het is op het journaal en ik ben vandaag vrijquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Nu is het de vraag waarom jij om deze tijd naar emo tv zit te kijken?
Is altijd als iemand dood gaat was met MJ ook iedereen hield opeens weer van hemquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:03 schreef koemleit het volgende:
Nu op tv als goede vriend van Ramses....
Rot op..
die gast is echt van elke dooie een goede vriend...
sinds ie oud en krakkemikkig was leek ie inderdaad veel meer vrienden te hebben.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:08 schreef Penisbaard het volgende:
Al die mensen die opeens Ramses' beste vriend waren
Dat is het enige bestaansrecht dat hij nog heeft egenwoordig. Hopen dat er iemand dood gaat en dan gaat hij wel even vertellen hoe goed en grappig hijzelf wel niet is en hoe hij de overledene er weer bovenop heeft geholpen in een moeilijke periode en altijd vlak voor hij dood ging nog even over de vloer was gekomen om een enorm emotioneel afscheid te hebben, alsof het uit een film kwam. Daarna gaat Jeroen verder hoe die dood zijn eigen leven veranderd maar toch ook gesterkt heeft en dat hij de wereld nu toch maar mag verkondigen hoe de overledene hem altijd het beste had gevonden en. Wat? Is er iemand dood? Wie? Oh... Ik moet gaan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:03 schreef koemleit het volgende:
Nu op tv als goede vriend van Ramses....
Rot op..
die gast is echt van elke dooie een goede vriend...
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:05 schreef koemleit het volgende:
[..]
nee die zal zijn reactie wel exclusief aan boulevard shownieuws verkocht hebben.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:26 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Dat is het enige bestaansrecht dat hij nog heeft egenwoordig. Hopen dat er iemand dood gaat en dan gaat hij wel even vertellen hoe goed en grappig hijzelf wel niet is en hoe hij de overledene er weer bovenop heeft geholpen in een moeilijke periode en altijd vlak voor hij dood ging nog even over de vloer was gekomen om een enorm emotioneel afscheid te hebben, alsof het uit een film kwam. Daarna gaat Jeroen verder hoe die dood zijn eigen leven veranderd maar toch ook gesterkt heeft en dat hij de wereld nu toch maar mag verkondigen hoe de overledene hem altijd het beste had gevonden en. Wat? Is er iemand dood? Wie? Oh... Ik moet gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |