog over je obesitas beginnen. Deed ze bij mij ook.thinking of it, ik had gisteren weer een bloedtest moeten doen.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, want er zit ergens een infectie, en die krijg je niet van vadsigheid. Plus dat munne hart en alles prima is
Bloedkanker?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
of kunnen ze kanker aan je bloed zien?
Bij mij begint de doker standaard over mijn obesitas. Ongeacht wat ik heb.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, want er zit ergens een infectie, en die krijg je niet van vadsigheid. Plus dat munne hart en alles prima is
ik zou een andere dokter nemenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bij mij begint de doker standaard over mijn obesitas. Ongeacht wat ik heb.
krijg ze niet gevondenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:31 schreef FUFR het volgende:
oh en ik zoek nog een Camilla en een Beaker van de muppetshow.
de puppets that is..
Maar die verhoogde bezinking krijg je ook van griep. Dus daar zou ik niet echt van schrikken op dit moment. Over je lever kan ik natuurlijk geen uitspraken doen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet ik toch, ik verhuis naar een andere plaats.quote:
Ik heb geen idee, waarde moest 35 zijn en was honderdnogwat, maar het was pas levensbedreigend bij duizend volgens de artsquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar die verhoogde bezinking krijg je ook van griep. Dus daar zou ik niet echt van schrikken op dit moment. Over je lever kan ik natuurlijk geen uitspraken doen.Maar dat kan ook best wel eens meevallen.
Pond?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, waarde moest 35 zijn en was honderdnogwat, maar het was pas levensbedreigend bij duizend volgens de arts
Dan zou ze 500kg wegen. Dat is best zwaar. En ze heeft al zo'n minderwaardigheidscomplex. Arm ding.quote:
Het is al een beetje begonnen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ken jij dat op afstand voelen bij mij?
nee maar ik heb zere ribben en daar ben ik wel een beetje klaar mee....quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee maar ik heb zere ribben en daar ben ik wel een beetje klaar mee....
Ik beval nog lang niet ben ik bang
quote:
Tsja, de dokter weet ut ook niet. Hij heeft nog maar wat buisjes bloed afgetapt en gaat die laten nakijken op een aantal virussen waaronder hepatitis enzoquote:Op woensdag 2 december 2009 08:46 schreef Levitation het volgende:
Succes bij de dokter Inu!
Ben benieuwd hoe het SQ vergaat bij de dokter.
geen ideequote:Op woensdag 2 december 2009 09:54 schreef r8ality het volgende:
Ligt eraan welke hepatitis natuurlijk.
Bummer.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsja, de dokter weet ut ook niet. Hij heeft nog maar wat buisjes bloed afgetapt en gaat die laten nakijken op een aantal virussen waaronder hepatitis enzoIk ben een mysterie
Geen idee, maar als het hepatitis is kunnen mijn klachten ook best daar vandaan komenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bummer.Hepatitis is niet echt prettig, maar ook dat heb je weer in een heleboel varianten. Hopelijk valt het mee.
![]()
Maar heb je én mexgriep én dit of heb je dan geen mexgriep en wel wat anders? Want dat snap ik nog eigenlijk niet helemaal.
Ik ben ook weer wat bloed lichterquote:Op woensdag 2 december 2009 08:46 schreef Levitation het volgende:
Succes bij de dokter Inu!
Ben benieuwd hoe het SQ vergaat bij de dokter.
Waarom stuurt ie je niet door dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsja, de dokter weet ut ook niet. Hij heeft nog maar wat buisjes bloed afgetapt en gaat die laten nakijken op een aantal virussen waaronder hepatitis enzoIk ben een mysterie
Heeft weinig zin om door te sturen zonder diagnose hequote:Op woensdag 2 december 2009 10:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben ook weer wat bloed lichterDokter vroeg ook waarom ik ziek thuis was, dus ik noem alles op, zegt ze: Klinkt verdacht veel als Mexicaanse griep
Geen tijd voor, morgen weer aan het werk!
[..]
Waarom stuurt ie je niet door dan?
Ik vertrouw huisartsen nietquote:Op woensdag 2 december 2009 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heeft weinig zin om door te sturen zonder diagnose he
En geen tijd voor griep is natuurlijk bullshyte!
Ziek is ziek
Wat is dat nou weer voor bullshit meid, je werk moet niet af. Doe es ophouden daarmeequote:Op woensdag 2 december 2009 10:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vertrouw huisartsen niet![]()
Had ook een mail van mn baas dat ik beter uit kon zieken dan komen werken... maar het werk moet afIk kijk morgenochtend wel, als ik vanavond avondeten naar binnen krijg ipv vla en pap ben ik al heel blij
En A kun je al krijgen van besmet voedsel. Daar wordt je flink ziek van, maar volgens mij knap je wel weer goed op daarna.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
Hepatitis is een ontsteking van de lever, moppie, en komt in verschillende variaties. A is het minst vervelend
quote:Op woensdag 2 december 2009 10:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Had ook een mail van mn baas dat ik beter uit kon zieken dan komen werken... maar het werk moet afIk kijk morgenochtend wel, als ik vanavond avondeten naar binnen krijg ipv vla en pap ben ik al heel blij
Ik voel me altijd schuldig als ik thuis zit... maar ik kijk wel gewoon hoe het gaatquote:Op woensdag 2 december 2009 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor bullshit meid, je werk moet niet af. Doe es ophouden daarmee
Voor A krijg je toch een inenting als je naar een vreemd land gaat?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
En A kun je al krijgen van besmet voedsel. Daar wordt je flink ziek van, maar volgens mij knap je wel weer goed op daarna.
B is een SOA en een stuk gemener dan A. En dan heb je er nog een heel stel, maar die ken ik niet.
Kun je een inenting voor krijgen.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik voel me altijd schuldig als ik thuis zit... maar ik kijk wel gewoon hoe het gaatmoet me natuurlijk wel kunnen concentreren op het werk dat af moet
[..]
Voor A krijg je toch een inenting als je naar een vreemd land gaat?
quote:Op woensdag 2 december 2009 10:50 schreef FUFR het volgende:
ik heb een droom gehad... ik zat in het publiek van een grote tv-show en er trad een of ander naakt mens op. ze kon voor geen meter dansen en de tekst, die ze alleen maar hoefde te playbacken, kende ze ook niet eens! Gaat dat rare mens ook nog een koprol doen op het podium!
Vervolgens stoot ik ook nog mn hoofd aan een of andere rare dakbalk en toen werd ik wakker
Het schijnt heel vaak voor te komen dat mensen naakt dromen. Waarom moet ik nog even opzoeken, daar is vast iemand over na wezen denkenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
![]()
zit gewoon met tranen in mijn ogen van het lachen.
Wel vreemd dat dat mens bij jou naakt was, wil je er over praten?
En volgens mij kun je ook drager zijn zonder dat je er iets van merktquote:Op woensdag 2 december 2009 10:59 schreef FUFR het volgende:
Seksueel contact
Hepatitis A kan soms ook overgedragen worden door seksueel contact, met name door anale seks.![]()
Klopt, je hoeft niet ziek te worden. is wel met meer ziektes het geval.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
En volgens mij kun je ook drager zijn zonder dat je er iets van merkt.
Ik heb geen issues, ik had namelijk een super gaaf jurkje aan.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:05 schreef FUFR het volgende:
ah, je hebt issues
Dromen waarin we naakt rondlopen zijn meestal nachtmerries waarin anderen ons uitlachen. Toch kan het naaktlopen in de droom ook als bevrijdend worden ervaren. Voor anderen ligt de oorzaak van het naaktlopen in de droom in onbevredigde seksuele lusten. Wie in de droom naakt door de straten loopt heeft zich in het waakbestaan blootgegeven of zal zich blootgeven. Dat geldt ook als we onze geslachtsdelen aan anderen tonen. Ook kan men in de droom bloot lopen omdat morele waarden dat in het waakbestaan verhinderen. Wie het naaktlopen in de droom zeer prettig vindt heeft in het waakbestaan behoefte zich van zijn belemmeringen te bevrijden. Daarbij willen we anderen laten zien dat we onafhankelijk zijn en geen remmingen kennen. Zien we anderen naakt lopen en vinden we dat onprettig, dan voelen we ons in het waakbestaan ergens niet thuis.
Drommelsik schijn ook issues te hebben volgens de laatste zin.
Inderdaad.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
Klopt, je hoeft niet ziek te worden. is wel met meer ziektes het geval.
voorlopig ga ik uit van een gewoon zieke SQ zonder extra enge dingen.
jurkjequote:Op woensdag 2 december 2009 11:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb geen issues, ik had namelijk een super gaaf jurkje aan.![]()
Ergo: jij bent de gene met issues hier.
Nee, jurkje, want ik was heel mooi slank.quote:
een italiaanse schone die niet italiaans kon spreken.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, jurkje, want ik was heel mooi slank.Dromen.
Ik herken er een hoop.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik droom heel vaak dat ik zelf naakt ben. Dat ik bijvoorbeeld op m'n werk ben en geen kleren aan heb omdat ik geen tijd meer had om die aan te doen. Ik droom tevens vaak dat ik kan vliegen, dat bb me dumpt, dat al m'n tanden uitvallen, dat ik babies krijg die ik vergeet eten te geven, dat mijn katten zich multiplyen en weglopen, dat ik moet plassen maar alle WC's die ik tegenkom te smerig zijn voor woorden, dat ik wil rennen maar niet vooruit kom, dat ik nog steeds 2 tentamens moet doen voor ik mijn diploma heb, dat ik het vliegtuig mis, et cetera
Ik ook, alsof ik een marathon gelopen heb.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik word ook vaak uitgeput wakker trouwens
Oh, die laatste twee ook regelmatig jaquote:Op woensdag 2 december 2009 11:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik herken er een hoop.![]()
Of dat ik naast een vreemde vent in bed lig en V kwijt ben.![]()
Of dat ik het vliegtuig wel haal, maar mijn koffer en fototoestel vergeten ben.
Of dat ik halverwege een vakantie "even" terug moet naar mijn werk en dat volkomen normaal is.
En meer van die ongein.
ontkenning! das minimaal net zo erg!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:25 schreef -moppie- het volgende:
Ik droom dat dus echt nooit, zou ik issues hebben dan?!
Mops, hoe beviel Colt's eerste werkdag?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:25 schreef -moppie- het volgende:
Ik droom dat dus echt nooit, zou ik issues hebben dan?!
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
Mops, hoe beviel Colt's eerste werkdag?
ben vergeten te bellen door een spelletje Modern Warfare..
ja dat doen ze, maar daar leert ie wel het meeste van, denk ikquote:Op woensdag 2 december 2009 11:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
maar het is hem goed bevallen, allemaal even wennen dat wel.
ze gooien hem gewoon zomaal in t diepe
Ondertussen steek jij andere mensen misschien aan?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:16 schreef Inu het volgende:
[..]
dat zeg ik ook, is de beste en snelste manier van leren.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja dat doen ze, maar daar leert ie wel het meeste van, denk ik
Hangt er vanaf wat je hebt. Mexgroep zou die kleine tegen ingeent moeten zijn. Zwangere vrouw is inderdaad tricky.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik zit in dubio of ik het sinterklaasfeest af moet zeggen bij mijn schoonfamilie. Een peuter van 2, een zwangere vrouw en mijn fysiek labiele schoonvader samen met mij in 1 ruimte zetten, ik vraag me af of het handig is
erotische gesprekken met andere mannenquote:Op woensdag 2 december 2009 12:09 schreef Juup© het volgende:
En wat doet Colt voor werk nu?
Je wil gewoon nietquote:Op woensdag 2 december 2009 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik zit in dubio of ik het sinterklaasfeest af moet zeggen bij mijn schoonfamilie. Een peuter van 2, een zwangere vrouw en mijn fysiek labiele schoonvader samen met mij in 1 ruimte zetten, ik vraag me af of het handig is
Dat zou mij niets verbazenquote:Op woensdag 2 december 2009 12:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
erotische gesprekken met andere mannen
Voor jouw defect moet nog een virusscanner uitgevonden worden.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:24 schreef r8ality het volgende:
Ik denk dat ik mijn virusscanner maar een tandje hoger zet met al die defecte mensen hier.
Foutje kan gebeuren. Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:24 schreef r8ality het volgende:
O, en de stekker van een main switch eruittrekken is niet zo handig als je eigenlijk de stekker van een matrix(!)printer moest hebben die in de patchkast staat (!).
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voor jouw defect moet nog een virusscanner uitgevonden worden.
krijgt yara eenquote:Op woensdag 2 december 2009 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
Eerst is Eva aan de beurtquote:Op woensdag 2 december 2009 12:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
krijgt yara eenbrusje
(rotwoord)
Hoe is het vandaag eigenlijk met jou en sjorsje?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
krijgt yara eenbrusje
(rotwoord)
ofquote:Op woensdag 2 december 2009 12:50 schreef Levitation het volgende:
Ipv brusje kun je natuurlijk ook van een zoertje spreken, maar dat klinkt zo mogelijk nog ellendiger.
Sjors maakt nog geen aanstalte om de wereld te gaan verkennen?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:50 schreef amaranta het volgende:
Het gaat goed. Maar dat heb ik gisteren volgens mij ook al gezegd.
Op last van mijn ribben na bij het hoesten mag ik echt niet klagen.
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:52 schreef amaranta het volgende:
Sorry Juup (volgens mij zei jij het ook namelijk)
Maar de uitdrukking "we zijn zwanger" vind ik persoonlijk het hoogtepunt van ellende.
Die slaat werkelijk alles. NEe, je bent samen in verwachting ofzo. Maar je vrouw is zwanger, die draagt en hormoont enzo...
Nog niet msschien.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Sjors maakt nog geen aanstalte om de wereld te gaan verkennen?
Het is maar goed dat wij twee niet samenwerken of zo, ik denk dat anderen knettergek zouden wordenquote:
SQQQQQQQQQQQQQQQQQQQquote:Op woensdag 2 december 2009 12:54 schreef amaranta het volgende:
Ennieweej, tijd voor een opvolger niet?
Levi, SQ, Inu of Moppie.
jij en ik of jij en je alter ego?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het is maar goed dat wij twee niet samenwerken of zo, ik denk dat anderen knettergek zouden worden
Volgens mij heeft die voldoende op haar lever momenteel.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
SQQQQQQQQQQQQQQQQQQQIk zou het enorm leuk vinden voor haar.
Mijn alter egoquote:Op woensdag 2 december 2009 12:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
jij en ik of jij en je alter ego?
dat vind ik zoon ontzettende kutsmoes.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Foutje kan gebeuren. Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt.
Leverquote:Op woensdag 2 december 2009 12:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die voldoende op haar lever momenteel.
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat vind ik zoon ontzettende kutsmoes.
je doet je werk maar gewoon goed.
Je quote jezelf en zegt vervolgens dat het maar goed is dat jullie niet samenwerken...quote:
dat dusquote:Op woensdag 2 december 2009 13:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je quote jezelf en zegt vervolgens dat het maar goed is dat jullie niet samenwerken...
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lever
Hoeft ook niet perse nu, maar wanneer zij hersteld is b.v.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
dat perse dat duurt dan nog 9 maanden in het meest gunstige gevalquote:Op woensdag 2 december 2009 13:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lever
Hoeft ook niet perse nu, maar wanneer zij hersteld is b.v.
Aha, ik bedoel dus ik en amarantaquote:Op woensdag 2 december 2009 13:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je quote jezelf en zegt vervolgens dat het maar goed is dat jullie niet samenwerken...
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:02 schreef Levitation het volgende:
[..]Opzettelijk schrijven van Lever, of is SQ opzettelijk ziek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat perse dat duurt dan nog 9 maanden in het meest gunstige geval
een baan in het onderwijs lijkt me niks voor jouquote:
Ieder zijn/haar vak.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
een baan in het onderwijs lijkt me niks voor jou
en ik als verwarmingsmonteur zie ik ook niet gebeuren, als Rob morgen bij me weggaat zit ik in de kou, wnat ik weet niet eens hoe de thermostaat werkt
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Opzettelijk schrijven van Lever, of is SQ opzettelijk ziek?
dan bel je me maar. ik ben helemaal thuis in dat soort dingensquote:Op woensdag 2 december 2009 13:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
een baan in het onderwijs lijkt me niks voor jou
en ik als verwarmingsmonteur zie ik ook niet gebeuren, als Rob morgen bij me weggaat zit ik in de kou, wnat ik weet niet eens hoe de thermostaat werkt
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat lever schrijven natuurlijk!
Juup©
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:13 schreef r8ality het volgende:
SQ en BB een babbel: Ik gun het ze van harte, maar wat moet daaruit kruipen?.
Inu en J.: lijkt me duidelijk
Moppie en Colt: Twee honden, een kat twee katten, een huis wat bijna af is en een Saab die mooi staat te zijn in de schuur, nee beginnen er nog niet aan![]()
Levi en V.: Ik denk dat ze babbels economisch onverantwoord vinden. Laat staan dat ze er zin in hebben
.
Klopt het zo een beetje?.
He?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:13 schreef r8ality het volgende:
SQ en BB een babbel: Ik gun het ze van harte, maar wat moet daaruit kruipen?.
Inu en J.: lijkt me duidelijk
Moppie en Colt: Twee honden, een kat, een huis wat nog lang niet af is en een Saab lijkt me voorlopig tijd en geld genoeg te kosten
Levi en V.: Ik denk dat ze babbels economisch onverantwoord vinden. Laat staan dat ze er zin in hebben
.
Klopt het zo een beetje?.
Jah, naar verwachting in Juni ofzoquote:Op woensdag 2 december 2009 12:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
of
Gaat oe skoonzus weer werpen of nie dan?
ha haquote:Op woensdag 2 december 2009 12:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die voldoende op haar lever momenteel.
en een PdeB baard!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg de komende twee jaar ook nog geen babbels. Eerst maar es een baan en een huis dat af is. En als we babbels krijgen worden dat hele leuke spekbabies met krullen en blauwe ogen
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg de komende twee jaar ook nog geen babbels. Eerst maar es een baan en een huis dat af is. En als we babbels krijgen worden dat hele leuke spekbabies met krullen en blauwe ogen
wij hebben al afgesproken dat er alleen maar dochters komenquote:
Soort Eva's maar dan zonder het temperamentquote:Op woensdag 2 december 2009 14:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lijken me inderdaad leuke babbies.
Dat bedoelde ik min of meerquote:Op woensdag 2 december 2009 13:40 schreef Levitation het volgende:
R8: als je het wilt weten... er zijn geen babbies en komen voorlopig geen babbies omdat ik er geen tijd voor heb en nog geen zin heb om mijn levensstijl aan te passen dat er wel babbies in passen.
Dan verwoordde je het wel erg slecht.quote:
Tijd = geldquote:Op woensdag 2 december 2009 14:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan verwoordde je het wel erg slecht.![]()
Dat is inderdaad heel erg belastend voor een patient.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
mijn moeder heeft nou een kastje dat 24 uur lang elke 15 minuten d'r bloeddruk meet. Knettergek zou ik er van worden
het is maar voor 1 dag gelukkig. ben benieuwd of ze nog slaaptquote:Op woensdag 2 december 2009 14:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel erg belastend voor een patient.![]()
Schijnt dat je ook voor geen meter slaapt met zo'n ding.![]()
Inteeltquote:Op woensdag 2 december 2009 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is maar voor 1 dag gelukkig. ben benieuwd of ze nog slaapt![]()
(jah, de hele familie gaat stuk)
Forumsyndroomquote:
Ik vrees dat het topic vol is voor jij beter bent.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga net zo lang dit topic volklagen tot ik weer beter ben
leuke postquote:Op woensdag 2 december 2009 14:50 schreef -moppie- het volgende:
Ik voelg me ook weer zwaar K.
Dacht vanochtend dat het beter ging maar krijg een terugval![]()
Straks lekker met dekentje op de bank![]()
Btw, zusje van Colt vertelde gisteravond dat ze gaat scheiden.
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alleen als ik eet. Daarom ben ik al 1,5 BMI-punt gedaald
Je weet wel, zij, die afgelopen zomer een paar weken bij ons heeft 'gewoond'. Het ging niet meer volgens haar, zal allemaal wel. 18 maanden getrouwd geweest (misschien 20 voordat de scheiding echt een feit is)quote:Op woensdag 2 december 2009 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
leuke post
Ziek zijnAai voor moppel!
Wrom gaan ze scheiden en hoe lang was ze getrouwd?
das minder. komt ze nu bij jullie wonen?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:50 schreef -moppie- het volgende:
Blijf morgen maar een dagjje thuis moppiequote:Op woensdag 2 december 2009 14:50 schreef -moppie- het volgende:
Nee, ze blijven samen wonen in t huurhuis totdat ze iets anders heeft gevonden. Ze is al druk meubeltjes aan t kopen enzo... Ze vond het zelf prettig om zo langzaam afstand te nemen en weg te gaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
das minder. komt ze nu bij jullie wonen?
Dat is schijnbaar voor watjesquote:Op woensdag 2 december 2009 14:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
Blijf morgen maar een dagjje thuis moppie
Nee, ik heb het veels te druk.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
Blijf morgen maar een dagjje thuis moppie
zij is echt ziek, jij had een katerquote:Op woensdag 2 december 2009 14:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat is schijnbaar voor watjes
En babies komen hier ook voorlopig niet neeEerst samenwonen
zie je wel, het helpt overal tegen!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
gisteren ging het overigens met mijn keel veel beter toen ik 2 glaaskes dropwodka op had
Gij zult rijk wordenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
zie je wel, het helpt overal tegen!
ik ga het binnenkort op de markt brengen als FUFR's wonderelixer!
En dat duurt ook nog wel ffquote:Op woensdag 2 december 2009 14:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat is schijnbaar voor watjes
En babies komen hier ook voorlopig niet neeEerst samenwonen
Wat let jequote:Op woensdag 2 december 2009 16:03 schreef r8ality het volgende:
BB: Elke keer als ik in het V&A Legotopic zit te lezen krijg ik koop-opwellingen.
Geld bijvoorbeeld. En ik moet nog een:quote:
Tja, prioriteiten héquote:Op woensdag 2 december 2009 16:08 schreef r8ality het volgende:
[..]
Geld bijvoorbeeld. En ik moet nog een:
- speel-240
- zooi nieuwe kleren
- belasting aangifte doen.
Denk dat r8al beter met Duplo kan beginnenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tja, prioriteiten hé.
Maar als je een model hebt dat je een keer wil bouwen moet je maar een seintje geven hoor.
Dan peuter ik een model van mij uit elkaar en kan je em een keer ophalen.
Zolang ik em compleet geretourneerd krijg vind ik het prima.
Mits je natuurlijk Technic wil bouwen. De rest heb ik niet heel veel van.
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
Heuj!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Denk dat r8al beter met Duplo kan beginnen
Kan ook tijdens de zwangerschapquote:
alle topic-ouders zijn getrouwd volgens mijquote:Op woensdag 2 december 2009 20:15 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Trouwen![]()
Je bent al aan elkaar verbonden.
Trouwen is iets van vroeger..quote:Op woensdag 2 december 2009 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alle topic-ouders zijn getrouwd volgens mij
Mijn meisje na het scheiden van mijn broer en zus niet meer.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:42 schreef Inu het volgende:
Ik ben een meisje, alle meisjes willen trouwen
Dat kan ik me dan ook wel weer voorstellen ja... Scheelt wel geldquote:Op woensdag 2 december 2009 20:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Mijn meisje na het scheiden van mijn broer en zus niet meer.
Tja.... Ik zeg niets.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Mijn meisje na het scheiden van mijn broer en zus niet meer.
Waarom post je dit dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tja.... Ik zeg niets.
Niets over je meisje, niets over je broer en niets over je zus.
Dat kloptquote:Op woensdag 2 december 2009 20:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan ook wel weer voorstellen ja... Scheelt wel geld
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tja.... Ik zeg niets.
Niets over je meisje, niets over je broer en niets over je zus.
Ik wil ook gewoon het feestje en de jurkquote:Op woensdag 2 december 2009 20:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar toch vind ik het wel wat speciaals hebben.
De belofte is lullig, en wordt tegenwoordig door elke gnoom uitgesproken maar niet nagekomen....
Maar toch voelt het voor mij als een belofte die je doet voor het leven en waar je ook je hele leven voor wil strijden.
Gelukkig draait het niet om liefdequote:Op woensdag 2 december 2009 20:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wil ook gewoon het feestje en de jurk
Dat is mooi.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar toch vind ik het wel wat speciaals hebben.
De belofte is lullig, en wordt tegenwoordig door elke gnoom uitgesproken maar niet nagekomen....
Maar toch voelt het voor mij als een belofte die je doet voor het leven en waar je ook je hele leven voor wil strijden.
Daar hoef je niet perse om te trouwen he... maar trouwen is wel een bevestiging van liefde. Al vind ik dat ook bij samenwonen en kinderen krijgenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
Gelukkig draait het niet om liefde.
Bij bepaalde beslissingen (kinderen bijv.) heb je maar 20 jaar vooruit te denken.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:56 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat is mooi.![]()
Maar ik zie het als een belofte die je niet kan maken omdat je niet 20 jaar vooruit kan kijken.
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Daar hoef je niet perse om te trouwen he... maar trouwen is wel een bevestiging van liefde. Al vind ik dat ook bij samenwonen en kinderen krijgen
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Bij bepaalde beslissingen (kinderen bijv.) heb je maar 20 jaar vooruit te denken.
En een relatie gaat inderdaad niet 20 jaar over rozen. Maar dan moet je wel de ballen hebben op moeilijke momenten om er wat aan te doen ipv. je boeltje te pakken en weg te gaan.
Daar hebben veel mensen last van. Lafheid. Weglopen van het probleem.
Laat der dan gewoon thuisblijven morgen... joe hef zhe powah!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:57 schreef ColtZ40 het volgende:
moppie is echt niet lekker.
ziek bedoel ik dan.![]()
Maar dat betekent dat je mensen moet veranderen. Maar das verrekte moeilijk...quote:Op woensdag 2 december 2009 20:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Bij bepaalde beslissingen (kinderen bijv.) heb je maar 20 jaar vooruit te denken.
En een relatie gaat inderdaad niet 20 jaar over rozen. Maar dan moet je wel de ballen hebben op moeilijke momenten om er wat aan te doen ipv. je boeltje te pakken en weg te gaan.
Daar hebben veel mensen last van. Lafheid. Weglopen van het probleem.
Daar geloof ik inderdaad ook wel een beetje in.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
In mijn ogen kan je iemand niet beloven de rest van je leven van iemand te houden.
Mijn ouders zijn nog steeds bij elkaar, na 32 jaar huwelijk, en het is heel goed te zien dat ze nog van elkaar houden. Mijn voorbeeldquote:Op woensdag 2 december 2009 20:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zie trouwen als een bezegeling van je liefde. Je doet een belofte dat je trouw bent aan elkaar.
Die liefde blijft niet 20 jaar intact. Dat is een utopie. Maar die trouw. Daar gaat het om.
Nee dat kan ook niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
In mijn ogen kan je iemand niet beloven de rest van je leven van iemand te houden.
Jij hebt een theorie die je nog niet eens ooit uit hebt kunnen proberenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
Daar geloof ik inderdaad ook wel een beetje in.
Tot de dood ons scheidt is niet je hele leven?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee dat kan ook niet.
Maar dat doe je dan ook gelukkig niet als je gaat trouwen.
Klinkt heel eng, maar je zou jezelf aan kunnen passen.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
Maar dat betekent dat je mensen moet veranderen. Maar das verrekte moeilijk...
Elkaar trouw zijn is het zelfde als je hele leven van elkaar houden?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Tot de dood ons scheidt is niet je hele leven?
goed punt. ik begin er toch niet aan.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Elkaar trouw zijn is het zelfde als je hele leven van elkaar houden?
Dan denk ik niet dat je tot je dood gaat bij Moppie bentquote:Op woensdag 2 december 2009 21:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
goed punt. ik begin er toch niet aan.
Ik snap je nietquote:Op woensdag 2 december 2009 21:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan denk ik niet dat je tot je dood gaat bij Moppie bent.
Ik heb mijn ouders eigenlijk altijd kroeliekroelie zien doen ja... of ze hebben een goed huwelijk, of ze hebben het heel goed geheim kunnen houden voor onsquote:Op woensdag 2 december 2009 21:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En je ouders zijn weliswaar 32 jaar samen en houden nu van elkaar.
Maar denk je zelf dat die geen ups en hele diepe downs hebben gehad in hun relatie?
Itt. velen anderen hebben zij de ballen gehad om er bovenop te vechten.
Mijn ouders zijn ook in de 30 jaar samen. Maar no way dat die altijd kroeliekroelie van elkaar gehouden hebben. Zekers te weten houden ze op dit moment wel zielsveel van elkaar.
Ja... Je kan niet je hele leven van iemand houden. Dat kan gewoon niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik snap je niet![]()
Je vindt dat je met een huwelijk elkaar trouw beloofd, maar dan hoef je niet van elkaar te houden?
