abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75174735
Hey,

Ik sta op het punt om een krediet aan te vragen bij de rabobank, zodat ik niet in de problemen kan komen als er onverhoopt een apparaat stuk gaat of iets in die zin. Nu betreft het hier een studentenrekening, en het stappensysteem op de website is nogal vaag.

Je krijgt dus de vraag; ''Wil je een krediet van ¤ 1.000 op je Studentenrekening?''. Nou, ja aanvinken dus. Dan krijg je de vragen ''Wil je internetbankieren?'' en ''Wil je sparen?''.

Nu doe ik al reeds aan internetbankieren, en heb ik al 2 spaarrekeningen. Moet ik dan gewoon nee bij beide invullen? Toevallig mensen hier die in hetzelfde schuitje zaten? Beetje jammer dat je alleen de keuzes ja en nee krijgt.

Thnx
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_75174809
¤1000 euro krediet houdt in dat je ¤1000 rood kan staan, dat begrijp je?
pi_75174817
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 10:50 schreef Afvoerput het volgende:
¤1000 euro krediet houdt in dat je ¤1000 rood kan staan, dat begrijp je?
Juh.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_75174852
Maak er dan gewoon een lopende rekening van, kost niets als student.
pi_75174861
Ga even bij het kantoor langs, kun je direct alles ondertekenen en hoef je ook niet alsnog een identiteitsbewijs e.d. op te sturen
You dream it, I live it.
  dinsdag 1 december 2009 @ 10:52:30 #6
55693 Radio-silence
Allememachies! Adri-anus toch
pi_75174870
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 10:48 schreef Blistering het volgende:
Hey,

Ik sta op het punt om een krediet aan te vragen bij de rabobank, zodat ik niet in de problemen kan komen als er onverhoopt een apparaat stuk gaat of iets in die zin. Nu betreft het hier een studentenrekening, en het stappensysteem op de website is nogal vaag.

Je krijgt dus de vraag; ''Wil je een krediet van ¤ 1.000 op je Studentenrekening?''. Nou, ja aanvinken dus. Dan krijg je de vragen ''Wil je internetbankieren?'' en ''Wil je sparen?''.

Nu doe ik al reeds aan internetbankieren, en heb ik al 2 spaarrekeningen. Moet ik dan gewoon nee bij beide invullen? Toevallig mensen hier die in hetzelfde schuitje zaten? Beetje jammer dat je alleen de keuzes ja en nee krijgt.

Thnx
Ga er dan gewoon langs lambal. Was het direct duidelijk geweest.
pi_75174920
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 10:52 schreef Radio-silence het volgende:

[..]

Ga er dan gewoon langs lambal. Was het direct duidelijk geweest.
Die vragen lijken mij anders best wel duidelijk.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')