quote:
dlboardman: African American Commission chair tells black men until suspect captured, “be very careful and only travel when necessary.” #washooting
Ik was de twitter aan het lezer van een journalist die meereist met die hele klopjacht op die copkiller:
http://seattletimes.nwsou(...)777_scenetweets.htmlViel mijn oog op de bovenstaande tweet (zoheetdatoch?). Wat de fak. Omdat er een neger on the loose is moet gelijk een hele bevolkingsgroep binnenblijven. Miss. krijgen zwartjoekels daar niet de meest coulante behandeling van justitie maar toch. Die kut commisie gaat er gelijk van uit dat iedere jiggaboo daar als verdachte word gezien, alsof men het verschil niet kan zien.
Lijkt me sowieso zo'n kut commisie. Altijd aan het kankeren op blanken en dat gehuilie over slavennamen en slavenbetalingen. Beetje families lastigvallen vanwege een familiegeschiedenis puur omdat ze geld ruiken met hun zwarte neusjes. Bah.
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen waar African American Commission denkt dat blanken niet het onderscheidt kunnen zien.