da ken tog nie op mu werk jongequote:Op donderdag 3 december 2009 12:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kijk eerst dat filmpske en dan mag je vragen stellen
even de definitie van "niet kunnen kijken": ik heb beeld, maar geen geluidquote:
dan kijk ik hem lekker thuis vanavondquote:Op donderdag 3 december 2009 15:48 schreef NLS04 het volgende:
EDIT:
En als ik dan toch met YT filmpjes aan het strooien ben die de helft van jullie op hun werk toch niet kan checken (of maar half), bij deze ook de aftermovie van Inshock Overdose :
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan kijk ik hem lekker thuis vanavondben benieuwd of ik nog te zien ben
is dat ook het begin van de avond dan? (lees: toen was ik nog redelijk rustigquote:
Gaan de lichten daar nog een keer aanquote:
toffe trackquote:Op donderdag 3 december 2009 18:42 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe Frequencerz![]()
HELE vette track!
Agree, deze tracks blijven lekker.... ook de film the 51st statequote:Op donderdag 3 december 2009 21:45 schreef ElDani het volgende:
Slim Shore op Fear.fm.. WAT EEN HELD!
Op zijn set op Qountdown ga ik helemaal los. Voel het nu al!
Vette platen draait die gozer! Van die laatste 2 of 3 wat ie heeft gedraaid heb ik totaal geen idee wat en van wie het allemaal is. Maar het klinkt echt vet!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:45 schreef ElDani het volgende:
Slim Shore op Fear.fm.. WAT EEN HELD!
Op zijn set op Qountdown ga ik helemaal los. Voel het nu al!
Livin for the moment is gewoonquote:Op donderdag 3 december 2009 22:09 schreef T-Force het volgende:
nu DizzOrder ofzo, draait ook wel leuk.
En nu is livin for the moment weer hoor klinkt ie al beter![]()
Misschien moet ik die gewoon keivaak luisteren ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |