quote:Op woensdag 2 december 2009 11:53 schreef de_huig het volgende:
En gestemd:
best party moment: Forever Young..ienemienemutte-keuze valt me van je tegenhad zeker van jou dennis bergkamp verwacht
rookie: AVIO, omdat ze mij kapot hebben gemaakt op IQ en XQ zie je wel dat je het kan
hottest hardstyle chick: stephy..om haar vuistje in de aftermovie van XQ TBY en om bart te pesten ik zal haar eens even zo vuisten dat ze van haar dijbeenspier een nieuwe kringspier moeten contrueren... omdat ze anders haar rest van haar leven haar platenkoffer daarin kan meezeulen... ZOOOO wat een knoeperd![]()
best anthem: Ctrl-Alt-Delete zie je wel dat je het kan
best stage design: Qlimax..sowieso vind ik dat je een stage irl gezien moet hebben om het te beoordelen en mysteryland was ik dan niet bij, dus die valt af. en serieus..als je een boos kijkende boom bedenkt met bewegende decorstukken, dan ben je een genie. dit was mijn ienemienemutte-keuze
JWTZquote:baldadige bart ook?
Zie trouwens dat je met San Miquel staat net! Grappig! Succes alvast!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:11 schreef T-Force het volgende:
Pfffff... Beetje dubbel gevoel nu![]()
Ik had laatst meegedaan met zo'n DJ Contest voor Inglorious in Breda. Nu ben ik door en mag ik 6 februari daar lekker draaien, maar kom er nu achter dat dat op dezelfde datum is als Hard Bass![]()
GVD, wat moet ik doen?
Jup, ik ga sowieso en ik ga ook proberen om daarna nog naar HB te gaan om jullie een keer te vergezellen in een meetingquote:Op woensdag 2 december 2009 13:33 schreef ElDani het volgende:
Zie trouwens dat je met San Miquel staat net! Grappig! Succes alvast!
Je weet al wel wat je gaat doen of?
Jep! Dat was zeker op die Strangerz contest! Daar zou ik eigenlijk ook heen gaan, maar kon geen slaapplaats vinden, en aangezien een reisje Eindhoven - Hillegom toch gauw 2 uur duurt was dat geen optie. Maar ja ik ken hem, mooie baas is het!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:37 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jup, ik ga sowieso en ik ga ook proberen om daarna nog naar HB te gaan om jullie een keer te vergezellen in een meeting![]()
En ken jij San Miquel dan? Ik heb al eens ooit eerder aan een DJ Contest meegedaan waar hij ook moest draaien. Hij zat bij de gelukkigen die een betaalde residentie aangeboden kregen. Ik net niet op ongeveer 1 puntje![]()
Ik had zijn set gehoord en die was ook wel echt awesome
hallo, hier zijn we danquote:Op woensdag 2 december 2009 14:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dus hier zitten de links-voor mensen?!
Zijn jullie een beetje content over de line-up van Qountdown?
80 minuten maximaal (CD Lengte dusquote:Op woensdag 2 december 2009 15:06 schreef T-Force het volgende:
Wat waren de regels van de jaarmix ook al weer?
En doomsday beukt ja
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
"ZOOOO wat een koepert" daar kunde gij zeker wel 5 halve liters in kwijt
Eensch. Decor slopen en er 'grappige' dingen mee doen...quote:Op woensdag 2 december 2009 13:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
[..]
JWTZ
en ik heb wel gelachen om het niveau van die gasten maar vind gewoon niet dat ze een award horen te krijgen, want ik stel me zo voor dat nu volgend jaar al die hersenloze mongolen skippyballen in het water gaan trappen om te kunnen zeggen dat ze een award ervoor verdienen.. noem me braaf/ burgerlijk maar ze moeten gewoon dood![]()
net ff geluisterd. Gewoon zelfde melo, maar andere sound. Net iets andere maat zeg maar. Ik hou wel van dit soort remixen als de oude al een tijdje niet meer gedraaid is. Zoals Raiders - A feelingquote:Op woensdag 2 december 2009 17:24 schreef LeonH het volgende:
Benieuwd naar de PM. De original mix daarvan heb ik al een paar jaar ofzo. Even tjekken hoe deze is
Nooit weggeweestquote:Op woensdag 2 december 2009 15:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik ben tevreden ja
ik had hem al gepost volgens mij.. maar deze gaat gewoon heerlijk![]()
Tat is back
Weet jij hoe fukking ver dat is?!?!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:50 schreef Sethje het volgende:
[ afbeelding ]
Houdt dit vrij in jullie agenda. Deze line-up gaat al mijn andere lineups keihard rocken ( dbstf style)
Zaterdag line-up release en start vvk!
Kom dan gewoon in brabant wonen, jonge khutquote:
Ik wil Ran-D (Under Attack, Fanatics, Escapism)quote:Op woensdag 2 december 2009 23:33 schreef T-Force het volgende:
Edit:
IK WIL THE OTHERSIDE EN FEEL GOOD VAN ALPHAVERB![]()
![]()
En magic/become the sky/1.000.000 stars/godz powerrr van B-Frontliner![]()
Wacht ik verder nog ergens op? Ja Fruxaq van Dozer & Zany, zo'n lache intro![]()
Allereerst wil ik even melden dat ik Livin for the moment wel een heldig plaatje vindquote:Op woensdag 2 december 2009 23:46 schreef T-Force het volgende:
Ja, dat dus ook ja! Under attack & Fanatics zijn zooooooveel beter als livin' for the moment![]()
Begrijp serieus niet waarom mensen dat leuk vindenZo'n flopvocal....blegh
![]()
Maar nu gaan jullie vast zeggen van, ja jij vind the otherside wel gaaf. Kweetniet waarom, maar die vocal is gewoon heldig![]()
Ik wil ook nog Empire of the sun, vind ik prima te doenEn audiometric
![]()
En dan wou ik ook nog even vermelden dat ik dit plaatje gruwelijk lekkeur vind
Idd echt een superset, vooral ook heerlijk hoe dat Forever az one erin klapt, met die vocals: 'Headhunters, live, Q, Base'quote:Op woensdag 2 december 2009 23:27 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Tering, weer een keertje HHZ @ Q-Base 2007 aan het luisteren.
Forever Az One is toch wel een van zijn beste platen. En die ongelofelijk zieke mid-outro in Call It Music
![]()
.
x2quote:Op woensdag 2 december 2009 23:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
IK WIL THE OTHERSIDE EN FEEL GOOD VAN ALPHAVERB![]()
![]()
Je vergeet Crossroadsquote:Op woensdag 2 december 2009 23:39 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik wil Ran-D (Under Attack, Fanatics, Escapism)![]()
Shame on mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |