abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 december 2009 @ 10:22:01 #1
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_75174095
quote:
dlboardman: African American Commission chair tells black men until suspect captured, “be very careful and only travel when necessary.” #washooting
Ik was de twitter aan het lezer van een journalist die meereist met die hele klopjacht op die copkiller:
http://seattletimes.nwsou(...)777_scenetweets.html

Viel mijn oog op de bovenstaande tweet (zoheetdatoch?). Wat de fak. Omdat er een neger on the loose is moet gelijk een hele bevolkingsgroep binnenblijven. Miss. krijgen zwartjoekels daar niet de meest coulante behandeling van justitie maar toch. Die kut commisie gaat er gelijk van uit dat iedere jiggaboo daar als verdachte word gezien, alsof men het verschil niet kan zien.

Lijkt me sowieso zo'n kut commisie. Altijd aan het kankeren op blanken en dat gehuilie over slavennamen en slavenbetalingen. Beetje families lastigvallen vanwege een familiegeschiedenis puur omdat ze geld ruiken met hun zwarte neusjes. Bah.

Mensen waar African American Commission denkt dat blanken niet het onderscheidt kunnen zien.
pi_75174150
Misschien doelt ie wel op zwarte pieten?
U MAD?
pi_75174312
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 10:22 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Die kut commisie gaat er gelijk van uit dat iedere jiggaboo daar als verdachte word gezien, alsof men het verschil niet kan zien.
Mensen waar African American Commission denkt dat blanken niet het onderscheidt kunnen zien.
Ervaring, schande, wijzer.
Zoiets.
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:28:17 #4
3185 Adelante
To let it go now
pi_75177980
Dit wordt hem niet zmp!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')