Die belofte maak je bij nader inzien idd niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik snap je niet![]()
Je vindt dat je met een huwelijk elkaar trouw beloofd, maar dan hoef je niet van elkaar te houden?
Daar verschillen we dan van mening... Genoeg mensen met open huwelijken houden van elkaar, maar zijn niet trouwquote:Op woensdag 2 december 2009 21:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja... Je kan niet je hele leven van iemand houden. Dat kan gewoon niet.
Je kan je partner wel je hele leven trouw blijven en met z'n tweetjes door de moeilijke periodes heen vechten.
Ik zie de toegevoegde waarde van trouwen niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar je durft haar niet de belofte te doen dat je over 20 jaar nog samen bent.
Ik zou het heel knap vinden als ze al 32+ jaar non stop van elkaar houden en nooit een moeilijke periode hebben gehad. Maar goed, ik zal je post niet in twijfel trekkenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouders eigenlijk altijd kroeliekroelie zien doen ja... of ze hebben een goed huwelijk, of ze hebben het heel goed geheim kunnen houden voor ons
Jij insinueert dat je alleen trouw kan zijn als je met je partner sexed? Of begrijp ik het verkeerd?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Daar verschillen we dan van mening... Genoeg mensen met open huwelijken houden van elkaar, maar zijn niet trouw
Maar ik vind dat houden van er altijd wel moet zijn, ook al is het weggestopt onder een hele hoop frustratie..
Nee, dat komt door mijn karakter + uiterlijk, niet omdat de theorie niet zou kloppenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij hebt een theorie die je nog niet eens ooit uit hebt kunnen proberen
Nja, iig niet van een ander houden, maar dat lijkt me lastiger tegen te houden dan altijd van elkaar te blijven houden... Je kunt altijd verliefd worden op iemand anders. Ja, dat gebeurt alleen als je huidige relatie kut is, maar het komt toch echt voorquote:Op woensdag 2 december 2009 21:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jij insinueert dat je alleen trouw kan zijn als je met je partner sexed? Of begrijp ik het verkeerd?
Ja, je kan verliefd worden op een ander. Maar als je trouw bent dan vecht je ervoor om weer verliefd te worden op diegene waar je voor gekozen hebt.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, iig niet van een ander houden, maar dat lijkt me lastiger tegen te houden dan altijd van elkaar te blijven houden... Je kunt altijd verliefd worden op iemand anders. Ja, dat gebeurt alleen als je huidige relatie kut is, maar het komt toch echt voor
Het beste is natuurlijk voorkomen dat je verliefd wordt op een anderquote:Op woensdag 2 december 2009 21:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, je kan verliefd worden op een ander. Maar als je trouw bent dan vecht je ervoor om weer verliefd te worden op diegene waar je voor gekozen hebt.
Als je niet trouw bent, zeg jeen plak je bij die ander.
Das knap als je je gevoelens zo kunt blocken.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Het beste is natuurlijk voorkomen dat je verliefd wordt op een ander
God, jij lijkt wel die tinus uit Rotjeknor met z'n kerstverlichting. Ook al zo'n "goed" huwelijkquote:Op woensdag 2 december 2009 21:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, je kan verliefd worden op een ander. Maar als je trouw bent dan vecht je ervoor om weer verliefd te worden op diegene waar je voor gekozen hebt.
Als je niet trouw bent, zeg jeen plak je bij die ander.
En laat dat nu precies zijn waar veel (imho laffe) mensen tegenwoordig voor kiezen.
De makkelijke uitweg.
Als je relatie goed is kijk je niet om je heen... ik niet iig... Pas wanneer het niet meer goed gaat ga je kijken of er niks beters isquote:Op woensdag 2 december 2009 21:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Das knap als je je gevoelens zo kunt blocken.
Dat is idd ook een optie. Niet er voor willen vechten maar het gewoon zo laten als het is en diep ongelukkig rond blijven lopen en het probleem negerenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:22 schreef r8ality het volgende:
[..]
God, jij lijkt wel die tinus uit Rotjeknor met z'n kerstverlichting. Ook al zo'n "goed" huwelijk. Mensen zijn dag in dag uit ongelukkig.
En check mijn ouders. Die zijn al tien jaar moeilijk aan het doen. Wil niet zeggen dat het nu leuk is, integendeel. Maar dat het beter is wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |