abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75379830
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Fok-silver layout FTW

Nog thnx voor jullie wensjes
[..]

1e track is dus

Bij deze track ik meteen naar een bekende lopen en vragen wie dit was. Hij wist meteen een tatanka track aan de bass te horen. Ziek, maar ok....

En ff bij josh (of is het nou wesley) gedaan voor Rubdown. Hij is afgemixt en klaar voor release zei die
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  maandag 7 december 2009 @ 18:14:59 #252
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_75380231
Wes was d'rbij ja
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 7 december 2009 @ 18:39:34 #253
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_75381240

Waaat een knettergeile track blijft dit..

* Koepert luistert nu Ran-D @ 2Dangerous FearFm
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_75381385
Zo te zien een vette set gemist van DBSTF... maar goed als de beentjes niet meer willen.

Trainen + feestje op dezelfde dag is eigenlijk ook een no-go.

Maar 2-sidez was ook lekker en Crypsis stond me een partij ragplaten te draaien.. geen moment rust.

reapert: Suc7!

Intro van nieuwe Titan is goed met die reverse bass, maar lead kan me niet echt boeien.

[ Bericht 4% gewijzigd door 16meter op 07-12-2009 18:48:46 ]
pi_75382958
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Bij deze track ik meteen naar een bekende lopen en vragen wie dit was. Hij wist meteen een tatanka track aan de bass te horen. Ziek, maar ok....
Hij is al aangekondigd als A-Kant van Doomsday.
quote:
En ff bij josh (of is het nou wesley) gedaan voor Rubdown. Hij is afgemixt en klaar voor release zei die
SUPER! Uitstekend nieuws. Komt samen met Lipservice Radio en Overdrive toch? Helaas zonder I've Lost You, maar die was samen met Low-E toch?
Mixes onder de naam Khadber
pi_75384981
quote:
niet heel tof...
quote:
optie is gezet
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 06:20 schreef Silvanovisch het volgende:
Net terug van quake dance! Kom helemaal ut Grunn, maar het was het reizen (rijssen lol) meer dan waard!
Wat een heerlijke set van AVIO! Nu maar lekker pitten. May!
precies, AVIO was weer beuken
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:16 schreef LeonH het volgende:
Isaac heeft een Emo gespot in tzie Joe Es end A
http://ping.fm/p/gpXYk
wel een vet shirt
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:44 schreef poiuytr het volgende:
Remco hoe was QD gisteren? Zelf niet gegaan omdat ik vanmorgen vroeg weer moest werken.
Volgende DM waarschijnlijk wel aanwezig
QD was weer genieten, helaas wel veel kutvolk en het geluid stond iets minder als normaal; maar dat heeft de pret zeker niet gedrukt volgende DM ben ik er ook 100% weer, laatste week van het jaar toch helemaal vrij...
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 19:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:

eindelijk een plaatje die ik kan waarderen die AVIO draait

Begin is bagger. Voorspelbare melodie met de standaard sound en dus saai. Na OMG is het stukje heerlijk. Lekkere sound, onverwachts en klinkt samen erg goed
ik zie mezelf zo niet losgaan, maar beeld trilt en beweegt wat teveel en ik stond verder naar achteren maar wel lekkere track...
quote:
die ging ook mooi hard op Q-Base
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow en ik hou wel van zulke remixen. Beetje simpel, maar was al fan van het orgineel

En die Pulse, wat een gastje is dat, met echt powah achter die draaitafels
niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:39 schreef Koepert het volgende:

Waaat een knettergeile track blijft dit..

* Koepert luistert nu Ran-D @ 2Dangerous FearFm
niet slecht... (2 Follow komt daarna zo te horen )
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_75385113
iemand een idee hoe dat nummer heet dat je hoort bij 2 Sidez @ Matrixx?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 7 december 2009 @ 20:04:31 #258
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_75385309
El dani gefeli, rip gefeli

Verder hier geen matrixx afgelopen weekend. Zat tot half 1 op mn werk en had toen geen zin meer om nog richting nijmegen te reizen Enige hardstyle-gerelateerde nieuws van mijn kant is daarom dat mn yearmix bijna af is
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  maandag 7 december 2009 @ 20:58:13 #259
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_75387718
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik niet bij mij staat er gewoon bekijk deze video maar ik werk nog met de oldskool lay-out

maar 2-sidez helden
en sint en piet op XX had ik al gezien ja
ik ook dat bekijk deze video, erg irritant!

whehe die sint @ xxl vet!
dat 2-sidez ziet en klinkt toch best vet moek ook maar es gaan bezichtigen

nieuwe titan loop ik niet echt warm van

die heb ik nou echt al 80 keer bekeken, echt een uber filmpje zeg
die track ook

[ Bericht 11% gewijzigd door Sc0tTy op 07-12-2009 21:05:08 ]
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  maandag 7 december 2009 @ 21:20:19 #260
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_75388841
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:58 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

ik ook dat bekijk deze video, erg irritant!

whehe die sint @ xxl vet!
dat 2-sidez ziet en klinkt toch best vet moek ook maar es gaan bezichtigen

nieuwe titan loop ik niet echt warm van

die track ook
Die track is idd kneiterze vet onder dat filmpje ( ok ok, zonder dat filmpje dus ook wel he.. )

Goeie verhouding geiyle vrouwen ook in dat filmpje
  maandag 7 december 2009 @ 21:29:26 #261
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_75389257
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:

En die Pulse, wat een gastje is dat, met echt powah achter die draaitafels
Echt waar jongens... Tranen lopen over mijn wangen door het shot op 3:16
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_75391593
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:29 schreef LeonH het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Leuke opgave: Verzin een onderschrift:

Ze kregen net te horen dat Sinterklaas helemaal niet bestaat
  maandag 7 december 2009 @ 22:19:59 #263
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_75391726
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Leuke opgave: Verzin een onderschrift:

Ze kregen net te horen dat Sinterklaas helemaal niet bestaat
Piet moest poepen, gejuich; het is een jongen..
  maandag 7 december 2009 @ 23:20:24 #264
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_75394251
als ik bob zo zie moet ik een beetje denken aan:

-Die rooie is gek!

* Da's een mongol, jonge!
The only limit is your own imagination
  dinsdag 8 december 2009 @ 00:22:34 #265
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_75396233
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:20 schreef Koepert het volgende:

[..]

Die track is idd kneiterze vet onder dat filmpje ( ok ok, zonder dat filmpje dus ook wel he.. )

Goeie verhouding geiyle vrouwen ook in dat filmpje
x2 mja ook die shots en edits zijn echt vet 11/10 van mij... owh endas 81ste keer
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_75398316
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:58 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

die track ook
Een van de mooiste aftermovies die ik heb gezien, maar die track is helemaal niks natuurlijk.
pi_75399242
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:29 schreef LeonH het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
is mij niet eens opgevallen tijdens het kijken, maar nu je hem zo post
quote:
Op maandag 7 december 2009 23:20 schreef de_huig het volgende:
als ik bob zo zie moet ik een beetje denken aan:

-Die rooie is gek!

* Da's een mongol, jonge!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:03:49 #268
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_75399273
Wat ik mij dan weer afvraag... Leon.. Hoezo kijk je zo intensief naar de filmpjes dat dát je opvalt
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:40:46 #269
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_75401439
waarom moet ik bij dat shot gelijk aan zanger Rinus denken die koppen

Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_75402091
Komen binnenkort lekker plaatjes uit zeg
Filmpje van 2-Sidez is echt kicken zo hoort elk dj in zijn booth te staan Kan iemand mij misschien vertellen hoe het tweede nummer heet met dat gezang er tussen door?

Zany & Showtek plaat is ook wel lekker, dat ik dit nog ooit zal zeggen
En Tatanka blijft natuurlijk een held, denk dat ie volgend jaar weer behoorlijk wat mooie plaatjes gaat afleveren

Komt er trouwens nog een speciaal topic waar we kunnen stemmen op onze helden van dit jaar? Wat het beste feest etc was? Dat van Q-dance voor Qountdown stelde namelijk niet veel voor.

Eldani nog gefeliciteerd, en Rip succes met je nieuwe baan
pi_75403332
Daar komt voor velen het verwachtte nieuws:
SEQUEL AFGELAST!

All Dance Bookings gaf aan dat:
quote:
Activator LIVE
MC REMS
Daniele Mondello
Viviana
Live: Jones & Stephenson
Live: Trance Generators
JP
Niet kwamen in verband met contractbreuk. Vervolgens is Global Dance Nation met een statement gekomen:
quote:
Het boekingskantoor is wat eerder geweest dan ons.

Morgen staat het persbericht op Partyflock omdat GDN de beslissing vandaag genomen hebt.

We hebben met ze allen zolang mogelijk gehoopt op een goede kaartverkoop maar dit is uitgelopen op een kaartverkoop waar een lokaal café mee gevuld kan worden.
Op een gegeven moment moet je toch een beslissing maken omdat het financieel niet verantwoord is. Ook komt Sequel zo niet goed tot zijn recht zoals het bedoeld is.
We snappen niet dat zo een line-up niet aanslaat, we bieden wat anders dan wat je normaal voorgeschoteld krijgt maar niet iedereen staat hier blijkbaar voor open.

We verplaatsen het evenement naar een andere locatie en een andere datum maar GDN zet door.

Alle bezoekers die nu een kaartje hebben gekocht krijgen het geld teruggerouteneerd en krijgen doormiddel van hun gegevens een voorrangs positie in de toekomstige evenementen van GDN. Denk bijvoorbeeld aan een automatische upgrade van guest naar VIP of een kaartje met 20% korting.

We zijn ook echt alle bezoekers dankbaar die wel in het concept geloofde en mede door jullie zetten we nog harder door. We willen hierbij ook de Artiesten bedanken die zich in hebben gezet voor de Sequel trailer.

Uitzonderlijk willen we de Bass Modulators bedanken voor het produceren van zo een geniale track, deze jongens hebben echt talent, net als Rebel en komen er zeker wel. Ook zal het Anthem worden ingezet voor de volgende Sequel.

We hopen de bezoekers terug te zien die nu wilde komen en we maken er de volgende keer een heel vet feest van!

Met vriendelijke groet,

Global Dance Nation
Vandaag zal er een officieel persbericht komen.

Alles is na te lezen op het Sequel agenda topic op PF vanaf hier: http://partyflock.nl/party/161562/comments/PAGE/8.html
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:44:22 #272
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_75403366
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:03 schreef Koepert het volgende:
Wat ik mij dan weer afvraag... Leon.. Hoezo kijk je zo intensief naar de filmpjes dat dát je opvalt
Haha, had niks anders te doen. En op zich is het best een lang shot zo. En ik ben dan toch weer geïnteresseerd in hun gedrag achter de draaitafels.

Lijkt zelfs een beetje op Andre v. Duin. En dan die combi met Pulse dat ie zo droog met de handen omhoog staat. Ik lag gister in bed nog te schuddebuiken toen ik weer eens een insomnia had en de foto nog eens ging checken
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:49:12 #273
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_75405228
Jow jammer dat Sequel is afgelast, ander soort feestje, wat mij persoonlijk wel aansprak. Later vanmiddag even PF bijlezen, maar wel jammer dat zo'n feest moet worden afgelast, terwijl feesten van een vergelijkbare grootte zoals bijv XQ HHZ of n S.W.A.T. nooit zullen worden afgelast vanwege lage kaartverkoop
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:12:56 #274
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_75405955
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:02 schreef poiuytr het volgende:
Komen binnenkort lekker plaatjes uit zeg
Filmpje van 2-Sidez is echt kicken zo hoort elk dj in zijn booth te staan Kan iemand mij misschien vertellen hoe het tweede nummer heet met dat gezang er tussen door?
Deze denk ik:
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_75407977
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:12 schreef Sethje het volgende:

[..]

Deze denk ik:

Ja, wat een tering dik nummer zeg, dat begin ook
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:27:12 #276
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_75408537
Idd vette plaat
Mijn party reviews
pi_75413097

Alphaverb & Intractable One - The Untitled E.P.
A: T.B.A. (6:48)
B: ???

Additional info:
Releasedate: February 2010
pi_75413391
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:23 schreef ElDani het volgende:

Additional info:
Zeer dikke plaat, ik vind hem zo vetter klinken dan in al die mixen waar die in zat, tempo had alleen wel wat opgeschroefd mogen worden.
Snap niet waarom het altijd zo lang duurt voordat die platen uitkomen, februari is nog echt een eind weg voor een plaat die een halfjaar geleden al in veel mixen was te vinden.
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:35:26 #279
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_75413554
melo van 2-sidez's Nomansland is misschien ook nog bekend van DJ Sakin en Friends - Nomansland (David's song)
Wat je vindt, ...
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:37:20 #280
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_75413629
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:43 schreef ElDani het volgende:
Daar komt voor velen het verwachtte nieuws:
SEQUEL AFGELAST!

Niet kwamen in verband met contractbreuk. Vervolgens is Global Dance Nation met een statement gekomen:
[..]
Wat ik dus echt niet kan bevatten, is waarom zulke 'officiële' statements meer dan eens in zulk brak Nederlands zijn geschreven! Echt te triest voor woorden. Zoveel fouten dat het haast lachwekkend is.

Verder wel spijtig natuurlijk, terug naar de tekentafel voor deze organisator.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_75413704
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:37 schreef MrDice het volgende:

[..]

Wat ik dus echt niet kan bevatten, is waarom zulke 'officiële' statements meer dan eens in zulk brak Nederlands zijn geschreven! Echt te triest voor woorden. Zoveel fouten dat het haast lachwekkend is.

Verder wel spijtig natuurlijk, terug naar de tekentafel voor deze organisator.
Nouja, ze hebben het over een vervolg, maar gezien dat er nog een rekening ligt van de Brabant Hallen, wat me niet heel erg goedkoop lijkt, en de naamsbeschadiging die de organisatie heeft opgelopen ben ik heel benieuwd of ze uberhaupt wel terug gaan komen..

Hopelijk overkomt Digital Attack met Sector 01 niet hetzelfde!
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:43:42 #282
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_75413854
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:39 schreef ElDani het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook niet... Eindelijk een feest in t 'noorden' met flink wat potentie.. Goed grote hal, Bokke-hard geluid, hopelijk dikke line-up, en voor mij nu ns NIET ver rijden
pi_75413932
quote:
Ja hoor, alweer een te lekkere knaller van AVIO! Deze mannen mogen zich met recht beste rookies van het jaar noemen!

Waar blijft dikke bleek ?
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:56:24 #284
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_75414317
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:39 schreef ElDani het volgende:

[..]

Nouja, ze hebben het over een vervolg, maar gezien dat er nog een rekening ligt van de Brabant Hallen, wat me niet heel erg goedkoop lijkt, en de naamsbeschadiging die de organisatie heeft opgelopen ben ik heel benieuwd of ze uberhaupt wel terug gaan komen..

Rekening van Brabanthallen? Was t beurgebouw Eindhoven toch.
Maar wat ik niet kan volgen is dat er veel kritiek is op de manier waarop GDN reclame heeft gemaakt voor het feest...Ik heb vaker spotjes gezien op TV (TMF en Comedy Central). En dit is naar mijn mening wellicht de verkeerde doelgroep die je aanspreekt. Maar op PF spreken ze schande van de manier waarop er reclame is gemaakt, en dat snap ik niet. Wie licht me in?
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:58:51 #285
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_75414411
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:56 schreef T_Killer het volgende:
Ik heb vaker spotjes gezien op TV (TMF en Comedy Central).
idd, heb ze daar ook gezien .. ik keek ervan op
Wat je vindt, ...
pi_75414487
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:56 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Rekening van Brabanthallen? Was t beurgebouw Eindhoven toch.
Maar wat ik niet kan volgen is dat er veel kritiek is op de manier waarop GDN reclame heeft gemaakt voor het feest...Ik heb vaker spotjes gezien op TV (TMF en Comedy Central). En dit is naar mijn mening wellicht de verkeerde doelgroep die je aanspreekt. Maar op PF spreken ze schande van de manier waarop er reclame is gemaakt, en dat snap ik niet. Wie licht me in?
Volgens mij heb ik hier eens een keer gelezen dat ze eerst een X bedrag vroegen voor een kaartje en later die prijs met 2 tientjes omlaag hadden gegooid? En iedereen die al een kaartje had het geld terug kreeg. En dat ze dit puur deden om weer reclame te maken? Weet niet of het over dit feest ging.
  dinsdag 8 december 2009 @ 17:01:50 #287
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_75414548
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:00 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik hier eens een keer gelezen dat ze eerst een X bedrag vroegen voor een kaartje en later die prijs met 2 tientjes omlaag hadden gegooid? En iedereen die al een kaartje had het geld terug kreeg. En dat ze dit puur deden om weer reclame te maken? Weet niet of het over dit feest ging.
Ja dat was volgens mij idd Sequel
pi_75414710
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:01 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Ja dat was volgens mij idd Sequel
Klopt. En ik bedoelde inderdaad Beursgebouw, daar zat ik even mis.

Ik denk dat de fout was om niet de sites te gaan paaien (PF, MIC, HT etcetera) maar voor MTV Networks te gaan. En op sich had het kunnen werken met een feest als XQ Headhunterz in verband met die naam. Maar als TMF volk de naam Bass Modulators ziet.. Zegt hun werkelijk niets. Als je de reacties in het Sequel topic bekijkt zie je sommigen ze ook typeren als "nieuwe B-Artiesten". Nou is dit natuurlijk absoluut niet waar, maar zo zien sommigen het dus blijkbaar wel.
  dinsdag 8 december 2009 @ 17:13:55 #289
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_75414999
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:06 schreef ElDani het volgende:

[..]

Klopt. En ik bedoelde inderdaad Beursgebouw, daar zat ik even mis.

Ik denk dat de fout was om niet de sites te gaan paaien (PF, MIC, HT etcetera) maar voor MTV Networks te gaan. En op sich had het kunnen werken met een feest als XQ Headhunterz in verband met die naam. Maar als TMF volk de naam Bass Modulators ziet.. Zegt hun werkelijk niets. Als je de reacties in het Sequel topic bekijkt zie je sommigen ze ook typeren als "nieuwe B-Artiesten". Nou is dit natuurlijk absoluut niet waar, maar zo zien sommigen het dus blijkbaar wel.
Ja dat met die B-artiesten had ik ook gezien, vond ik een beetje denigrerend want de line up was echt wel lekker. Maar dit was dus een klassiek gevalletje van verkeerde doelgroep bereiken via de verkeerde kanalen.
Ik denk dat t een flink financieel fiasco wordt: de rekening van het beursgebouw, de rekening om TV spotjes uit te zenden en 0,0 inkomsten.
  dinsdag 8 december 2009 @ 17:27:37 #290
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_75415474
laten we eerlijk zijn, iedere vorm van communicatie richting potentiele bezoekers van GDN zag er niet uit, spelfouten, verkeerde insteek, misplaatste arrogantie; dit kon alleen maar mislukken.

Los van de line-up.
Mijn party reviews
  dinsdag 8 december 2009 @ 17:37:59 #291
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_75415784
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:27 schreef Sethje het volgende:
laten we eerlijk zijn, iedere vorm van communicatie richting potentiele bezoekers van GDN zag er niet uit, spelfouten, verkeerde insteek, misplaatste arrogantie; dit kon alleen maar mislukken.
Dat is dus compleet langs mij heen gegaan, en dat snapte ik dus niet dat daar over geklaagd werd/wordt
  dinsdag 8 december 2009 @ 17:44:04 #292
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_75415973
Ze komen zomaar uit het niets en zeggen te gaan concurreren met grote organisaties als Q-Dance, ID&T en B2S. Dat is vragen om hoongelach.
Mijn party reviews
  dinsdag 8 december 2009 @ 18:35:14 #293
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_75417449
Zatox - Drop the Track

Edit:
quote:
Another new track named "Drop The Track". This track will be part of my new 4 tracks E.P.. More information about the E.P. will come soon. Enjoy!
1: Andromeda
2: Ear Fucking
3: Drop the Track
4: ?

[ Bericht 37% gewijzigd door em-dee-em-aa op 08-12-2009 18:56:18 ]
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  dinsdag 8 december 2009 @ 18:40:15 #294
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_75417615
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zatox - Drop the Track

En gewoon weer doen he.... Apart... Vieessss.. Lekker Godver.. K weet niet of het goed is, als ie t zou doen... maar hier koop ik het artiestenalbum wel van..
pi_75418166
quote:

Additional info:
Deze kan ik best waarderen
quote:
Zatox - Drop the Track

Maar deze overtreft weer die hele shit. Wat een track wat die gast op youtube zegt:
0:00 - 0:46
*Moves his head to the rhythm*
0:47 - 1:16
*Bounces in the chair*
1:17 - 1:59
*Cmon, cmon..."
2:00 - 2:23
*Yea, yea, yea, its comin!!!*
2:24 - 3:30
*GOES KRAYZEEEEH!!!*

Wicked shit again, Zatox!
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:09:08 #296
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_75418629
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Maar deze overtreft weer die hele shit. Wat een track wat die gast op youtube zegt:
0:00 - 0:46
*Moves his head to the rhythm*
0:47 - 1:16
*Bounces in the chair*
1:17 - 1:59
*Cmon, cmon..."
*Yea, yea, yea, its comin!!!*
2:24 - 3:30
*GOES KRAYZEEEEH!!!*

Zatox!
Wat een vuil, smerig, vies, ranzig, vuig mannetje is het toch
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_75419256
quote:
Zatox - Drop the Track

Edit:
[..]

Dit is Hardstyle Waarom komt er nu in 1 week weer zoveel fijne Hardstyle

Deze man heeft me nog nooit teleurgesteld, vorig jaar had die geloof ik wat problemen met zijn nek of rug maar hij is dubbel zo hard terug gekomen dit jaar
pi_75419434
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:12 schreef Sethje het volgende:

[..]

Deze denk ik:

wat een dikke dikke dikke dikke dikke dikke plaat, echt kippenvel en 120% gas toen daar in Boxmeer
quote:

Additional info:
net The Other Side binnengehaald en dan lees je dit ook nog even
quote:
Zatox - Drop the Track

Edit:
[..]

hij is weer tof
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:30:15 #299
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_75419515
It's Dirty 'n Stinkin'
quote:
Wat je vindt, ...
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:39:27 #300
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_75419892
quote:

Additional info:
Uber track, op Q-Base ging die echt hard... Heeftie zelf ook een opname van gemaakt, is toch wel een stuk vetter alstie sneller word gedraait, net iets te traag deze.
quote:
Zatox - Drop the Track

heerlijk hoor

die 2-sidez is ook nie verkeerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')