Yo.. uhu.. hey.. fucking clown.. haha.. en ik mijn naasten maar proberen te overtuigen dat het echt wel muziek is.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:46 schreef Koepert het volgende:
Pa-party lover
Party-party lover
Pa-party lover
Party-party lover
It's the...
![]()
Showtek is ook geen muziek.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:50 schreef CharlyLownoise het volgende:
[..]
Yo.. uhu.. hey.. fucking clown.. haha.. en ik mijn naasten maar proberen te overtuigen dat het echt wel muziek is.
Wat een van de redenen is dat ik op party's op sommige platen WEL los ga.. De bass en melodie komen dan beter door...quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:29 schreef 16meter het volgende:
Van een aantal hier weet ik heel zeker dat ze niet meezingen met Party Lovah.
We speak music is de enige Showtek track van de laatste jaren die wel aardig is. Stereophonic is gewoon weer verpest door de vocals.
Iedereen die dat nummer in z'n jaarmix zet krijgt PER DEFINITIE al + kudo's van mij. Wat een magisch, perfecte, intense, uber, *voeg superlatief in* plaatquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:28 schreef T-Force het volgende:
Take THIS, take THAT! And don't you make no single sound
Die vocalsquote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:23 schreef Sethje het volgende:
15 euro
http://partyflock.nl/party/168580:Rebirth_Festival.html
Noisecult
The Pitcher
Scope DJ
Psyko Punkz
Deepack
D-Block & S-te-Fan
AVIO: live
Josh & Wesz
Frontliner
MC: Villain
Nhoop ik ga het doen met :quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:58 schreef Bertje_NL het volgende:
Vanavond Abyss & Judge, Zany & Southstylers LIVEhelaas wel de Showtek world tour....
![]()
Nog meer mensen naar Zak?
Goude lineupquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:23 schreef Sethje het volgende:
15 euro
Ich bin dabeiquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nhoop ik ga het doen met :
Audio Psychos
Crypsis
D-Block & S-te-Fan f
Devon K.
Technoboy
Villain
Live: 2-Sidez
heb er zin an
Helaas niet, wel een toffe line-up!quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:58 schreef Bertje_NL het volgende:
Vanavond Abyss & Judge, Zany & Southstylers LIVEhelaas wel de Showtek world tour....
![]()
Nog meer mensen naar Zak?
Och dan denk ik dat ik er ook wel ben.. Vanavond eerst maar ns naar The Palace (:') ) in Groningen voor Ran-D en The Alpha2 voor 15Equote:Op zaterdag 5 december 2009 15:21 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Helaas niet, wel een toffe line-up!
Met kerst pas weer eens die kant op
Single sound is niet monogaam, je zult haar moeten delenquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
C'est impossible, ik ben al getrouwd met Single sound![]()
PAK AAN T_Killer
Zeer mooie line up, ik zet m voorlopig als optiequote:Op zaterdag 5 december 2009 02:23 schreef Sethje het volgende:
15 euro
Noisecult
The Pitcher
Scope DJ
Psyko Punkz
Deepack
D-Block & S-te-Fan
AVIO: live
Josh & Wesz
Frontliner
MC: Villain