hallo, hier zijn we danquote:Op woensdag 2 december 2009 14:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dus hier zitten de links-voor mensen?!
Zijn jullie een beetje content over de line-up van Qountdown?
80 minuten maximaal (CD Lengte dusquote:Op woensdag 2 december 2009 15:06 schreef T-Force het volgende:
Wat waren de regels van de jaarmix ook al weer?
En doomsday beukt ja
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
"ZOOOO wat een koepert" daar kunde gij zeker wel 5 halve liters in kwijt
Eensch. Decor slopen en er 'grappige' dingen mee doen...quote:Op woensdag 2 december 2009 13:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
[..]
JWTZ
en ik heb wel gelachen om het niveau van die gasten maar vind gewoon niet dat ze een award horen te krijgen, want ik stel me zo voor dat nu volgend jaar al die hersenloze mongolen skippyballen in het water gaan trappen om te kunnen zeggen dat ze een award ervoor verdienen.. noem me braaf/ burgerlijk maar ze moeten gewoon dood![]()
net ff geluisterd. Gewoon zelfde melo, maar andere sound. Net iets andere maat zeg maar. Ik hou wel van dit soort remixen als de oude al een tijdje niet meer gedraaid is. Zoals Raiders - A feelingquote:Op woensdag 2 december 2009 17:24 schreef LeonH het volgende:
Benieuwd naar de PM. De original mix daarvan heb ik al een paar jaar ofzo. Even tjekken hoe deze is
Nooit weggeweestquote:Op woensdag 2 december 2009 15:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik ben tevreden ja
ik had hem al gepost volgens mij.. maar deze gaat gewoon heerlijk![]()
Tat is back
Weet jij hoe fukking ver dat is?!?!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:50 schreef Sethje het volgende:
[ afbeelding ]
Houdt dit vrij in jullie agenda. Deze line-up gaat al mijn andere lineups keihard rocken ( dbstf style)
Zaterdag line-up release en start vvk!
Kom dan gewoon in brabant wonen, jonge khutquote:
Ik wil Ran-D (Under Attack, Fanatics, Escapism)quote:Op woensdag 2 december 2009 23:33 schreef T-Force het volgende:
Edit:
IK WIL THE OTHERSIDE EN FEEL GOOD VAN ALPHAVERB![]()
![]()
En magic/become the sky/1.000.000 stars/godz powerrr van B-Frontliner![]()
Wacht ik verder nog ergens op? Ja Fruxaq van Dozer & Zany, zo'n lache intro![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |