Je zult zien dat de downtime op het laatste moment niet doorgaat omdat ze de server niet down krijgen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:52 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom kondigen ze dat nog aan.
FOK is toch bijna op jaarbasis 200 dagen in downtime
Ik hoop dat morgenvroeg alles weer normaal werkt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:41 schreef iteejer het volgende:
Vanavond zal er agv werkzaamheden aan de servers downtime optreden,
we verwachten ca 2 uur offline te zijn. Kan korter zijn, maar kan ook langer duren.
We gaan in de downtime het OS van onze fileserver upgraden. Dit hangt samen met de periodieke kernelpanics. De statuspagina zal online komen, eventuele bijzonderheden zullen daar vermeld worden.
Dan ben je wel erg optimistisch ingesteldquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:55 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Ik hoop dat morgenvroeg alles weer normaal werkt.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:55 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Over het algemeen gezien kun je het beste de vooraf aangekondigde downtime X5 doen. Dan kom je ongeveer uit op de reeele tijd dat FOK uit de lucht is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:55 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Daar is dit topic niet voor, jwz.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:09 schreef Waldkorn het volgende:
Misschien kom ik met mijn eieren na pasen, maar zo'n kernelpanic is dat niet zo'n beetje hetzelfde als de BSOD? Waar blijven al die linux/unix loverts dan met hun MS gebash?
De echte zitten natuurlijk op tweakers. Hier op FOK! heb je alleen de Apple fanboys.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:09 schreef Waldkorn het volgende:
Misschien kom ik met mijn eieren na pasen, maar zo'n kernelpanic is dat niet zo'n beetje hetzelfde als de BSOD? Waar blijven al die linux/unix loverts dan met hun MS gebash?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:12 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Het zal me niets verbazen wanneer ze op Tweakers een topic hebben aangemaakt om FOK! uit te lachen wanneer een geplande downtime weer wordt overschreden.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Hoe kan je van te voren weten of fok downtime gaat
Ik ookquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:15 schreef deepart het volgende:
Maakt mij niks uit, heb vanavond al plannen
Jij kunt de Stars zien, vanavond.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:20 schreef CharlyLownoise het volgende:
Dan moet ik zowaar een leven zoeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |