Jou ken ik nog, jij kwam uit Rotterdam, had eerst leuke fotos, toen leek je ineens niet meer op je fotos, en toen waren er geen fotos meerquote:
Dat ben ik ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 02:51 schreef wapwip het volgende:
[..]
Jou ken ik nog, jij kwam uit Rotterdam, had eerst leuke fotos, toen leek je ineens niet meer op je fotos, en toen waren er geen fotos meer
Herkenbaarquote:Op dinsdag 1 december 2009 02:48 schreef wapwip het volgende:
Ik heb zowaar 3 maanden ofzo niet actief gefokt
nietusquote:Op dinsdag 1 december 2009 02:53 schreef Barcaconia het volgende:
Zeg, even zonder grappen. Je bent vanaf mei geregistreerd en je hebt 3 maanden niet geFok!t? Man, je bent praktisch nieuw.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 02:53 schreef Pauwer het volgende:
tong80 is heimelijk gefilmd door Peter R. De Vries.
remlof heeft elk biertje in de wereld geproeft en er een fotoreeks van gemaakt. Helaas is die server waar het opstond nu kapot.
Biogarde bleek toch een vrouw te zijn.
Danny heeft zijn geld verloren bij DSB Bank. (2 miljoen euro)
Barack Obama heeft Yvonne de hand geschud.
En Fok! is heul niet meer down geweest.
Aha, dat is duidelijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 02:56 schreef wapwip het volgende:
[..]
nietustenminste, niet als je al me vorige -tig usernames mee zou tellen
Hij heeft de BlackBandanaCrew gemist, hoe zou het nu met hun gaanquote:Op dinsdag 1 december 2009 02:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Aha, dat is duidelijk
Nee, ik heb weinig updates. De laatste 3 maanden is Fok! zo'n beetje constant down geweest dus je hebt niets gemist.
dat was een faalreeks, sensatie voor de newbiesquote:Op dinsdag 1 december 2009 03:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft de BlackBandanaCrew gemist, hoe zou het nu met hun gaan
Welkom terug en nu wel blijven dan hequote:Op dinsdag 1 december 2009 02:48 schreef wapwip het volgende:
Ik heb zowaar 3 maanden ofzo niet actief gefokt en nu heb ik een heleboel dingen gemist, en ik weet niet eens watAl mijn actieve topics zijn doodgebloed, en niemand weet meer wie ik ben..
Wie wil mij even updaten met het laatste nieuws, welke fokker neukt welke fokker, welke fokker is met pek en veren de laan uitgestuurd, wie is er dood etc....
Klacht: Te lang niet gefokt
Ik had een ban op dat moment dus het is een beetje langs me heen gegaan maar het eerste 3 topics waren toch wel okee?quote:Op dinsdag 1 december 2009 03:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
dat was een faalreeks, sensatie voor de newbies
Waar heb je eigenlijk ban voor gehadquote:Op dinsdag 1 december 2009 03:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had een ban op dat moment dus het is een beetje langs me heen gegaan maar het eerste 3 topics waren toch wel okee?
Volgens mij al 3 de keren voor hetzelfde iets, alleen de duur werd elke keer wat langerquote:Op dinsdag 1 december 2009 03:21 schreef donthate het volgende:
[..]
Waar heb je eigenlijk ban voor gehad
Ja, naar die laatste ban van 3 weken ben ik ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 1 december 2009 03:21 schreef donthate het volgende:
[..]
Waar heb je eigenlijk ban voor gehad
O oke beetje hardhorendquote:Op dinsdag 1 december 2009 03:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgens mij al 3 de keren voor hetzelfde iets, alleen de duur werd elke keer wat langer
Nee maar die ene van 1 week werd wel verlengt door een kloon haha, was dat niet met jou dat we allemaal topics van in de bios hadden??quote:Op dinsdag 1 december 2009 03:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ja, naar die laatste ban van 3 weken ben ik ook wel benieuwdWas je niet gewoon aan het klonen oid?
edit: ah, net te laat zie ik.
Ja, volgens mij was dat jouw eerste ban van een lange reeks bans inderdaad. Wat had je als laatste dan weer gedaan? Ik zat toevallig in het banmeldtopic te kijken waar ik zag dat je nog een maand extra kreeg..quote:Op dinsdag 1 december 2009 03:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee maar die ene van 1 week werd wel verlengt door een kloon haha, was dat niet met jou dat we allemaal topics van in de bios hadden??
Laatst had ik 3 klb feedback topics volgebaggerd schijnt en ik had meer notes verzameld in 2 weken tijd dan dat biogarde sokken had, algemene repetoire was gewoon kut\quote:Op dinsdag 1 december 2009 03:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ja, volgens mij was dat jouw eerste ban van een lange reeks bans inderdaad. Wat had je als laatste dan weer gedaan? Ik zat toevallig in het banmeldtopic te kijken waar ik zag dat je nog een maand extra kreeg..
Wie is die michielos tog? hoor overal over hem maar heb hem nog nergens gezien nja zit pas 10dagen hier maarquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |