abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 december 2009 @ 08:30:40 #111
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75202085
Vandaag in de mailbox:
quote:
Dear customers,

You are receiving this e-mail from us because you bought something from our Ebay shop.

We represent the sevenchannel.com website. We are from China, and offer prices that are competitive with focalprice.com and dealextreme.com. We offer better prices and much better service!!

Don't just take our word for it - give us a try!
We have prepared two products, both priced at $0.01USD and with free shipping. This is a gift to you so that you can experience our service.

While we can't do every thing best, we will try very hard to exceed your needs.
Only 0.01USD ,You can make a genuine and a sincere friend from China.

Thank you for your time!

Best regards,
Your's Sevenchannel
E-mail:service@sevenchannel.com
MSN:service@sevenchannel.com
Ziet er opzich wel betrouwbaar uit. De prijzen zijn niet over the top en er zijn 0.01 aanbiedingen die met Paypal betaald kunnen worden.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_75202120
Dat zijn precies dezelfde foto's als op focalprice

Prijzen liggen net iets onder die van FP en DE, vraag me af of ie betrouwbaar is (hetzelfde als mousego.com?)

[ Bericht 29% gewijzigd door Michael-H op 02-12-2009 09:04:28 ]
pi_75202124
quote:
Op woensdag 2 december 2009 08:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

En dan gaat hij weer uit? Dan zit de geheugenkaart er niet goed in?
Ja hoor. Hij is opgeladen. micro sd kaart zit erin.
pi_75202640
quote:
Op woensdag 2 december 2009 08:34 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ja hoor. Hij is opgeladen. micro sd kaart zit erin.
Als je hem aan zet even wachten tot rood uit gaat voor je op opnemen drukt? Is ie als usb stick wel benaderbaar? Oh en voor de zekerheid, je kan niet opnemen als ie met usb vast hangt aan je pc.
  woensdag 2 december 2009 @ 09:12:05 #115
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_75202711
quote:
Op woensdag 2 december 2009 08:09 schreef Lolque het volgende:
Is HK Post zo aan het kutten ofzo?
Ik vind het wel erg opvallend dat d'r zoveel pakketjes kwijtraken de laatste tijd...
Het lijkt er op ja, ik wacht waarschijnlijk ook tevergeefs op een aantal pakketjes
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_75202915
quote:
Op woensdag 2 december 2009 09:08 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Als je hem aan zet even wachten tot rood uit gaat voor je op opnemen drukt? Is ie als usb stick wel benaderbaar? Oh en voor de zekerheid, je kan niet opnemen als ie met usb vast hangt aan je pc.
Nee dat snap ik Als ik em aan doe blijven rood en blauw branden. For ever...gebeurt verder niets dus. Ook als ik op reset druk...gaat alles uit...doe ik em aan..gaat eerst blauw aan en daarna meteen rood en dat blijft zo branden.

En die driver cd die erbij zit werkt niet want als ik de driver wil installeren krijg ik een foutmelding. Zowel in XP als in Vista.
  woensdag 2 december 2009 @ 09:27:14 #117
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_75202992
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:55 schreef LuieDonder het volgende:

[..]

Ja, ga jij daar maar eens een postbus van opzoeken

Er is geen bedrijf wat de dekkingsgraad heeft die TNT heeft op dit moment. Hoewel voor zakelijke post wel steeds meer alternatieve bedrijven gebruikt worden.
Jij wilt zeggen dat GLS (om maar een voorbeeld te noemen) niet door heel Nederland bezorgt?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_75202993
quote:
Op woensdag 2 december 2009 09:23 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Nee dat snap ik Als ik em aan doe blijven rood en blauw branden. For ever...gebeurt verder niets dus. Ook als ik op reset druk...gaat alles uit...doe ik em aan..gaat eerst blauw aan en daarna meteen rood en dat blijft zo branden.

En die driver cd die erbij zit werkt niet want als ik de driver wil installeren krijg ik een foutmelding. Zowel in XP als in Vista.
Het moet ook werken zonder driver. Bij mij blijven de lampjes alleen branden als ik hem aan mijn laptop heb hangen maar ook als ie opgeladen is en ik hem ontkoppel, even uit en weer aan en ik kan weer.
Zonder driver zien meerdere systemen hier hem als usb stick.
  woensdag 2 december 2009 @ 09:46:43 #119
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_75203387
quote:
Op woensdag 2 december 2009 00:21 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Ik heb gister ook twee paar uchs besteld via tt voor 200$
van die hoge van leer

hoelang moest jij erop wachten
momenteel lang, in het begin 2 weken ofzo
maar 200 dollar voor 2 paar...
best wel duur gekocht denk ik zelf dan
zit gemiddeld aan de 50 $ tm 70 $ per paar
met shipping
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_75203845
Heeft iemand ervaringen met horloges van Taobao?

Ik ben op zoek naar een horloge, maar er is 1. zoveel keuze en 2. op de plaatjes zien ze er allemaal mooi uit en dat geloof ik dus niet

Iemand die hier iets over de kwaliteit kan vertellen (misschien foto's?) Zo ja, welk merk/type?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')