Het trieste is dat ie dat helemaal niet doet. Hij wil msnnen en bij gebrek daaraan, gaat ie topics openen op Fokquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:26 schreef donthate het volgende:
Hij wilt gewoon intresant doen dat die studeert
Had deze ts tog al niet zo hoogquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het trieste is dat ie dat helemaal niet doet. Hij wil msnnen en bij gebrek daaraan, gaat ie topics openen op Fok
Studie. Op de universiteit volg je een studie, jij volgt een opleiding.quote:
Ik ben straight edge jeweetzelluf toghquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:28 schreef donthate het volgende:
[..]
Denk eerder dat je die drugs is moet laten staan in plaats van over studeren te beginnen
Sociologie.quote:
Bevalt het een beetje, want ik heb echt een kanker studie. Ik overweeg om sociologie te gaan doenquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ben straight edge jeweetzelluf togh
[..]
Sociologie.
Je moest eens weten hoe leeg mijn leven is zonder msn!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:30 schreef donthate het volgende:
[..]
Had deze ts tog al niet zo hoogMaar zo klinkt meneertje wel heel erg zielig
Proportioneel zijn er meer chicks dan mannen bij sociologie, waaronder ook een behoorlijk aantal doenbare.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bevalt het een beetje, want ik heb echt een kanker studie. Ik overweeg om sociologie te gaan doen
(lees: zijn daar chicks?)
Heb je hun msn al?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:33 schreef Siniti het volgende:
Proportioneel zijn er meer chicks dan mannen bij sociologie, waaronder ook een behoorlijk aantal doenbare.
Ik ben niet gek, dat kost geld gek.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:40 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Hier gooi je je eigen ruiten in
Nee hoor. Pak een stoeptegel en gooi daarmee. Kost je geen cent.quote:
Cacciatore-wannabe. Maar je raadt sociologie mij aan? Ik wil namelijk via een speciaal traject uiteindelijk master Vastgoedkunde doen en dat kan me sociologie+juiste minor/major.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
ick hebb fan somigge well msn mar neit alemaal die moed ick noch regellen
Windows Messenger 4.7 werkt anders nog prima...quote:
Ik had bijna college.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:43 schreef murphyjenkins het volgende:
Op de uni zitten en dan nog MSN gebruiken wanneer je college hebt ....
Kut je hebt me gedisst. Ik ga mezelf even snijden. Goeie man.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:12 schreef AlphaOmega het volgende:
MSN is ook voor paupers, niet voor studenten... oh wacht, je zit op de UvA... nee, dan is dat niet aan de orde...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |