55 idd.. die is geil in de auto.. nou ja... was...quote:Op woensdag 2 december 2009 10:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien is ze nog niet populair genoeg, dus nog maar een x presenteren![]()
[..]
de eerste in de serie van hertz (55 ?) + "low pass filter"![]()
Eigenlijk zou ook willen kiezen voor de psyko Punkz, maar ja ..quote:
Nou ja, ik lag wel in een scheur toen ik die dvd zagquote:Op woensdag 2 december 2009 10:49 schreef poiuytr het volgende:
Snap ook niet waarom velen voor die Skippybal kiezen, die streaker moet deze award echt winnen!
Het is gewoon de manier waarop het gezegd word wat ronduit hilarisch is..quote:Op woensdag 2 december 2009 10:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik snap niet dat ze die gorrilla's van die skippybal aandacht geven.. als je leukste moment op een feest als defqon is dat je het decor sloopt en in het water gooit dan verdien je het om van het terein afgeflikkerd te worden en niet om een award te krijgen...
die dreunt flink door, maar dat 'low pass filter' gaat nog harder, elke keer terugspoelen en dan net ff ietsje harder afspelenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:49 schreef Koepert het volgende:
[..]
55 idd.. die is geil in de auto.. nou ja... was...![]()
had ik nog niet eens aan gedacht, maar jah; die had ik dan gekozen boven B-Front denk ikquote:Op woensdag 2 december 2009 10:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ook willen kiezen voor de psyko Punkz, maar ja ..
Als T-Force ook kan produceren, dan maakt hij kans op een goeie carriere. Natuurlijk is het lullig om een contest af te zeggen...quote:Op woensdag 2 december 2009 11:17 schreef Koepert het volgende:
Tijd-technisch kan zeker niet beide neem ik dan aan?
Moeilijk...
Dj-contest kan een stap n je carriere zijn.. Wil je dat? Of is het puur fun. Voor t zelfde geld levert het niks op, hoe goed denk je zelf dat je bent..Zit er een goede kans in dat je wint of iig indruk maakt.
Hardbass is wel een vet feestje.. Komt echter ook wel terug.. Maar lineup is wel dik..
Beetje advocaten for the devil, altijd leuk..
quote:En gestemd:
best party moment: Forever Young..ienemienemutte-keuze
best q-dancer: de streaker..omdat je een held bent als je aan de andere kant van de wereld in een football stadium gaat rondrennen over het veld
rookie: AVIO, omdat ze mij kapot hebben gemaakt op IQ en XQ![]()
![]()
hottest hardstyle chick: stephy..om haar vuistje in de aftermovie van XQ TBY en om bart te pesten
best anthem: Ctrl-Alt-Delete
best stage design: Qlimax..sowieso vind ik dat je een stage irl gezien moet hebben om het te beoordelen en mysteryland was ik dan niet bij, dus die valt af. en serieus..als je een boos kijkende boom bedenkt met bewegende decorstukken, dan ben je een genie.
baldadige bart ook?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
Sorry ik heb echt een schijthekel aan dat soort volk op feesten... anabole arie/ hersenloze henk/ gorilla gerrit of hoe je het ook wil noemen.. van mij mogen ze allemaal thuisblijven...
Zeg dat dan meteen, dan is de keus neem ik aan niet zo moeilijkquote:Op woensdag 2 december 2009 12:21 schreef T-Force het volgende:
Ja maar kijk, veel van jullie begrijpen niet dat plaatjes draaien voor mij 1 van de gaafste dingen van allemaal isEn feestjes komen er nog zat aan, en grote kans dat ik nooit doorbreek dus is het misschien wel verstandig om de kansen die ik krijg toch met beide handen aan te grijpen.
En wat jij zei van DJ Contests, het is eigenlijk geen contest meer. Ik ben gewoon samen met 4 anderen uit alle Demo's gekozen en ben nu geboekt voor dat event.
Welke anna? Ken wel een anna, 'een vriendin' van een vriend van me, beginnend dj..quote:
Maar dat is toch logisch, anders doe je toch niet mee aan zo'n contest?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zeg dat dan meteen, dan is de keus neem ik aan niet zo moeilijk
http://partyflock.nl/user/1129143:Anna_Peters.htmlquote:
Ja die dus idd.. Pas n half jaar (oid) n pro-contract..quote:Op woensdag 2 december 2009 12:35 schreef ElDani het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/user/1129143:Anna_Peters.html
http://partyflock.nl/artist/54573:Anagenetic.html
http://partyflock.nl/artist/47954:Anna.html
Ziet er best leuk uit, zeker op die foto van annagenetic! En ze is nog maar 18 haha.
Is zij ook dan het model op de foto?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:37 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ja die dus idd.. Pas n half jaar (oid) n pro-contract..
Welk model/foto? Die PF's is zij allemaal..quote:Op woensdag 2 december 2009 12:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Is zij ook dan het model op de foto?
Idem hier.. Nou ja. 2x dan..quote:Maar Ripper en vriendin kennen haar persoonlijk. Heb haar ook 1 keer ontmoet. Leuke dame an sich.
synchronisatie A&V @ 3:22quote:Op woensdag 2 december 2009 12:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Btw, leuk afterfilmpje van de heren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |