En mijn vader is de pausquote:
Het lullige is als je het meerdere keren achter elkaar fout doet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 03:05 schreef trovey het volgende:
[..]
En het dan pas doorhebben als je al op invoeren hebt geklikt...moet je je bericht weer corrigeren met de boodschap dat je antwoord in het gequote deel staat
(ja ik weet het kan anders maar daar heb ik niet altijd zin in
)
dat kan niet de paus heeft geen kinderenquote:
Niet bij het publiek bekend nee. Net als dat mensen denken dat nonnen maagd tot in het huwelijk zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 03:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat kan niet de paus heeft geen kinderen
Dat is me tot heden 1 keer overkomenquote:Op dinsdag 1 december 2009 03:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het lullige is als je het meerdere keren achter elkaar fout doet.
trouwende nonnenquote:Op dinsdag 1 december 2009 03:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet bij het publiek bekend nee. Net als dat mensen denken dat nonnen maagd tot in het huwelijk zijn
zeg vrouwlief, gun je me niks ofzoquote:Op dinsdag 1 december 2009 03:14 schreef Myraela het volgende:
Stelletje topickapers.
Dit was kwaliteit.
Kwaliteit in ONZIN....weet je dat heel zekerquote:Op dinsdag 1 december 2009 03:14 schreef Myraela het volgende:
Stelletje topickapers.
Dit was kwaliteit.
ok staat genoteeerd, dus tijdens nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 03:15 schreef Myraela het volgende:
Sorry lieverd, ik zal pas bitchen na het huwelijk.
SHIT!quote:Op dinsdag 1 december 2009 03:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok staat genoteeerd, dus tijdens niet
Ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 03:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Kwaliteit in ONZIN....weet je dat heel zeker
quote:
Stiekem ben je het wel met mij eens.quote:Op dinsdag 1 december 2009 03:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet te snel conclusies trekken hè?
quote:
Ja stiekem welquote:Op dinsdag 1 december 2009 03:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stiekem ben je het wel met mij eens.
Dat was niet mijn schuld.quote:Op dinsdag 1 december 2009 03:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Hou maar op ....na die nonnenfoto is je topic verloren voor de mensheid
dat komt ook alleen maar omdat de TS tieten heeftquote:
Je moet als TS wel een beetje de boel in de hand houdenquote:
Daarvoor val ik graag op een geloof, sinds ik er niet meer af kan vallenquote:Op dinsdag 1 december 2009 03:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Hou maar op ....na die nonnenfoto is je topic verloren voor de mensheid
Ik wilde bijna een gemene opmerking plaatsen en een naam noemen van iemand die nu vast al braaf ligt te slapen, met daarbij de vermelding dat er ook mannen zijn met borsten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 03:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat komt ook alleen maar omdat de TS tieten heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |