Je moet er maar opkomen. Dat zou ik nóóit doen, in ieder geval. Zulke mensen hebben er niets van begrepen.quote:Op maandag 7 december 2009 17:33 schreef broer het volgende:
'gewòòn' schrijft als je 'gewóón' bedoelt.
Wij hebben 3,5 Billy. Ik heb ze allemaal zelf in elkaar gezet toen ik al behoorlijk zwanger was.quote:Op maandag 7 december 2009 17:35 schreef Gellius het volgende:
Ik heb ze natuurlijk allemaal in elkaar gezet, rare snuiter. Ze staan als een huis.
quote:Op maandag 7 december 2009 17:33 schreef broer het volgende:
Ik zou er wel voor tekenen, hoor, als ik een taalrebel kon worden. Dat je 'gewòòn' schrijft als je 'gewóón' bedoelt, bijvoorbeeld. Dat is toch wel van een fijne tegendrààdsheid.
Je zult zien dat de nabestaanden van de taalrebel expres een spelfout op het grafmonument zetten.quote:Op maandag 7 december 2009 17:21 schreef Gellius het volgende:
God, je zal toch maar zo desperaat zijn een taalrebel te worden. Dan is er werkelijk geen hoop meer. Een leven waarin je zelfs door je meest naasten gemeden wordt als een hond met een beroerde adem, en dan het ingehouden gegiechel van de na-be-staan-den aan het grafveld.
Gegarandeerd lachen!quote:Een dokter gaat in de trein zitten naast twee augurken. Blijken de augurken op een condoom te zitten. Schreeuwt de dokter: Dat gaat zomaar niet, want mijn man heet Theo!
quote:Twee augurken zijn aan het flirten met twaalf chinezen. Plotseling pakken de chinezen een joint. De augurken slaan zichzelf voor het hoofd en zeggen: een joint? Ik had eigenlijk een grote hamer voor mijn vrouw willen kopen!
Door FOK!, en in tegenstelling tot voorgaande jaren dit keer zonder externe partijenquote:Op maandag 7 december 2009 16:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Door wie wordt die wedstrijd eigenlijk georganiseerd?
Had ik al eens gezegd dat ik jouw vakantiefoto's enorm kan waarderen?quote:Want over het algemeen moet je ver weg blijven van dingen die de crew van Fok waardeert.
Ik had mijn post expres zo geformuleerd dat ik tegen iedereen die ertegen in het geweer komt zou kunnen zeggen dat er 'over het algemeen' in stond en dat ik natuurlijk niet op de betreffende reclamant doelde, maar op de rest van de crew.quote:Op maandag 7 december 2009 21:36 schreef DaMart het volgende:
Door FOK!, en in tegenstelling tot voorgaande jaren dit keer zonder externe partijen.
Had ik al eens gezegd dat ik jouw vakantiefoto's enorm kan waarderen?.
Maar dat neemt niet weg dat ik jouw foto's nog steeds kan waarderen!quote:Op maandag 7 december 2009 23:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik had mijn post expres zo geformuleerd dat ik tegen iedereen die ertegen in het geweer komt zou kunnen zeggen dat er 'over het algemeen' in stond en dat ik natuurlijk niet op de betreffende reclamant doelde, maar op de rest van de crew.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |