Even iets heel vets eten, cupje boter uit de kantine ofzoquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:56 schreef Inu het volgende:
Hmm...
Ik wil eigenlijk gewoon kotsen, want dan vindi k mezelf officieel te ziek om te werkenHet feit dat ik mn ogen bijna niet open kan houden en niet kan slikken en kotsmisselijk ben is niet genoeg
Vette meuk helpt mij anders altijd prima op sommige zondagen om me beter te voelenquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Even iets heel vets eten, cupje boter uit de kantine ofzo
Een kater is geen griep hequote:Op dinsdag 1 december 2009 13:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Vette meuk helpt mij anders altijd prima op sommige zondagen om me beter te voelen.
* Inu rent naar benedenquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Even iets heel vets eten, cupje boter uit de kantine ofzo
Misselijk is misselijkquote:
Gebakken met uiquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:03 schreef -moppie- het volgende:
ik heb trouwens afgelopen vrijdag een varkenslever gezien, die was echt fokking groot, schijnt overeen te komen met het menselijk exemplaar.
quote:
Gekookt?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
vroeger moest ik het soms eten, gekookt en dan met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel zout erop.
ril-krijg er nog kippevel van
Heb je de dokter nu al gesproken?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
Bah, ik zit nu helemaal niet meer lekker. Ik klik die medische sites maar weg
Ja, zie vorige topiquequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb je de dokter nu al gesproken?
als ik nadenk over de functie van de lever dan, hoe lekker ook, krijg ik het niet door mn strot.quote:
Moet ik echt terug gaan lezen?quote:
inderdaad, niet zelf voor dokter gaan spelenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
Bah, ik zit nu helemaal niet meer lekker. Ik klik die medische sites maar weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |